8,5

Uitstekend

206 reviews over Hotel Arion in het Nederlands

Paradijs om te relaxen!

van Kasteren, 22-7-2017

Hotel Arion is een hotel met alle faciliteiten op de klant gericht. Zeer schone kamers, vriendelijk en professioneel personeel waardoor je in de watten wordt gelegd.

Kokkari is een typisch Grieks vissesplaatsje met gemoedelijke mensen. Leuk en gezellig centrum met tal van goede eetgelegenheden. Kortom topvakantie!

Gereisd met partner in juni 2017

Supermooie ligging , oase van rust. Heerlijk hotel

Monique, 13-5-2017

Hotel Arion ligt wel iets verder van het centrum van Kokkari. Wij vonden dat niet storend. Een lekkere wandeling elke dag. Auto huren of een scooter is zeker de moeite waard om het eiland verder te verkennen en mooie strandjes te bezoeken. Samos is prachtig en de mensen zijn heel gastvrij. Eten en drinken zalig. Kortom niet twijfelen en gewoon lekker de Griekse sfeer opsnuiven! Geniet!!!
Gereisd met partner in september 2015

Geweldig hotel

Peter Laenen, 5-11-2016

Geweldig hotel met eveveens geweldig service gericht personeel. Ze zijn niet te beroerd om iets extra's te doen voor hun gasten! Minpunt is het pad dat je af moet als je naar Kokkari wilt. Voor de rest perfect hotel.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Arion**** bij :

Redelijk, maar terugkomen doen we niet

Mars, 2-10-2016

Hotel is netjes en schoon. Huisjes rondom het hoofdgebouw zijn prima. Tuinen zijn keurig verzorgd. Mensen met half pension treffen het goed. Maar wij hadden gekozen voor all inn. Dit is heel slecht. Zoals eerder geschreven bij anderen: Je voelt je niet welkom. Er wordt bijvoorbeeld op het terras niet door het personeel tegen je gesproken. Tegen mensen met HP zijn ze heel gezellig. Wij hebben het vermoeden dat dat komt omdat wij niet afrekenen en dus geen fooi zullen geven. De keren dat wij wel betaalden omdat we geen filterkoffie namen maar cappuccino waren ze wel heel leuk en amicaal tegen ons, sterker nog we kregen zelfs handkusjes toen wij het terras verlieten. De andere dagen werden we volkomen genegeerd. En inderdaad was echte coca cola alleen voor Half Pension. Wij kregen automaten cola. Dat je met de lunch keuze had uit 2 maaltijden klopt, maar als je gewoon "' domweg" wat van de kaart bestelde was het gebrekkige Engelse commentaar: oke, het bevalt je dus niet en dan noemde ze de gerechten van de kaart. Die mocht je dan dus ook nemen. Maar dit werd niet op prijs gesteld. Het ontbijt en diner waren redelijk goed. Er was keus genoeg. Buiten en binnen eten. Zwembadwater is ijskoud! Wij hebben een auto gehuurd voor 5 dagen en veel wandelroutes gelopen..... Fantastisch, wat een prachtig eiland. Wel jammer dat de bevolking soms zijn totale huisraad langs de weg het ravijn in smijt. ( We hebben heel wat airco's in de bossen "gevonden") Op de dag van vertrek moet je om 12 uur je huisje/hotelkamer uit. Je koffers staan dan in de lobby en er is gelegenheid ( als je later vertrekt) om te douchen. Wel jammer dat de douche geen warm water geeft en dat de verlichting in het aankleed hok het niet doet!
Gereisd met vrienden in september 2016

Nooit meer naar Arion

Fam. Knap, 26-9-2016

Zoals velen al voor ons vermeld hebben wil ik toch nog even herhalen dat All Inclusive zeker af te raden is!

Wij zijn net terug van 8 dagen Arion het was voor ons de derde keer in dit hotel, wij gaven het hotel altijd een 9 of 10 vandaar dat we onbezorgd All Incl hadden geboekt, maar wat hadden we daar spijt van! Het is precies zoals anderen voor ons ook al vermeld hebben,dit is gewoon heel slechte reclame voor dit hotel. Geen bediening op het terras, er werd ons fijntjes medegedeeld dat we zelf onze kleine glaasjes met nep drank moesten halen aan de bar. Slechte goedkope wijn, jus d'orange uit een pak t.o.v. verse jus voor HP klanten. Geen nootjes 1 klein bordje salade tussen de middag dat we met ons 2en moesten delen en kalkoen stukjes die rauw van binnen waren. En dan nog de bediening alsof we ongewenst waren we voelden ons super ongelukkig en niet welkom, terwijl we hier voor de derde keer waren! Wat een slecht concept, we kregen van de hostess gelukkig gelijk en een kleine vergoeding voor het ongemak, liefst hadden we de All Incl geanulleerd maar helaas kon dat niet.. Wij hebben besloten om hier nooit meer naar toe te gaan, de behandeling die we kregen zegt veel over de houding van het management en het personeel.

Gereisd met partner in september 2016

Een super hotel!

Brigitta, 22-9-2016

Wij zijn voor het eerst naar Samos geweest en hadden gekozen voor Hotel Arion.

Echt een super goed hotel met vriendelijk personeel, mooie ligging, nette en vooral schone kamers met een koelkastje.

Een kluisje, bevind zich in de kamer, is te huur.

Wij hebben gelogeerd in het hoofdgebouw, maar er zijn ook een aantal bijgebouwen die lijken op huisjes maar zijn eigenlijk hotelkamers.

In het hoofdgebouw is 's morgens het ontbijtbuffet waar je zowel binnen als buiten kan eten. Dit buffet bestaat uit een grote hoeveelheid aan diversiteit. Het avondeten is ook in deze ruimte te nuttigen en ook is hier een ruime keuzen, honger zul je niet hebben.

Uiteraard moet je de drankjes bij het avondeten wel zelf betalen (op kamernummer)

Buiten is er een kok(kie) die elke ochtend een eitje of pannenkoeken voor je bakt en 's avonds vlees of vis en friet "in de aanbieding" heeft ;-)

Bij het hotel is een ruim zwembad en een kinderbadje.

Op loopafstand is een douche/verkleedruimte en toiletten.

Het hotel ligt op 10 minuutjes lopen vanaf het plaatsje Kokkari. De heenweg is goed te doen, de terugweg was (voor mij dan) 2 x stoppen om op adem te komen, maar ook goed te doen.

Er gaat een aantal x p.d. een shuttlebusje vanaf het hotel naar het strand en het plaatsje Kokkari.

Helaas niet in de avonduren.

Het enige minpunt, waar wij geen "last" van hadden maar mensen die wij daar ontmoet hebben wel is het All-Inn concept!

Ik zou zeggen: schrap dit!

Wij hadden HP en kennissen van ons hadden All-Inn, helaas hebben zij contact met de hostess moeten nemen over de lunch, zij konden uit 2 dingen kiezen maar uiteindelijk bleek dat ze ook uit de menukaart konden kiezen, niet echt gastvrij vind ik dat!

Ook bestelde wij 's avonds koffie of een drankje en werd dit aan ons tafeltje gebracht met een vriendelijk woord en praatje én een bakje chips of nootjes, die kennissen bestelde tegelijkertijd en moesten hun drankjes aan de bar afhalen en kregen geen nootjes/chipjes ..... terwijl de over toch de HP gasten bedient, aan hetzelfde tafeltje .... Ook de glazen van de All-Inn gasten waren kleiner, vreemd .... want deze mensen hebben er wel voor betaald!

Daarom zeg ik, schrap dat hele All-Inn concept en behandel je gasten gelijk.

Echt wij hebben een heerlijke vakantie gehad in hotel Arion en ik zou het een ieder aanraden, maar wel dat men voor HP moet gaan!

Ook hadden wij een heerlijke kamer, met airco! (gratis tot 15-09, daarna moet er hiervoor betaald worden, heb ik horen vertellen) wij hadden een leuk balkon met 2 stoeltjes een tafeltje en zijzeezicht!

Verder is het een rustig hotel en niets is of zijn de receptionistes te veel.

Wij hebben er geen gebruik van gemaakt, maar er is een handdoekenservice (borg). Ook is er een ligt in het hoofdgebouw aanwezig en in de kelder zijn er toiletten.

Er is Wifi, bij de poolbar en in de lobby, in de (meeste) kamers helaas niet .... wij hadden op balkon wel wifi van omliggende IP-punten.

Wil iemand iets weten over dit hotel, mail me gerust wie weet kan ik je antwoord geven of verder helpen.

Gereisd met partner in september 2016

Prima voor half pension, erg slecht voor All In !!

Margriet, 10-9-2016

Net terug uit Samos. Hotel Arion is een mooi hotel en prachtig gelegen en de kamers worden erg goed schoongemaakt. Voor Half pension is dit een prima hotel, maar de All Inclusive zou geschrapt moeten worden. Wij hadden zelf all inclusive en kregen het gevoel 'gediscrimineerd' te worden. Wij hebben mensen leren kennen waarmee we savonds gezellig wat gingen drinken aan de tafeltjes bij de bar. Zij hadden half pension en wij all inclusive. De barman kwam bij hen de bestelling opnemen, aan ons werd niets gevraagd. Toen wij beleefd vroegen om twee ouzo knikte hij van ja.

De drankjes van de mensen met HP werd gebracht en dat van ons werd op de bar neergezet. Moesten we ophalen. Bij de mensen met HP werd een schaaltje nootjes neergezet. Wij kregen niets. Het viel ons ook op dat hij zeer joviaal en aardig was tegen de mensen met HP. Tegen ons werd niks gezegd.

Er zijn grote verschillen: HP krijgt groot glas wijn van het betere merk, ALL Incl krijgt klein glas gewone witte wijn (ik heb foto s). HP krijgt flesjes cola, All in krijgt uit de automaat. HP krijgt groot glas ouzo, ALL In een kleiner glas.

Over de lunch: wij konden kiezen uit twee gerechten (meestal vette hap). Als je wat anders van de kaart wilde moest je dat betalen. Wij zijn daar over gaan klagen bij de hostess. Die heeft met de manager gesproken en daarna mochten we ineens wel van de kaart bestellen. Wij hadden wat dat betreft dus geen klagen meer maar ik hoorde de serveerster bij elke nieuwe all incl gast het riedeltje van de twee gerechten opdreunen, Ze hebben dus gewoon liever niet dat je wat anders bestelt.

De keuze uit alcoholische drankjes is beperkt: bier, wijn en ouzo. Er is 1 coktail.

Wij vermoeden dat dit hotel bang is dat de all inclusive formule ze teveel gaat kosten (hoewel wij er extra voor betaald hebben in onze reissom). Ons zie je dus nooit meer terug. Voor Half pension prima, voor ALL inclusive erg slecht!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een uitzicht..... Kokkari by night.

Iris, 6-9-2016

Heel leuk hotel, mooie kamers, mooie ligging, schoon, heerlijk zwembad, gezellig personeel etc. Hele leuke gezellige vakantie gehad. Griekse avond geweldig!

Minpuntje.. Als het wel heel erg gezellig was 's avonds beneden in Kokkari (en het is daar fantastisch!!) was het af en toe toch wel een aardig klimmetje naar boven!

Maar het is te doen hoor, prachtig mooie ligging!

Kokkari nu 2 keer geweest en zeker niet voor het laatst!

Gereisd familie in augustus 2015

Zeer goed hotel erg schoon zeer vriendelijk.

Carrie du chatinier., 6-9-2016

Het hele complex zeer schoon en wordt netjes onderhouden.

Echt een aanrader wij gaan er graag nog een keer naar terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer schoon en netjes hotel

Aleidusvdbrink, 5-8-2016

Dit hotel is een netjes en goed onderhouden hotel. De medewerkers zijn heel aardig en doen hun uiterste best om alle gasten een fijne vakantie te geven. Het dorpje Kokkari ligt op loopafstand. Ook de stranden zijn prima te voet bereikbaar. Het eten is heel divers. Een voordeel vonden wij de ruime openingstijden van de bar. Die bleef open totdat de laatste gasten weggingen. Het uitzicht vanaf het hotel is prachtig.
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Arion**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arion in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arion scoort een 8.51 uit 10 op basis van 214 reviews.