Appartement Eleana **

Eleana
9,9

4 reviews over Appartement Eleana in het Nederlands

Henk Meijer, 17-8-2017

Zo start een perfecte vakantie. De kamers zijn schoon met voldoende kastruimte, gratis WIFI! en goede bedden. Eleana en haar vader en moeder zorgen voor de perfecte gastvrijheid met hun cakes, zelfgemaakte gerechten en met klap op.

Perfecte ligging, op een steenworp afstand van het plein en mét zeezicht.

Ireon is een gezellig dorp, met zeer vriendelijke bewoners.

Eten en drinken kun je overal in Ireon en de terrassen zijn er meer dan genoeg.

Echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Thuis in Ireon

aty, 23-10-2014

Om niet in herhalingen te vervallen, ik heb weinig toe te voegen aan mijn relaas van 2013. :-)

Enkel misschien dat de gastvrijheid nog meer toegenomen is, nu ik als 'vaste klant' te boek sta. Ik heb meerdere malen boven op het dakterras met de familie mee mogen eten.

En dat de kamers echt gezellig zijn, dat is prettig als het weer een keertje tegenvalt. (hoewel dat dit jaar niet is voorgekomen)

Gereisd alleenreizend in september 2014

Perfect!

aty lubbers, 28-6-2013

De studio's van Eleana zijn de basis voor een perfecte vakantie. De kamers zijn zéér schoon, gezellig en kleurrijk ingericht met voldoende kastruimte, gratis WIFI! en prima bedden. Eleana en haar moeder bleven mij maar verwennen met allerlei lekkers (cakes, eigenbereide gerechten, een volle koelkast etc) en ik had zelfs bloemetjes op mijn kamer bij aankomst.

De ligging is perfect, op een steenworp afstand van het plein en mét zeezicht.

Ireon is een gezellig dorp, met een goede verhouding tussen het aantal toeristen en de lokale bevolking. Eten doe je overal voortreffelijk, terrassen zijn er meer dan genoeg.

Kortom, ik ga snel terug!

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Meer dan verwacht...

pessemier andré, 6-8-2010

De vriendelijke,familiale en culinaire verwennerijen zijn niet meer van deze wereld!

Het is alsof je bij een geliefde tante verblijft.Dit is echt wat je van Griekenland verwacht.Ireon zelf is zooooooooo rustgevend,niettegenstaande zijn vele restaurants

of shops of zelf 'grootwarenhuis'.

De prijs bij Eleana is gewoonweg belachellijk laag voor wat je krijgt,laat je niet misleiden door de prijzen op hun site,boek vroeg genoeg en vraag een prijsofferte aan,je zal versteld staan!

Gereisd alleenreizend in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eleana in Ireon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eleana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eleana scoort een 9.93 uit 10 op basis van 4 reviews.