9,1

Uitstekend

9 reviews over Hotel Sunrise in het Nederlands

Heerlijke, rustige vakantie

Riet, 3-8-2017

Een warm welkom door gastvrouw Popi, niet alleen bij aankomst maar elke morgen en avond weer. Alles is brandschoon in dit eenvoudige hotel (maar dat eenvoudige weet je vooraf). Heerlijk ontbijt, niet luxe maar wel kwaliteit. En met rustige of klassieke muziek. Het hotel ligt ideaal op wandelafstand van het kleine centrum met een keur aan restaurantjes. Maar ook binnen 50 meter afstand kun je al aan de rand van het water verse vis of Griekse specialiteiten eten. Een aanrader is Papa Beach, 12 minuten lopen en een heerlijke plek om een groot deel van de dag in schaduw of zon te verblijven.

Enige minpunt is de harde muziek bij het zwembad vanaf een uur of 16 en aangezien onze kamer uitkeek op het zwembad was dat minder prettig.

Gereisd met partner in juli 2017

Wederom een fantastisch verblijf gehad !

John en Conny, 26-5-2016

Voor de tweede keer verbleven bij Hotel Sunrise, en het is ons weer zeer goed bevallen.

Het gehele hotel en de kamers zijn goed schoon en de eigenaresse Popi maakt het haar gasten graag naar de zin.

Het voelde als een weerzien van oude vrienden.

Het hotel ligt net buiten het centrum(pje) van ireon, plusminus 200 m.

Een grote aanrader is om eens te gaan eten bij restaurant Glaros, schuin tegenover het hotel , het is er simpel ingericht, maar het eten is er geweldig !!.

Tweede aanrader is restaurant Ritsa's aan andere kant van het dorp.

We gaan hier zeker weer een keer terug naar toe!!

Tip: huur een auto of scooter in Pythagorion , nederlandse eigenaresse Vivian!

Gereisd met partner in mei 2016

Basic, prettige sfeer, schoon, geweldig dorpje

Cindy, 7-7-2015

Zeer vriendelijke eigenaresse bij wie je erg welkom voelt en die zeer behulpzaam is, Prettige rustige sfeer in het hotel.

Kamer was eenvoudig, niet groot, traditionele inrichting, genoeg bergruimte.

Schoon. Fijn balkon, uitzicht op straatje (vrijwel geen verkeer) en zwembad aan overzijde. Badkamer vond ik behelpen, typisch grieks, geen douchegordijn of cabine, kleine douchebak en geen ophanghaak voor douchekop. Wel net sanitair.

Luiken voor de balkondeuren, erg fijn tegen zonlicht en ongedierte.

Ontbijt is eenvoudig maar prima. Op de veranda met uitzicht op zee.

Zwembad is schoon, goede ligbedden en rustig.

Koelkastje op de kamer. WiFi op de kamer werkt redelijk.

Locatie is goed, schuin tegenover haventje, rustig gelegen maar met strand en centrum heel dichtbij.

Alleen badkamer was voor mij een minpunt.

Verder basic hotel maar goede sfeer en gelegen in een geweldig dorpje!

Gereisd alleenreizend in juni 2015

geweldig hotel!!

Harderwijk, 5-7-2015

Wij zitten momenteel in ireon. Hotel sunrise is een echte aanrader. Huiselijk hotel waar niks teveel is. Kamers netjes en schoon. Afstand naar de restaurants en barretjes is 3min. Ireon is een erg leuk plaatsje waar je alles hebt voor een heerlijke vakantie. Niet twijfelen met boeken, gewoon doen!!
Gereisd met partner in juni 2015

Fantastisch hotel , perfecte ligging

Conny, 28-5-2015

Hotel Sunrise ligt op 2 minuten loopafstand van het centrum van Ireon, mede door de hartelijke gastvrijheid van de eigenaresse Popi hebben we daar een perfecte tijd gehad.

Kamers zijn fris en schoon , het hotel wordt goed onderhouden , evenals het bijbehorende zwembad.

Echt een aanrader !

Gereisd met partner in mei 2015

Gastvrij hotel!

Han, 31-7-2014

In hotel Sunrise wordt je zeer hartelijk ontvangen door eigenaresse Popi. De ligging is ronduit prachtig, vanuit de kamers met zeezicht hoor je de zee en zie je in de ochtend de zon prachtig opkomen. Kamer is eenvoudig, maar zeer schoon met elke dag schone handdoeken en een koelkastje. Ontbijt biedt voor elk wat wils.Het ligt gunstig t.o.v. de diverse strandjes en vele tavernes liggen op loopafstand. Een aanrader voor wie rust en authentieke Griekse sfeer zoekt en respecteert.
Gereisd alleenreizend in juli 2014

Heerlijk Hotel

Gerard Beij, 13-8-2013

Geweldig Hotel, Perfecte ligging. Popi is een hele lieve gastvrouw. Super schoon. Voor Griekse begrippen een heel goed ontbijt. Kortom een aanrader. Vanaf het vliegveld ben je er met een taxi voor 12 euro binnen 10 minuten. Ireon is een heerlijk rustig maar gezellig dorpje met een lief strandje en je zit vlakbij Pappa Beach wat ook een aanrader is.
Gereisd met partner in augustus 2013

super!

sandrazomerschoe, 10-9-2012

Perfect voor wie rust, mooi uitzicht en op loopafstand restaurantjes wil.

Gastvrouw Popi zeer vriendelijk en zeer! behulpzaam.

Sfeer is heel relaxt

Massatoerisme is hier ver te zoeken.

Gereisd familie in januari 2012

Fantatstisch uitzicht

Wim Staal, 20-7-2012

Sunrise hotel heeft een zwembad, Het hotel staat pal aan zee, en honderd meter verderop een strandje,Helder water. Vanaf balkon hadden we uitzicht op het haventje met vissersbootjes op Turkije, Kamer had koelkastje(gratis) en air conditioning tegen betaling ( 5 euro per dag). Hadden we in die periode hard nodig. Heel rustig alles, en een geweldige gastvrouwe Pope, die ons bij alles hielp. Ontbijt was naar onze maatstaven prima en gebruikten we in de veranda met uitzicht op zee. Restaurantjes lagen allemaal binnen 150 meter van het hotel, waar ook weer de rust ons uitermate beviel. Wifi was aanwezig, en de laptop konden we ten alle tijden gebruiken (en skypen). Om het eiland te verkennen is een huur auto noodzakelijk, maar in Ireon kun je gemakkelijk tegen prettige prijzen huren. Er staat een pinautomaat in het centrumpje van Ireon. We hebben een geweldige vakantie achter de rug, en eerlijk gezegd moet je niet teveel reclame maken voor dorpjes als Ireon. Dus niet verder vertellen.
Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sunrise bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise in Ireon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunrise scoort een 9.08 uit 10 op basis van 9 reviews.