Hotel Arion ****

8,5

211 reviews over Hotel Arion in het Nederlands

Prima hotel

Ruud, 3-10-2017

Werkelijk een prachtig gelegen hotel in bungalow stijl vlak bij Kokkari. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de kamer altijd erg schoon en het eten was zonder meer goed. Waarbij het buffet 's avonds voor ieder wat wils heeft, maar een buffet kun je niet vergelijken met een menu maaltijd bij een restaurant. Het ontbijt was iedere dag weer een plezier.

Het hotel busje bracht je naar een van de stranden of het stadje en haalde je daar ook weer op volgens de dienstregeling. Lopen naar het stadje was goed te doen en het koste ons ongeveer 20 minuten (inclusief winkeltjes kijken) naar de restaurantjes aan de haven. Als je geen zin had in de wandeling terug kon je voor €4,50 met de taxi terug.

Voor kinderen is er niet veel te beleven behalve een klein zwembadje, niet goed ter been zijnde personen hebben wel een uitdaging door het heuvelachtige terrein, wat uitstekend wordt onderhouden.

top vakantie!

Elly, 30-9-2017

Heel goed hotel, wij zaten in hoofdgebouw. eigenlijk niks van buren gemerkt.

vriendelijk en behulpzaam personeel. Avondeten kan wel iets beter maar je hoeft echt niet met honger van tafel, ontbijt super. Alles heel schoon!

Afdaling naar benden heel goed te doen via pad vanaf zwembad. ongeveer 20 minuten lopen naar het leuke dorpje. Lemonakia beach ,overkant van de weg, was onze favoriet, kortom een top vakantie11

heel goed

marijke, 19-9-2017

Hotel ligt prachtig, wel even een afdeling voor je beneden bent. Super vriendelijk personeel (ook de schoonmaaksters) en fraaie tuinkamers. Buffet is goed, Griekse avond erg leuk, in de tuin rondom het zwembad. Zijn hier meerdere keren geweest en komen zeker terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Uitstekend!

Natalia, 8-9-2017

Aardige mensen,lekkere eten,alles schoon en netjes. Graag aanbevolen!

1 keer was genoeg!

M&M, 29-8-2017

Het was een mooi hotel en super uitzicht! Kamer super schoon, in het hoofdgebouw zaten we...wel erg gehorig.

De schoonmaaksters beginnen om 8uur en dan is het hele pand wakker. Het eten was prima, personeel laat te wensen over. Ook de receptionistes, gemaakt aardig en op de laatste dag beledigend.

Wij gaan zeker terug naar Kokkari, dit was voor ons de 5e keer in dezelfde plaats. Volgend jaar pakken we een hotelletje in het dorp. Het pad naar beneden bij Arion is levensgevaarlijk...voor een 4* hotel slechte zaak dat ze deze niet beter hebben aangelegd.

Gereisd met partner in augustus 2017

Paradijs om te relaxen!

van Kasteren, 22-7-2017

Hotel Arion is een hotel met alle faciliteiten op de klant gericht. Zeer schone kamers, vriendelijk en professioneel personeel waardoor je in de watten wordt gelegd.

Kokkari is een typisch Grieks vissesplaatsje met gemoedelijke mensen. Leuk en gezellig centrum met tal van goede eetgelegenheden. Kortom topvakantie!

Gereisd met partner in juni 2017

Supermooie ligging , oase van rust. Heerlijk hotel

Monique, 13-5-2017

Hotel Arion ligt wel iets verder van het centrum van Kokkari. Wij vonden dat niet storend. Een lekkere wandeling elke dag. Auto huren of een scooter is zeker de moeite waard om het eiland verder te verkennen en mooie strandjes te bezoeken. Samos is prachtig en de mensen zijn heel gastvrij. Eten en drinken zalig. Kortom niet twijfelen en gewoon lekker de Griekse sfeer opsnuiven! Geniet!!!
Gereisd met partner in september 2015

Geweldig hotel

Peter Laenen, 5-11-2016

Geweldig hotel met eveveens geweldig service gericht personeel. Ze zijn niet te beroerd om iets extra's te doen voor hun gasten! Minpunt is het pad dat je af moet als je naar Kokkari wilt. Voor de rest perfect hotel.
Gereisd met partner in juni 2016

Redelijk, maar terugkomen doen we niet

Mars, 2-10-2016

Hotel is netjes en schoon. Huisjes rondom het hoofdgebouw zijn prima. Tuinen zijn keurig verzorgd. Mensen met half pension treffen het goed. Maar wij hadden gekozen voor all inn. Dit is heel slecht. Zoals eerder geschreven bij anderen: Je voelt je niet welkom. Er wordt bijvoorbeeld op het terras niet door het personeel tegen je gesproken. Tegen mensen met HP zijn ze heel gezellig. Wij hebben het vermoeden dat dat komt omdat wij niet afrekenen en dus geen fooi zullen geven. De keren dat wij wel betaalden omdat we geen filterkoffie namen maar cappuccino waren ze wel heel leuk en amicaal tegen ons, sterker nog we kregen zelfs handkusjes toen wij het terras verlieten. De andere dagen werden we volkomen genegeerd. En inderdaad was echte coca cola alleen voor Half Pension. Wij kregen automaten cola. Dat je met de lunch keuze had uit 2 maaltijden klopt, maar als je gewoon "' domweg" wat van de kaart bestelde was het gebrekkige Engelse commentaar: oke, het bevalt je dus niet en dan noemde ze de gerechten van de kaart. Die mocht je dan dus ook nemen. Maar dit werd niet op prijs gesteld. Het ontbijt en diner waren redelijk goed. Er was keus genoeg. Buiten en binnen eten. Zwembadwater is ijskoud! Wij hebben een auto gehuurd voor 5 dagen en veel wandelroutes gelopen..... Fantastisch, wat een prachtig eiland. Wel jammer dat de bevolking soms zijn totale huisraad langs de weg het ravijn in smijt. ( We hebben heel wat airco's in de bossen "gevonden") Op de dag van vertrek moet je om 12 uur je huisje/hotelkamer uit. Je koffers staan dan in de lobby en er is gelegenheid ( als je later vertrekt) om te douchen. Wel jammer dat de douche geen warm water geeft en dat de verlichting in het aankleed hok het niet doet!
Gereisd met vrienden in september 2016

Nooit meer naar Arion

Fam. Knap, 26-9-2016

Zoals velen al voor ons vermeld hebben wil ik toch nog even herhalen dat All Inclusive zeker af te raden is!

Wij zijn net terug van 8 dagen Arion het was voor ons de derde keer in dit hotel, wij gaven het hotel altijd een 9 of 10 vandaar dat we onbezorgd All Incl hadden geboekt, maar wat hadden we daar spijt van! Het is precies zoals anderen voor ons ook al vermeld hebben,dit is gewoon heel slechte reclame voor dit hotel. Geen bediening op het terras, er werd ons fijntjes medegedeeld dat we zelf onze kleine glaasjes met nep drank moesten halen aan de bar. Slechte goedkope wijn, jus d'orange uit een pak t.o.v. verse jus voor HP klanten. Geen nootjes 1 klein bordje salade tussen de middag dat we met ons 2en moesten delen en kalkoen stukjes die rauw van binnen waren. En dan nog de bediening alsof we ongewenst waren we voelden ons super ongelukkig en niet welkom, terwijl we hier voor de derde keer waren! Wat een slecht concept, we kregen van de hostess gelukkig gelijk en een kleine vergoeding voor het ongemak, liefst hadden we de All Incl geanulleerd maar helaas kon dat niet.. Wij hebben besloten om hier nooit meer naar toe te gaan, de behandeling die we kregen zegt veel over de houding van het management en het personeel.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arion bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arion in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arion scoort een 8.53 uit 10 op basis van 219 reviews.