Hotel Angeliki

Hotel Angeliki
Angeliki
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Angeliki bij:

2 reviews over Hotel Angeliki in het Nederlands

Uitstekend, kleinschalig hotel

i_hoogendijk, 28-9-2014

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goede ligging, zeer vriendelijke mensen en geweldige service.
Gereisd met partner in januari 2014

Prima hotel om naar toe te gaan!

TG, 18-7-2014

Ik verbleef half juni 2014 een week in dit hotel, samen met mijn man. We hadden een prettige en schone kamer. De eigenaar van het hotel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was elke morgen heel goed verzorgd. Prima hotel om naar toe te gaan! De plaats Ireon op het eiland Samos is ook erg leuk. Er zijn bijvoorbeeld hele leuke restaurantjes direct aan de zee, vlakbij het hotel. Er zijn ook leuke strandjes. Je kunt een fiets huren en over een fietspad langs het strand naar Pythagorion fietsen.
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angeliki in Ireon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angeliki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Angeliki scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.