Appartement Angela

Appartement Angela
Angela
8,9

103 reviews over Appartement Angela in het Nederlands

Alles wat je nodig heb is er. Gewoon super

Martin, 30-9-2017

Rustig gelegen kamers schoon goed bed. WiFi niet te doen

Personeel erg vriendelijk, net als alle Grieken op het eiland

Gereisd met partner in september 2017

BOVEN VERWACHTING!!

brooklyn, 9-9-2017

Door overboeking appartement Angela toegewezen gekregen.Dit was niet mijn keus,maar was echt boven verwachting!! Het appartement lag heerlijk rustig en was superschoon.De eigenaar was erg vriendelijk.Het 2 kamer appartement was ruim genoeg.Wij hadden een kamer aan de voorzijde met uitzicht op de kerk en druivenvelden.Voordeel was het balkon met zonnewering wat ideaal was.Door de luiken bij deuren en ramen lekker koel.Leuk was het kleine zwembad, waar we vaak als gasten alleen zaten.We kregen een keer een glaasje witte wijn bij het zwembad van de eigenaar .Een vriendelijk gebaar.Volgende keer zou ik zeker weer appartement Angela boeken
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig kon niet beter.

Jeanine Noort / marieke Caboort, 4-9-2017

In een woord helemaal compleet. Aardige, lieve,zeer gastvrij mensenl. We zijn hier nu voor de 4 de keer geweest, echt geweldig. Krijgen ook het appartement waar we om vragen, service uitstekend. Fantastisch zwembad heerlijk op de zon,overigens strand echt op loopafstand. Dikke 10 voor deze lieverds inclusief personeel. TOP.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Echte Griekse gastvrijheid!

Mariët, 3-6-2017

Als je houdt van een echt Grieks appartement, het gevoel van thuiskomen i.p.v. een afstandelijk hotelgevoel, dan is dit een geweldig verblijf.

De eigenaren Kostas en Angelo doen er alles aan om het naar je zin te maken, Kostas plukte zelfs fruit uit de bomen van z'n tuin om ons te voorzien van de nodige vitaminen en schonk ons zijn zelfgemaakte heerlijke Samoswijn. Het appartement is zeer schoon en netjes ingericht (wij hadden een twee persoons app). Wij verbleven hier 2 weken en hebben ons geen dag verveelt; wandelen kan vanuit Kokkari uitstekend (haal de wandelroute bij de tourist info, Nightingalewalks), huur een auto en verken het prachtige eiland met overal kleine privé strandjes/baaitjes en geniet van het èchte Griekenland!

Kokkari is een knus dorpje waar alles aanwezig is, restaurantjes en leuke winkeltjes, een bakkertje, minimarkt en het strand op loopafstand. Een prachtig strandje is Lemonakia beach op ongeveer 10 min. wandelen.

Kies je voor appartement Angela of Christinangela (gerund door de vrouw van Kostas) dan kies je voor een warm, gastvrij en netjes verblijf. Wij zijn verliefd geworden op dit eiland!

Gereisd met partner in mei 2017

fantastich

john oomen, 22-9-2016

Net terug van 2 weken kokkari Samos Griekenland.

Geweldige tijd weer gehad was voor ons de tweede keer op Kokkari Samos.

Dit jaar app. angela gedaan, goede bedden schoon en vriendelijk gaan er volgend jaar weer naar toe en terug naar Angela.

Wij hebben in het verleden veel Griekse eilanden bezocht maar ik denk dat wij ons stekje gevonden hebben, rust vriendelijke mensen heerlijk eten en niet komt de Hollander weer niet duur.

Gereisd met partner in september 2016

Goed appartement voor 50+

Barbara, 29-6-2016

Appartement Angela ligt vlakbij het centrum van Kokkari en is rustig gelegen met uitzicht op een wijnveld en de kerk. Het straatje met winkeltjes waar je bijvoorbeeld ontbijt kunt halen, is 5 minuten lopen. Het strand is ook vlakbij. De ligging is gunstig! Het zwembad is klein maar mijn moeder heeft daar toch erg van genoten. Het gebouw is oud en wat gehorig maar over het algemeen zijn de vakantiegangers in Kokkari rustige mensen. Het is een prima plek voor 50+. Mijn moeder vond het een heerlijk appartement en ik vond het een beetje saai.
Gereisd met vrienden in september 2014

prima mooi schoon appartement, gweldige mensen

Erna, 8-2-2016

mijn man belandde in het ziekenhuis, , maar we hebben alle hulp gehad van de eigenaar. Ze hebben zelfs geholpen de koffers in te pakken. Veel lof voor zulke betrokken mensen.
Gereisd met partner in september 2015

Fam. Teunissen, 28-8-2015

Mooi appartement; schoon, zeer vriendelijke broers runnen de appartementen, rustig maar toch centraal gelegen ten opzichte van centrum en (kiezel) strand (Long Beach). Klein maar functioneel zwembad. Prima plek om je vakantie door te brengen.
Gereisd met partner in augustus 2015

Mooi en rustig appartement!

Paul, 17-8-2015

Wij hebben een leuk en prettig verblijf gehad. Het appartement ligt erg rustig maar toch overal lekker dicht bij. Binnen 5 minuten loop je naar het strand en naar het centrale gedeelte van Kokkari.

Het appartement heeft een fijn zwembad, wat niet al te groot is, maar voor ons was het groot genoeg.

De eigenaars zijn 2 broers die erg betrokken zijn geweest zonder dat zij zich aan je opdringen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

fantastische plek.

Hans Rodenburg, 7-8-2015

Het appartement ligt in een rustige omgeving maar op loopafstand van het centrum. De kamers zien er netjes uit en werden elke dag schoongemaakt. De badkamer zag er goed en modern uit, elke dag warm/heet water. De airco en wifi is bij de prijs inbegrepen. De eigenaren zijn familie. Erg vriendelijk en spreken goed engels. We hebben het er super gehad.
Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Angela bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angela in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Angela scoort een 8.86 uit 10 op basis van 104 reviews.