Appartement Villas Duc ***

9,2

Zoover award

49 tips over Villas Duc

jannieverm, 2-8-2015
Huur een auto om wat van het eiland te zien. Rhodos stad is goed te doen met de bus. Restaurants: veel leuke restaurants in de buurt waar je overal goed kan eten. Voor ons sprong eruit la bonita, een wat duurder visrestaurant en Kostas, Dit zijn 2 restaurants in dezelfde straat met dezelfde naam en zelfde eigenaar. De ene is meer een restaurant en de andere meer een eetcafé met daarbij behorende Griekse gezelligheid.
Eddy, 24-7-2015
Villas Duc is zeer centraal gelegen vlakbij een gezellig strand (ter hoogte van restaurant Bellissimo, strandbedjesbeheerder met de bijnaam Toppie Joppie), en vlakbij het centrum (eveneens 5 minuten lopen).
PVDB, 5-7-2015

Bedden zijn zeer hard voor of ze er iets aan konden doen gelijk een soort opdek systeem gehad prima geslapen toen, de appartementen zijn wel wat verouderd maar gezien de prijs kan dat .

Personeel is aardig en vriendelijk mooi zwembad voor de kinderen en strand is 5 minuten lopen ,koop wel even Waterschoenen is kiezelstrand , schoentjes kan je daar volop krijgen

In de avond kan je naar rhodos of in trinda kan je blijven zijn barretjes en eettentjes maar verwacht er niet teveel van.

Gr PVDB

h klompjan, 18-6-2015
Geen idee, hoe de andere kamers eruit zien, maar wij hadden een bovenverdieping, lekker ruim. Lekker eten bij Kostas Village Taverne, KnightsofOlde, Platon. Huur een auto voor een paar dagen ; Rhodos Old town, natuurlijk Lindos, Anthony Quinn baai, Butterfly Vallei, een stranddag aan de Oostkant.
José Hartman, 22-9-2014

Tip: waterschoenen meenemen; grindstrand. Lekker visrestaurant: La Bonita, aan de boulevard.

Auto huren en Rhodos verkennen. Ga vaak "off the road". Goedkoop en heerlijk eten en je wordt ontzettend vriendelijk geholpen.

Leuke kleine plaatsjes : Agio Isodorus; Stegna. Oostkust heeft prachtige standjes. Antoni Quinn baai prachtig, wel druk. Westkust ruiger, maar zeker de moeite waard om te zien.

gwenda, 28-8-2014
Wij hebben de nikos papas tour gedaan! Dit is voor alle leeftijden. Deze exursie was zeker de leukste van de vakantie. Je komt in een soort jungle terecht met een heldere rivier waar je in kunt zwemmen en overal hangmatjes en stoeltjes in gemaakt zijn. Echt heel leuk tevens bezoek je een kleine vallei waar je vlinders ziet en een mooie grot. Nikos Papas betrekt iedereen van het gezelschap op een hele leuke manier en is een erg gastvrije gezellige man. We hebben wat afgelachen! Dus zeker doen!

Frederik, 12-8-2014

Aan te bevelen zijn: Apri Avri (Garden restaurant), Kostas Village Taverne, Vapori, Platon en Knights of Olde. De restaurants aan de strandweg hebben wij als negatief beoordeeld net als bij Villas Duc waar het vlees als kooltjes verbrand was. Naast de genoemde restaurants is Sky rent a car meer dan aan te bevelen. Marion en Vasilis staan voor de gast klaar.

Onze kamer was het meest ver verwijderd van de receptie (nr 332). Voor rust zoekers zeker een heerlijke kamer. Antimugspray wel meenemen.

M.Coppens, 11-7-2014
Ga zeker eens eten bij San Allote, vriendelijke eigenaars en heerlijk eten, de moussaka is nergens beter. Dus als je van de echte Griekse keuken houdt moet je bij San Allote zijn
paul, 8-7-2014
je kan goed uit eten in de restaurantjes op loopafstand. Het is daar vaak niet duur.
Barbelijn, 27-1-2014

Lindos