Beoordelingen Appartement Alkion****

Alkion****
88 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Alkion****
Kokkari, GR-83100, Kokkari

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alkion**** in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alkion**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Alkion scoort een 8,6 uit 10, op basis van 88 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alkion**** in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alkion****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Alkion**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 49 vakantiefoto's van Appartement Alkion**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Samos. Vergelijk Appartement Alkion**** met andere accommodaties in Kokkari.
Even geduld a.u.b.

8,3
6,3
7,8
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2013
"Heerlijk."vertalen
Diana
8,0

20-9-2013 Wat was het weer fijn in Alkion met de immer behulpzame Theodora.
Zij is de schoonmaakster en ontvangt ook de gasten.
Om de dag schone handdoeken en circa 3x per week schoon beddegoed, ook heeft de douche een gordijn en een haakje om te hangen :-)
Schoonmaak 6x per week.
Voor een appartement is dat echt top.

Snap de reactie van de meneer die handdoeken op de grond gooit ook niet.
Zoiets doe je niet als je al om de dag schone handdoeken krijgt en is ie nou echt vies kun je aan Theodora een schone vragen die zij dan zonder problemen zal geven.

met partner, Sept. 2013
"Is een prima verblijf"vertalen
Rudy Driessen
6,0
8,0

15-9-2013 Het is een prima appartement er moet wel het een en ander vernieuwd worden. Theodora is een te over ijverige dame, ze zit aan jou kleding en spullen waarvan zij vind dat die een andere plek moeten hebben. En zo word boos als je de handdoeken op de grond laat liggen. Want je moet er 2 dagen mee doen. Vraag je of de douche vervangt kan worden dan haalt mevrouw haar schouders op trekt een pruil lip. En begrijpt jou ineens niet meer. Dus haar moet je niet zo serieus nemen. Waarom de andere gasten met haar weglopen geen idee. Voor de rest kan je hier prima zijn.

met partner, Aug. 2013
"Accomodatie met prima ligging"vertalen
Rodney De Boer
8,0

3-9-2013 Voor de 5e keer in Alkion verbleven. Op zich een prima appartement met een zeer oprecht vriendelijke schoonmaakster Theodora. De ligging is perfect, omdat het appartement zich dicht bij het centrum bevindt maar waar je verder geen lawaaioverlast hebt van het verkeer. Het appartement is ruim en wordt goed schoongemaakt. Een (kleine) renovatie van de badkamer zou m.i. geen overbodige luxe zijn. Het douchegordijn, dat tijdens het douchen naar je toekomt, zou vervangen kunnen worden door een glazen wandje. Ook het putje midden in de badkamer is aan vernieuwing toe. Desondanks is Alkion een prettige en kleinschalige accomodatie waar je prima kunt vertoeven. Er is nu zelfs ook een prive parkeerplaats voor de huurauto.

met partner, Aug. 2013
"Super vakantie gehad!"vertalen
c_verver
9,0

17-9-2013 Perfect appartement voor een heerlijke zonvakantie. Slechts 5 minuten lopen naar het strand en supermarktje. Ligt heerlijk rustig, net achter de "drukke" weg. Eigenaresse zeer vriendelijk en appartement wordt keurig schoongehouden. Nette bedden, verder simpele inrichting maar gewoon ruim voldoende voor een heerlijke vakantie op Samos!

met partner, Juni 2013
"Schitterend appartementecomplex"vertalen
gjaltemahenknel
8,0

27-7-2013 We hebben een fijne vakantie gehad in een appartement in Alkion.
Alles super schoon en handdoeken en beddengoed keurig verzorgd.
We gaan hier zeker terug om even een weekje bij te tanken.
Theodora is super voor haar gasten.

met partner, Mei 2013
"Geweldige vakantie gehad"vertalen
ajahans
10,0

28-6-2013 Zoals gewoonlijk weer een fantastische vakantie gehad in appartementencompex Alkion. Vooral dankzij Theodora, die alles regelt en schoonhoudt. De ligging is rustig, maar toch overal dichtbij. Prijs/kwaliteit is prima.
We hebben altijd een 2-kamerappartement. De 1-kamerapp. kennen we niet.
Wat erg fijn is, dat er ter plaatse drinkbaar water is (uit de bergen). Je krijgt een 5 liter fles gevuld in het appartement, waarmee je zelf kleinere flessen kunt vullen en in de koelkast zetten. Als de grote fles leeg is, wordt die weer gevuld door Theodora. Dus geen gesjouw met flessen water.

met partner, Sept. 2012
"Toplocatie en fijn appartement"vertalen
dikkepatser
3,0
7,0

4-10-2012 Heerlijke 12 dagen op Samos in dit gezellige complex, bijzonder vriendelijke mensen, alles op en top schoon, inrichting iets gedateerd maar erg goed op niveau. Kluisje, Wifi en airco allemaal gratis.
Ons appartement was wel wat aan de donkere kant maar dat mocht de pret niet drukken. Ligt op loopafstand van centrum/dorpsplein/strand, het is allemaal erg gezellig en zeer sfeervol. Het eten in Kokkari is over het algemeen van goede kwaliteit. Ga vooral een keer eten bij Meltemi, dit was voor ons zondermeer het toprestaurant. Tweede tip: ga zeker een keertje gyros eten bij het "afhaaltentje" tegenover de ijssalon (in de hoofdstraat vlakbij de bushalte)je kan daar erg leuk zitten, het is de locatie waar de "inboorling" snackt .Echt bijzonder goed gegrilde zaken, zeer smakelijk en onwaarschijnlijk goedkoop. Al met al zeer geslaagde locatie.
Voordeel op dit eiland is ook dat de bussen erg betrouwbaar zijn, maak hier zeker gebruik van!! (en o ja, de landing is niet voor de faint hearted)

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Zeer prettig appartementencomplex"vertalen
ed-elly
7,0

11-9-2012 Na een aantal keren op Samos te zijn geweest, hebben we dit jaar voor het eerst Alkion geboekt. Het complex verkeert in een goede staat maar de extra service van Theodora zorgt ervoor dat je je thuis voelt. Niets is haar teveel! Wil je niet zwemmen in zee dan kun je gebruik maken van het kleine zwembad van Ilias ongeveer 50 meter naar rechts. Wij hebben vaak gegeten bij restaurant Meltemi (zeer goede bediening en heerlijk eten!!). Iedere morgen kregen we verse broodjes aan de deur gehangen door "With smile". De eigenaar is Nederlands. Toen we naar huis gingen hebben we bij hem (in folie verpakte) belegde broodjes besteld.
Verder wil ik vermelden dat we overboekt waren waardoor we 3 nachten in app. Kate hebben verbleven. Kate is een mooi complex met een prachtig uitzicht met als enige (grote) nadeel: de schoonmaak. Ik heb in die 4 dagen geen schoonmaakster gezien.
Als laatste wil ik nog een pluim aan de hostess (Brit) van TO geven!!

met partner, Aug. 2012
"Zeer goed"vertalen
liesbeth4164
9,0

9-9-2012 Voor de 2e keer in dit complex. Theodora (de poetsvrouw) herkende ons nog van 2 jaar eerder en kwam al snel aan met een schaaltje fruit en een fles frisdrank. Wederom een geweldige vakantie. Kamer netjes schoon, airco werkte goed. (gratis) wifi aanwezig maar soms liet de verbinding wel wat te wensen over. Prima!

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Echt een Super accomodatie!"vertalen
Lenie en Gé
10,0

3-9-2012 We zaten in een 2-kamerappartement (nr 23)wat heel veel ruimte heeft en 2 grote balkons.
Verder prima matrassen en keurige schoonmaak met om de dag schone handdoeken.
Zowle het (kiezel)strand als het centrum van Kokkari op loopafstand.
Kortom een complex om zeker nog eens naar terug te gaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?