7,7

1140 reviews over Hotel Sunshine Rhodes in het Nederlands

Leuke vakantie.

Tim van Walsem, 23-8-2017

Het animatieteam vond ik helemaal geweldig. Ze deden hun best om iedereen te vermaken en doen met veel activiteiten ook zelf mee. En zijn ook in voor een gezellige babbel. Maar als er iets aan de hand is staan ze ook voor je klaar.

Het eten vond ik persoonlijk wat minder en de kamers kunnen ook wel wat schoner. Zat in de badkamer bijvoorbeeld veel schimmel.

Daar doorheen gekeken hebben we een fantastische vakantie gehad!

boven verwachting goed

Anna, 21-8-2017

de kamers zijn schoon en netjes, bij het zwembad genoeg zonnebedjes en parasols, het eten uitgebreid en lekker, het uitzicht over zee prachtig.

Beste Anna,

Het doet ons veel plezier te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in Sunshine hotel en dat u tevreden bent met onze service en faciliteiten.

Wij streven er iedere dag naar om u de best mogelijke service te bieden om

u een aangenaam verblijf te kunnen garanderen.

Vandaar dat wij u ook willen bedanken voor uw erkenning.

Wij hopen u in de toekomst weer te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Anke, guest relations

Heel erg aardig personeel

Linet, 21-8-2017

Shunshine hotel is prachtig , de kamers mogen wel een op knap

Beurt hebben maar dan zaten wij ook in het oude gedeelte , personeel erg aardig jammer dat het niet met ons moch praten , dat vonden wij dan ook een erg groot nadeel want ze kunnen je veel

Informatie over de omgeving geven wat weer erg interessant is .aminatie was gewedig de micheal jackson show was geweldig , ana -maria doet het gewedig. Maar al

gewedige vakantie gehad en zal het bij andere aanraden!

Beste Linet,

Wij willen u van harte bedanken om uw ervaring te delen op Zoover.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf had

in ons rersort.

Zoals in alle hotels gelden er voor het personeel bepaalde regels,

waar men zich aan moet houden.

Fijn dat u genoten heeft van onze animatie; activiteiten en shows.

Wij zullen uw complimenten doorgeven aan het animatie team.

Wij kijken er naar uit om u spoedig weer te kunnen verwelkomen.

Anke, guest relations

Nooit meer

all in, 19-8-2017

Geen 4 sterren waard, slecht eten, weinig variatie, eetzaal is vies, de kinderstoelen zijn te vies om je kind in te zetten. Personeel is onvriendelijk en vreselijk lui, het lijkt alsof ze er allemaal geen zin in hebben. Zwembaden worden niet schoongemaakt, de roosters zijn zwart van de schimmel, de appartementen in het nieuwe gedeelte zijn erg mooi maar de schoonmaak is slecht, accomodatie wordt heel slecht onderhouden. Animatie voor de kinderen is oke maar, het kinderbad met de glijbaan is vies en de tegels eromheen zijn echt niet veilig; grindtegels met stukken eruit.

Anke (aanspreekpunt) praat alles recht wat krom is, lijkt er echt niet te zijn voor de gasten maar alleen maar voor het hotel. Ook zij weet echt wel dat het een bende is maar dat zou ze nooit zeggen. Wij zijn al vaker in all in hotels geweest maar dit was echt super slecht! Wil je een leuke onbezorgde vakantie; ga hier niet heen!

Beste gast,

Eerst willen wij u graag bedanken dat u de tijd genomen heeft om uw bevindingen over het hotel op Zoover te plaatsen.

Wij lezen met spijt dat u bepaalde problemen heeft ondervonden tijdens uw

verblijf en wij willen ons hier dan ook oprecht voor verontschuldigen.

Aangaande uw opmerkingen over onze hotel keuken; we begrijpen dat

eten iets heel subjectiefs is en afhankelijk van persoonlijke smaak. Het spijt

ons dan ook dat u niet gevonden heeft naar waar u op zoek was.

Wij bedanken u nogmaals voor uw opmerkingen, waarvan wij de meerdere

betwisten, aangezien het contrast zeer groot is met de mening van de

meerderheid van onze gasten.

Vergane glorie

Lederhosen, 13-8-2017

Dit hotel zou een parel kunnen zijn, maar daarvoor dient het grondig gerenoveerd te worden en zal de kwaliteit en hygiène opgeschroefd moeten worden. De ligging is werkelijk prachtig....direct aan het strand en dichtbij het gezellige centrum met veel winkels en eetgelegenheden. Het drinken was mierzoet en soms juist weer waterig. Het ontbijt was prima; de lunch echter niet....echt elke dag exact hetzelfde en het diner was naar onze mening ook onvoldoende gevarieerd. Daarnaast straalde de eetzaal weinig gezelligheid uit en was het chaos rondom het buffet. De schoonmaak vonden wij ook onvoldoende; tafels in de eetzaal waren vaak vies en de kamers leken ook zeer vluchtig schoongemaakt te zijn. Wij hebben desondanks een leuke vakantie gehad, maar zullen niet meer terugkeren naar dit hotel. Wij hebben dit ook aangegeven bij Anke van de guestservice en uiteraard verwachtten we niet dat zij dit direct kon oplossen, maar zij praatte echt letterlijk alles recht wat krom was.

Beste Lederhosen,

Wij bedanken u voor uw beoordeling online geplaatst te hebbeb na uw

recente vakantie in Sunshine Hotel.

Wij zijn altijd blij als een gast de tijd neemt zijn indrukken op te schrijven.

Dit helpt ons een nog betere controle te houden over de werking van

ons hotel.

Wij kunnen u ervan verzekeren dat wij rekening houden met uw opmerkingen.

We zouden blij zijn om u terug te mogen verwelkomen in Sunshine Hotel en dat uw volgende bezoek aan al uw verwachtingen zal voldoen.

Hartelijke groet,

Wat een mierennest!

Carpe Diem, 13-8-2017

Voor 14 dagen naar Sunshine Rhodos geweest.

Laten we positief beginnen;

Een mooie ligging, vlak bij Rhodos stad, een mooi eiland met lieve inwoners.

Maar dan...Sunshine Rhodos, wat een chaotisch mierennest!

Je betaald je blauw aan all inclusive, maar binnen een dag ga je buiten de deur ontbijten, lunchen en dineren.

Dranken zijn mierenzoet.

Je slaapt liever uit dan dat je in het warme lokaal boven in een gebouw waar geen raam open mag in de rij gaat staan voor een croissantje, die dan ook op zijn als je eindelijk aan de beurt bent. Diner is net zo'n ramp als het ontbijt. En als je om 20.45u komt wordt je bijna wegegekeken.

Dan maar een poging wagen in het al la carte restaurant..wat een blamage! Je kunt kiezen uit 4 hoofdgerechten, maar maak wel snel je keuze want ze hebben haast.

Ligbedjes mag je officieel s ochtends niet al vast reserveren met je handdoek er op te leggen, maar het is een hele zoektocht om nog een leeg bedje te vinden in de ochtend waar geen handdoek op ligt.

Beste Carpe Diem,

Hartelijk dank om te tijd te nemen om deze punten te vermelden.

Het is altijd jammer te horen dat er bepaalde punten van ontevredenheid

waren tijdens uw verblijf en wij willen ons hier dan ook voor excuseren.

De feedback die wij rechtstreeks ontvangen van andere gasten in ons

resort, ook online, is zeer positief, en we vinden het jammer dat u niet

dezelfde mening deelt.

Alsnog willen wij u graag bedanken om deze tekortkomingen ter onze

attentie te brengen.

We hopen dat indien u nogmaals Rhodos zou bezoeken u ons de kans

zou geven om uw vertrouwen in ons hotel te herstellen.

Heel erg genoten

Fam Verougstraete, 13-8-2017

Diverse keuze en lekker eten.Hele goeie ligging, mooie zwembaden, vriendelijke personeel

Beste Fam. Verougstraete,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en uw recent verblijf in Sunshine

Hotel.

Het verheugt ons te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons resort.

Wij zijn u heel dankbaar voor uw mooie woorden online.

Wij kijken er naar uit om u weer bij ons terug te mogen verwelkomen.

Anke guest relations

Heerlijk genieten en relaxen

Robby, Jacqueline en Charissa Kalloe, 11-8-2017

Het personeel

Goede service, gastvrij en behulpzaam is het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan het personeel. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam ondanks de lange dagen die ze maken. Ook werd er voor alles gedacht aan een oplossing. Dat stelden wij zeer op prijs en vonden dit erg attent.

De Nederlandse gastvrouw Anke krijgt van ons een 10! Anke neemt, zo ver ze kan, altijd de tijd voor je. Al is het alleen maar om een gezellig praatje te houden. Ook voor problemen was zij het aanspreekpunt en heeft dit voor ons altijd goed opgelost. Zeer vriendelijk en meegaand.

De kamer

De hotel kamer/familie kamer zag er goed uit. Elke dag kregen wij nieuwe handdoeken en de kamer zag er altijd schoon uit.

Als we een minpuntje moeten opnoemen dan is het de airco. De airco kan volgens de knopjes op 3 standen, maar zet je hem op de hoogste stand dan valt hij uit. Wij hadden hem dan ook constant op de tweede stand. In de aparte kamer was het redelijk koel, maar sliep je in de ruimte waar de slaapbank staat, dan was het daar zeker wel warmer. Ook de grote douche kop en de sproeiers deden het niet. Wij moesten daarom elke dag met het kleine douche kop douchen. Op zich niet echt een probleem, maar niet super praktisch. Dit kon alleen opgelost worden door naar een andere kamer te verhuizen in een ander gebouw, maar dat zagen wij ook niet zitten. Er wordt, nogmaals, altijd meegedacht voor een mogelijke oplossing.

De faciliteiten

De zwembaden zijn top! Lekker temperatuurtje en groot opgezet. Bij de zwembaden ook de gelegenheid om drinken te bestellen bij de poolbar of iets te eten bij de snackbar.

In de ochtend hadden wij bijna altijd een plekje bij het zwembad. Het is misschien één keer voorgekomen dat wij ergens anders moesten zitten, maar dat is ook niet zo’n probleem.

Lekker dichtbij het strand en de zee. Ook genoeg bedden langs het strand.

De fitness zou ik op de website eerlijk gezegd weglaten. Het waren niet echt veel apparaten en een aantal waren half stuk. Bovendien zal je in deze hitte niet zo snel in de buitenlucht gaan fitnessen.

De entertaining mocht er voor ons wel meer zijn voor ouderen. Wij vonden het daarom ’s avonds ook minder gezellig. Denk bijvoorbeeld aan live muziek of een show.

Heerlijke spa om de hoek. Voor als je echt even wilt relaxen. De dames van de spa zijn ook erg vriendelijk.

*Bij aankomst krijg je 2 vouchers om je voor 15min gratis te kunnen laten masseren*

Het eten

Er is genoeg eten en vooral als je all inclusive bent. Het onbijt was goed geregeld. Niets op aan te merken. Zo ook voor de lunch. Tijdens de lunch kan je er ook voor kiezen om buiten wat te eten bij de snackbar.

Het diner was ook prima, maar na een aantal dagen eentonig. Wij aten daarna alleen patat met komkommmer. Dit omdat wij het vlees vaak nog aan de rauwe kant vonden of gewoon niet lekker.

Dit kan natuurlijk iets persoonlijks zijn dus ik zou daarom ook niet zeggen dat het eten niet te doen was. Er is genoeg keuze en veel voorraad. Sommige voedingsmiddelen zijn binnen een paar seconde weg en dan moet je dus weer even wachten tot de volgende lading. De toetjes waren elke dag anders en heerlijk.

De high tea die wordt omschreven op de website is minimaal. Het zijn iets van 3 schalen met cake die om 17:00uur bij de poolbar wordt neergezet. Deze is ook binnen 3 seconde leeg. Heel jammer, want hierdoor heb je zelf dus ook de neiging om daar al een kwartier te gaan staan. Overigens zou ik het geen high tea noemen, maar gewoon ‘cake om 17:00uur’.

Door een vertraging van touroperator moesten wij last minute naar een ander hotel. Daar zijn wij nog gebeld door Anke, omdat ze wilde weten waar wij zaten en hoe het met ons ging. Super lief en attent! Dat kunnen wij zeer waarderen.

Wij vonden het een leuke vakantie, maar kunnen niet volmondig zeggen dat wij er volgend jaar weer naar toe zullen gaan.

Een hartelijke groet,

Familie Kalloe

Beste Robby, Jacqueline en Charissa Kalloe,

Heel hartelijk bedankt voor uw feedback en fijn dat u weer goed bent

thuis gekomen.

Het was ons een groot genoegen u te kunnen verwelkomen in ons resort.

Ons Sunshine Team doet alle mogelijke moeite om iedereen een prettig

verblijf aan te bieden, en we zullen zeker rekening houden met uw

opmerkingen., zodat we onze service nog meer verbeteren kunnen.

We hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten,

Met vriendelijk groeten,

Anke guest-relations

Geweldig

Tygertje, 10-8-2017

Het is een mooi complex met mooie zwembaden. Pal aan zee en het eten is geweldig. Ziet er verzorgd uit en het animatie team komt met personeel uit verschillende landen. Dat doen ze goed. 's Avonds is de gezelligheid bij het zwembad met bar wat een leuk effect geeft.

Dit jaar gaan we eind augustus voor de 3de keer heen dus dat geeft aan... goed.

Gereisd met partner in mei 2016

Beste Tygertje,

Heel hartelijk bedankt voor uw feedback.

Met groot plezier hebben we gelezen dat u een fijne tijd heeft gehad in ons resort. Namens onze nieuwe chef-kok, personeel en animatie team heel erg bedankt.

We hopen u spoedig - eind augustus - voor de derde keer te kunnen

begroeten!

Vriendelijke groeten van het zonne-eiland "Rhodos",

Anke, guest relations,

Sunshine Rhodes

Superschoon hotel met erg vriendelijk personeel

Fam. J.Schotten, 9-8-2017

All Inclusive wordt zeer goed benaderd. Receptiepersoneel is meertalig, spreekt goed Engels en er is zelfs een Nederlands-talige receptioniste. Personeel blijft ondanks lange werkdagen gehele dag vriendelijk. Kamers worden elke dag schoongemaakt en van schone handdoeken voorzien. In en om zwembaden wordt ook elke dag schoongemaakt. Eten vonden we erg lekker en werd direct aangevuld als er iets op was. Animatie overdag zeer divers en 's avonds leuke dansshows. Direct buiten hotel een leuke winkelstraat. Enige mindere puntjes zijn: 1. de fitness-faciliteit (als je het al zo mag noemen) apparatuur zeer minimaal en defect + ook nog eens buiten onder afdak en dat is boven 30 graden erg warm.

2. Mag voor 8.00u 's ochtends geen ligbed gereserveerd worden, maar hierop wordt geen toezicht gehouden. (regels werken alleen, als er gehandhaafd wordt)

Beste Fam. J. Schotten,

Wij willen u graag van harte bedanken om uw ervaringen te delen op Zoover.

Hartelijk dank ook voor uw woorden aangaande de professionele en vriendelijke houding van ons personeel en animatie team.

Het was ons een genoegen om u hier als gast te mogen ontvangen en

we hopen u bij een volgend bezoek weer te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten uit zonnig Rhodos,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sunshine Rhodes**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Rhodes in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Rhodes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunshine Rhodes scoort een 7.71 uit 10 op basis van 1171 reviews.