Appartement Villas Duc ***

Zoover award

382 reviews over Appartement Villas Duc in het Nederlands

Weer een fantastische vakantie in Villas Duc

René van Dijk, 19-10-2017

Ook in het jaar 2017 weer een bezoek gebracht aan het mooie eiland Rhodos.

We komen nu al meer dan twintig jaar op dit fantastische eiland, en als het even kan, zelfs twee keer per jaar. Sinds jaren komen wij nu bij Villas Duc, een heerlijk en goed verzorgt appartementencomplex op loopafstand van het (kiezel)strand. Zodra je het complex binnenstapt weet je niet wat je ziet, een oase van rust en schoonheid, een compliment voor de onderhoudsmensen die het er zo mooi op orde weten te houden. De staf is vriendelijk en de service is goed, de prijzen zijn normaal en het eten is er goed. De eigenaresse Evelyne en haar dochter Elli doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn netjes, en worden iedere dag schoongemaakt door een team dat weet waar ze mee bezig zijn. Dit alles maakt dat wij hier ieder jaar met veel plezier terugkomen en raden het andere ook aan te doen. Bedankt en tot in 2018!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

super accomodatie voor jong en oud

louise ensel, 15-10-2017

alles is schoon, mensen zijn super vriendelijk, keuken is perfect.

nog geen 5 minuten van het strand.

kamers zijn zeer gerieflijk met balkon, zee of zwembad zicht.

authentiek grieks ingericht.

bedden perfect, zeer witte handdoeken uitermate mooi beddengoed en wederom heel erg schoon.

handdoeken voor zwembad of strand verkrijgbaar bij receptie.

mogelijkheid tot zeer goede massage

karaoke avond,druk bezocht.

griekse avond met griekse muziek en dans en heerlijk buffet.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Voor de zevende keer fantastisch

marylise en gerard coppens, 10-10-2017

Voor de zevende keer hier geweest dus dat zegt al genoeg. En weer een super vakantie. Prachtig groot appartement, heerlijke tuin met zwembad met altijd voldoende vrije zonnebedden. Uitstekend ontbijtbuffet, maar ook lunch en diner prima. Eigenaresse en personeel doen alles om het de gasten naar de zin te maken, niets is teveel.

Dicht bij het strand (kiezels) en ook in de omgeving meer dan voldoende restaurantjes, maar voor ons blijft San Allote de beste. Heerlijke vers bereide maaltijden.

Volgend jaar weer .........

Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijke vakantie!!

Jordi & Marel, 21-9-2017

Appartementen zijn prima. Wij hadden een studio. Maar dat is ruim voldoende. Bedden waren wel hard maar prima voor ons. De schoonmaak verdiend een groot compliment. Er werd dagelijks super goed schoongemaakt. En om de dag schone handdoeken. Receptie ook dik in orde.

Bedjes bij het zwembad was ook voldoende, wij waren natuurlijk wel na de drukte. Het restaurant is wel een aanrader. Het stadje zelf is ook prima. Niet heel groot maar voor ons prima. Een grote supermarkt is wel wat verder lopen. Qua uit eten zijn er genoeg leuke restaurants in de buurt. Aanrader vonden wij Vapori (spareribs) Het strand is ook leuk. Alleen het is geen zandstrand. Dus waterschoenen is wel een must. Ook een auto huren is de moeite waard. Het mooiste vonden wij de route naar Prasonissi dit ligt helemaal in het zuiden van het eiland. Mocht je deze route nemen neem dan de route langs de westkust. Deze is minder toeristisch. Daar door zie je leuke en onverwachte plekken. Ook Lindos is een aanrader. En Tsampika beach is een aanrader. Rhodos hebben wij met de bus gedaan, kosten 5 euro pp voor een retour.

Gereisd met partner in september 2017

Het beste complex ooit!

Jolanda en Ruud, 17-9-2017

Alles is perfect. De eigenaren en team. Niks is te gek. Alles wordt in de puntjes verzorgd. Wij noemen het dan ook ons paradijs. We hebben terplaatse weer geboekt voor volgend jaar. Nog maar 50 weken.
Gereisd met partner in september 2017

Paradijs op Rhodos

Fam. Schoorel, 14-9-2017

Wij zijn hier voor de 7e keer en kan niet anders zeggen dan Wauw!!!

We blijven terug komen met onwijs veel plezier en liefde.

Personeel werelds

Appartementen super goed

Eten/drinken super

Eigenaresse en andere, alleen maar liefde

Zoek naar iets nagatiefs, maar kan ik

Niet vinden.

See you next year.

αγαπάμε όλους

Fam. Schoorel

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Grote studio, rustige ligging, ontspannen vakantie

Jose, 15-8-2017

Kleinschalig appartement complex. Studio voor 2 personen is ruim genoeg. Keukentje met wat pannen en servies voor 3 personen. Koelkast koelt prima voor drankjes. Nette badkamer. Meer dan voldoende kastruimte. Flatscreen TV met BVN. Bedden zijn lekker ruim90 x 200 en liggen zeer prettig. Voor ons als "grote" toeristen (1.85m) zeer comfortabel. Balkon ruim genoeg.

Appartement wat wij hadden was totaal niet gehorig.

Zwembad ziet er prachtig uit, echter om 7 uur zie je de eerste handdoeken al liggen, met name op de mooie plekken in de tuin. Op het terras wel vaak bedjes vrij. Deze bedjes staan wel dicht op elkaar. Strand is 5 minuten lopen. Wel kiezels als je de zee inloopt. Wat bomen zorgen voor schaduw op het strand. Verhuur van bedjes is 10 euro voor 2 bedjes plus parasol.

Wij hebben 3 keer gegeten in restaurant van Villa's Duc. Eten is voortreffelijk. Vers, smakelijk, royale porties en naar onze mening zeer betaalbaar.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek!

Heidi v/d Haring Horst., 2-8-2017

Zodra je door de entree binnen komt waan je je in een klein paradijsje. Centraal gelegen, 5 min.naar het strand en 5. min lopen naar het centrum.

Heel lief behulpzaam personeel, schone kamers, ramen vv horren, om de dag schone handdoeken en je krijgt zelfs tubetjes shampoo/douchecreme en zeepjes. In deze periode zelfs gratis airco.

Je kunt hier heerlijk lunchen en dineren (tevens ontbijten maar hebben wij niet gedaan) en avonds nog lekker wat drinken.

Avond's hoor je idd het geblaf van de honden en er vliegen idd vaak vliegtuigen over, maar hoort dit ook niet een beetje bij het vakantie gevoel....

Kortom wij hebben hier een hele fijne tijd gehad en raden iedereen dit app. zeker aan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super vakantie, komen zeker nog een keer terug.

Naomi Duivenvoorden, 19-7-2017

Het is een heel fijn en gezellig appartement. Mooie tuin en binnenplaats, vriendelijke personeel de kamer waren super. Een paar minuten lopen en je zit in het centrum om heerlijk te kunnen eten. Alleen voor jongeren tussen de 16 en 21 is er op het complex weinig te doen. Kortom, een super aanrader om heen te gaan.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch!

Claudia, 30-6-2017

Super leuk appartementencomplex met hotelformule. Appartementen liggen om het zwembad waar genoeg ligbedden zijn. Er is een leuke buitenbar in het complex waar je ook kunt eten. Goed uitgebreid ontbijtbuffet. Het diner heeft een uitgebreide kaart met heerlijk eten. Het zijn hele lieve mensen waar niets te veel voor is. Je voelt je echt hun gast. Alles wordt ook super goed onderhouden zowel buiten als de schoonmaak in de appartementen. Het is echt een complex voor rustzoekers. Feestgangers moeten hier niet zijn. Heel leuk: er is 1x per week een karaoke avond en een Griekse avond. De rest van de week is het leuk buiten zitten bij de bar op het terras. Dorp en strand op loopafstand. Het is een kiezelstrand dus waterschoenen aan en niet geschikt voor kleine kinderen omdat het niet geleidelijk afloopt maar snel dieper wordt).

Er wordt in andere beoordelingen gesproken over lekkere restaurants in het dorp (Platon, Kostas) maar wij vonden dit te massaal en het eten is er zeker niet zo goed (uitzondering hierop is San Allote) als het eten in het complex.

Kortom: we hebben een heerlijke vakantie gehad mede dankzij het personeel!

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villas Duc bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villas Duc in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villas Duc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villas Duc scoort een 9.19 uit 10 op basis van 435 reviews.