Hotel Kalidon Panorama ****

Hotel Kalidon Panorama
Kalidon Panorama
9,2

76 reviews over Hotel Kalidon Panorama in het Nederlands

Gastvrij en geweldig hotel.

C. Bouwmans, 9-10-2017

Op elk moment van de dag genieten van het prachtige uitzicht. Kamers zijn super schoon maar wat gedateerd, piepkleine badkamer. Maar de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel maakt dat echter meer dan goed. Omdat het een klein hotel is zie je steeds dezelfde 4, 5 medewerkers die na twee dagen weten hoe je je koffie drinkt en wat je kamernummer is. Leuk! Het ontbijt is erg goed met heerlijke verse Griekse yoghurt, fruit, eieren enz., alles wordt steeds netjes aangevuld. Zelfs de koffie is lekker :-)
Gereisd met partner in september 2017

Gastvrij, geweldig kleinschalig hotel.

Pulsief, 7-9-2017

Het hotel heet niet voor niets Panorama. Een geweldig uitzicht op zee en het dorp Kokkari want het hotel ligt boven op een heuvel. Een behoorlijke klim dus maar met de shuttlebus kun je ook meerijden naar stranden of dorp. Een taxi kost 4,50 euro. Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Ontbijt is goed en voldoende, zeker voor griekse begrippen.Kamers verschillen (zie site) De badkamer is klein. Er is een beperkte lunchkaart. Geen diner mogelijkheid maar in het dorp zijn vele restaurants. We zijn er al 6x te gast geweest ! Zie ook mijn eerdere reviews.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie locatie

Lisette, 6-5-2017

Prachtig uitzicht heb je hier vanuit het hotel!

Het is wel klimmen van kokkari naar het hotel maar een taxi is dan een uitkomst.

Keuze uit 2 stranden die dichtbij liggen. Te voet naar beneden of met het busje van het hotel dat om de zoveel tijd gaat. Ideaal geregeld!

Ontbijt was hier heerlijk. Vriendelijk personeel, kamer was schoon. Heerlijke vakantie hier gehad!

Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kalidon Panorama bij:

Prachtig gelegen en schoon hotel

A struis, 12-8-2015

Kalidon Panorama is een prima , schoon en rustig hotel .

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk rustig bij het zwembad , geen schreeuwende kinderen .

Ontbijt is voor Griekse begrippen heel erg uitgebreid.alles aanwezig .

Afstand tot centrum kokkari vonden wij wat ver , ook omdat het erg warm is om het te lopen en steil..afstand ongeveer 20 minuten. Taxi kost maar 5 euro . Of je huurt een auto bij het hotel voor maar 35 euro per dag .

Jammer vonden wij dat de zwembadbar dicht zat , voor drinken moest je naar boven . Beetje meer gezelligheid had dat gegeven , muziekje erbij en je gaat wat vaker wat drinken halen als daar een beetje bedrijvigheid is en wat gasten zitten . Zou alleen maar goed zijn voor het hotel , meer omzet . En de badkamer op onze kamer vonden wij veels te klein . We hebben ons gered .

Gereisd met partner in augustus 2015

Absoluut TOP!!!!!

Kitty, 11-5-2015

Fantastisch hotel, super personeel, wifi is trouwens gratis .

Zou nu weer terug willen !!!

Gereisd met partner in mei 2015

Fantastische ligging

pulsief, 23-9-2014

Voor de 3e keer te gast in Kalidon Panorama. Geweldig genoten wederom van de gastvrijheid en vriendelijke medewerkers. Zie ook mijn eerdere beoordelingen.
Gereisd met partner in augustus 2014

Geweldig hotel!!!

carlo en corry, 31-8-2014

Kalidon Panorama is een fantastisch hotel voor iedereen die een relaxte vakantie wil waar niets aan ontbreekt. Het personeel (Maria, Dimitris, Anna en Vula) lopen de benen onder hun lijf vandaan zodat het de gasten aan niets ontbreekt! Kamers worden elke dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het ontbijt buffet is prima, diverse soorten broodjes, beleg en fruit. Elke dag gebakken eieren in diverse soorten en variatie aan worstjes en bacon. Zwembad is prima en omdat er geen luchtbedden en ballen zijn heerlijk rustig. Kokkari is via een pad langs het naastliggende hotel Arion prima lopend te bereiken. 's avonds namen wij altijd een taxi terug dit kost je € 4,--. Je kan ook 6x per dag met het busje van het hotel naar twee strandjes en het stadje worden gebracht. Tussen de middag is het mogelijk om van de snackbar kaart een eenvoudige lunch te bestellen. Dit bestaat uit een tosti, spaghetti, omelet of een salade.
Gereisd met partner in augustus 2014

Geweldig

pulsief, 10-9-2013

Voor de 2de keer hier te gast geweest en wederom prima bevallen. Vriendelijke ontvangst en het personeel doet er alles aan om je te helpen.

Het hotel is kleinschalig en ligt op een heuvel waardoor je een mooi uitzicht hebt op Kokkari. Alleen ontbijt mogelijk en dit is voor griekse begrippen uitgebreid.

Tijdens ons verblijf waren er veel Engelsen en Nederlanders.

Voor kinderen is er niets te doen. De gem. leeftijd van de gasten is 45+

Gereisd met partner in augustus 2013

Uitstekende prijs / kwaliteit !!!!

Hilbrand, 15-8-2013

Goed hotel met groot en mooi zwembad. Ligging op een heuvel net buiten het dorpje Kokkari. Het dorpje is op loopafstand van het hotel (circa 10 minuten). Terug van het dorpje naar het hotel kan je beter een taxi nemen omdat de route berg op is (kosten 4 euro). Het hotel heeft 6 keer per dag een busje rijden naar het dorpje en de stranden Limona beach en Tsamadou beach.

Iedere dag handdoeken voor het zwembad verkrijgbaar.

Gereisd met partner in juli 2013

Super Locatie met mooi uitzicht

Aad van Dop, 9-7-2013

Hele fijne vakantie gehad op Samos in Hotel Kalidon Panorama super schoon en prima ontbijt met voldoende variatie heel vriendelijk personeel ik kan dit Hotel iedereen aanraden. Samos is een mooi groen eiland en Kokkari is een leuke plaats met een leuk haventje waar je heerlijk kan genieten van van het uitzicht met een heerlijke Mythos. Kom hier zeker nog een keer terug.
Gereisd met vrienden in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kalidon Panorama bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalidon Panorama in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalidon Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kalidon Panorama scoort een 9.19 uit 10 op basis van 77 reviews.