Hotel Sunshine Rhodes ****

Hotel Sunshine Rhodes
7,7

1178 reviews over Hotel Sunshine Rhodes in het Nederlands

Fantastisch en alles aanwezig, reeds 2x geweest.

Van Cauter Koen, 23-10-2017

Verblijf + ligging + kamer + eten + animatie was allemaal tip top in orde

en zéér vriendelijke nederlandstalige hostess

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch

Jenny Drenten, 22-10-2017

Het verblijf in het sunshine hotel was geweldig. De kamer waren keurig netjes met prima bedden! Het restaurant was in een woord formidabel, we hebben heerlijk gegeten. Enorme uitgebreid buffet met heel veel keus en heerlijke gerechten. Mooi strand gelegen aan het hotel. 's Avonds leuke optredens door animatieteam. Voor herhaling vatbaar!

Geweldige tijd gehad in Rhodes

Hans en José, 21-10-2017

Alweer een week terug uit Griekenland.

Heerlijke vakantie gehad in Rhodes.

Genoten van het zwembad, de zee dichtbij, de cocktails in de bar en de schitterende excursies.

Rondgelopen in het Mooie Rhodes oud city, boottocht naar het prachtige Lindos. Nog gesnorkeld daar in het glasheldere water en een leuk uitje gehad naar de berg Filerimos. Nette ruime kamer, goede douche, waar voor je geld. Uitgebreid ontbijt en goede lunch, vriendelijk personeel.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunshine Rhodes bij:

prima resort met vriendelijk personeel.

Paul, 21-10-2017

Prima hotel, gelegen aan zee.

Kamers wat gedateerd , iets gehorig en badkamers zijn aan een opknapbeurt toe, uitzicht ( kamer met zeezicht) perfect!

Eten prima en gevarieerd.

Receptie bemand met bekwaam personeel inclusief een nederlandse dame genaamd anke, nemen alle tijd voor de gasten en regelen het prima als je wat hebt.

Oke hotel

Jp, 21-10-2017

Oke hotel voor de prijs die je betaald. Mooi verzorgde tuin. Mooie zwembaden maar helaas met op sommige plekken slechte roosters eromheen. Ik ben ook in de afvoer gezakt tot mijn knie. Waar ik nu 5 weken later nog steeds blauw van ben. Ik kreeg een fruitschaal, lief. Maar had liever gezien dat de roosters gerepareerd werden. Kamer was oke, beetje antikalk in de badkamer zal wel wonderen doen. Verder prima. De eetzaal is vooral druk door de Oostblokkers, die zijn bang te verhongeren. Misschien moeten de koks op sommige plekken zelf gaan opscheppen. Keuze was Oke en het ontbijt was goed. Je moet geen uren met je bord gaan rondlopen of je Bord op tafel zetten en dan de rest gaan halen. Dan is het inderdaad koud, eigen schuld. Strand is mooi, de kiezels zijn lastig maar dat weet je als je boekt. Verwacht geen Turkse resort luxe, je bent in Griekenland!
Gereisd met vrienden in september 2017

Super vakantie....

Dennis, 19-10-2017

Mooi hotel , direct aan het strand gelegen , wij hadden een kamer met zeezicht , echt mooi.De kamers zijn normaal verzorgd en netjes .Eten en drinken is er genoeg te krijgen en personeel erg vriendelijk ondanks dat het seizoen ten einde liep

2 mooie zwembaden voor als je van wat rumoer houd en een erg rustig zwembad voor als je de drukte wilt vermijden. Deze vakantie is erg goed bevallen.

Beste Dennis,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen om uw fijne ervaringen in Sunshine Hotel te delen.

Wij zijn heel erg blij te lezen dat onze service en facilteiten er toe bijgedragen hebben dat u in ons hotel genoten heeft.

Hartelijke groeten van het zonne-eiland Rhodos, en we hopen u weer te kunnen verwelkomen!

Anke, guest-relations,

ZEER GOEDE PLAATS

lia feldman, 17-10-2017

Een fijne plaats dicht bij zee, behulpzame personeel.

onze kamer was netjes alleen de badkamer was wat ouder.eten voor elk wat wils .

elke avond wat te doen.

Gereisd met partner in mei 2017

Beste Lia Feldman,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Wij streven er elke dag naar om onze gasten de best mogelijke service te bieden.

Wij hopen u weer te verwelkomen op het eiland van de zon "Rhodos".

Heerlijk Hotel 4**** waardig

D N Kaptein, 17-10-2017

Voor de tweede keer met mijn vrouw in dit hotel geweest, wij hebben er weer een heerlijke 8 dagen gehad! Het personeel en dan vooral de meiden en mannen achter de bar, zowel buiten als binnen het hotel zijn super leuk en erg lief.( de cocktails zijn super) Een speciale vermelding voor de receptioniste Anke, een super vrouw voor wie niets teveel is om het de gasten naar de zin te maken! Manager wees zuinig op haar!! Een kanttekening.. de tijd gaat daar veel's te snel. De kamers zijn niet bijzonder maar functioneren goed met lekker warm water voor het douchen en bad! Het eten is prima veel variatie en een zeer uitgebreid ontbijt. Het entertainment team is erg leuk en maakt mooie shows en zeker van niveau. Het strand is top wel water schoenen aan van wege het kiezelstrand. Wij gaan zeker weer terug naar dit fijne hotel in Ialissós op het mooie eiland Rhodos

Beste fam. Kaptein,

Hartelijk bedankt voor de mooie feedback die u online geplaatst heeft.

Het doet ons enorm veel plezier te lezen dat u genoten heeft in ons hotel,van hotelfaciliteiten, service en animatieteam.

Namens het hele Sunshine Team hopen u voor de derde keer weer te kunnen verwelkomen!

met vriendelijke groeten,

Super vakantie

jeanet, 16-10-2017

De accommodatie is mooi, de service was super met vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Goede ligging, strand kiezel dus waterschoentjes aanbevolen. Lekker eten, veel variëteit en goede kwaliteit. Kamer goed, badkamers kunnen renovatie gebruiken maar niet slecht. (Douchen in bad enige minpunt). Mooi zwembad met veel lig plekken. Alles was schoon en netjes. Voor herhaling vatbaar!
Anke, Guests Relations , 16-10-2017

Beste Jeanet,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Sunshine Hotel en uw positieve feedback op Zoover.

Wij zijn blij dat u genoten heeft in ons hotel en wij danken u voor uw lovende woorden. Wij doen ons uiterste best iedereen een fijn verblijf aan te bieden.

Een douche in bad komt heel veel voor in Griekenland.

Het zou ons een grote eer zijn u weer te kunnen verwelkomen in ons hotel.

Anke, guest-relations,

Nooit meer

Pruijssers, 15-10-2017

Kamers heel vies op bed gescheurde lakens gescheurde gordijnen aan de muur schimmel in de douche en muren en aan het plafon overal losse plinten lift heel smerig eten elke dag lauw ,en als je laat vertrek en vraag om je kamer wat langer wil hebben op de dag dat je vertrekt dan nog 70 euro vragen voor een vieze kamer wat een slechte service geen 4 sterren maar een 2 sterren is hie meer op zijn plaats
Anke, Guests Relations , 16-10-2017

Geachte gast,

Dank u wel voor uw feedback die u online geplaatst heeft op Zoover.

Het spijt ons te lezen dat uw vakantie niet naar wens is verlopen;

men kan zich bij problemen altijd wenden aan de receptie of aan

de nederlands sprekende guest-relations.

Wij doen onze uiterste best iedereen een fijne vakantie te bezorgen en evt. problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Als u een kamer op de dag van vertrek langer wilt aanhouden, dan is het normaal dat dat tegen betaling is.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunshine Rhodes bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Rhodes in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Rhodes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunshine Rhodes scoort een 7.73 uit 10 op basis van 1209 reviews.