Aparthotel Sun Beach Resort Complex ****

Zoover award

519 reviews over Aparthotel Sun Beach Resort Complex in het Nederlands

Totale plaatje!

Heidi, 1-9-2017

Een complex met keuze uit appartement of hotelfaciliteiten. 1 kamer appartement is ruim genoeg voor 3 personen en maakt het prima mogelijk om een simpele maaltijd te bereiden. Ruim balkon. Goede bedden! Complex bestaat uit 2 gebouwen 1 aan de zee ander aan de overkant van de weg. 3 ruime zwembaden en kinderbadjes. Kiezel/zandstrand dus waterschoenen zijn zeer aan te raden. Betaalbare bedjes op het strand en handdoekenservice. Voor 2 euro pp kan je handdoeken huren en mag je tussentijds omruilen voor schone. Goede professionele, zeer sociale animatie voor jong en oud die ook de shows in de avond verzorgen. Geen gebruik gemaakt van het restaurant omdat er goede, gezellige restaurantjes in de buurt zijn o.a. Stefanos en Kosta. Alles is dichtbij, winkeltjes en supermarkten met zeer vriendelijke mensen. 's Avonds is er een mooie zonsondergang te zien. Ialyssos is een toeristische plaats zeer geschikt voor gezinnen. Er is een bar/restaurant welk wat meer in trek is bij de jeugd maar als je echt uit wil gaan is Rhodos stad (zeer mooi) een betere keuze. Dit is niet ver weg en gemakkelijk per bus of taxi te bereiken.Voor 3 dagen een auto gehuurd verderop in het winkelgedeelte. Oostkust voornamelijk toeristisch, westkust mooie rustige stranden. Zeer de moeite waard!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

We komen hier al jaren, en gaan volgend jeer weer.

Fam. Van der Werf, 14-8-2017

Fijn complex. Goed onderhouden, nette kamers en heel vriendelijk personeel. Top ligging aan het strand, en leuke restaurants en winkeltjes op loopafstand (2 supermarkten praktisch in het complex, ook daar zeer vriendelijk personeel).

Dit jaar voor het eerst de mogelijkheid van 'all inclusive' ingevoerd bij SunBeach. Wij vinden dat jammer, het trekt een ander soort publiek, en dreigt op termijn ten koste te gaan van de plaatselijke restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk voor 1 keer

Fleur Hameteman, 5-8-2017

Wij hebben hier 11 dagen gezeten en hebben het best ons zin gehad. Wij hadden half pension en moesten blijkbaar in de avond tijdens het eten voor drankjes betalen, vonden wij best raar. In de ochtend had je wel gewoon gratis drinken. Wij vonden het eten lekker zowel avond als ochtend eten. Er zijn meerdere zwembaden dus je kon zelf kiezen waar je ging zitten die dag, het waren top zwembaden. Als je bij het strand ging zitten moest je betalen voor de bedjes, het was een mooi strand met mooi uitzicht alleen jammer dat er veel stenen waren, deed pijn aan je voeten als je de zee in wilden. Kamers werden elke dag schoongemaakt en zagen er heel netjes uit elke keer & er zijn veel leuke winkeltjes in de beurt, maar voorderest niet heel veel. 1 keer naar rhodos-stad geweest maar niet heel bezonder vonden wij.
Gereisd met partner in juli 2017

Hotelkamer (nr 120)

Eelko, 21-7-2017

Geweest van 8 juli tot 20 juli 2017. Zwembad was prima, bij stenenrots, ook goed met kinderen zonder zwemdiploma, wel met zwembandjes. Handdoek controle (voor 9u) oftewel handdoekje leggen bed mag niet maar gebeurt wel !! Buffet zowel ontbijt als diner veelal hetzelfde ondanks kaart (verschillende thema's). Bijboeken naar All-Inclusive kan maar is behoorlijk prijzig en niet alles is mogelijk. Reisorganisatie was aanwezig in hotel maar Deens georiënteerd, jammer als je Nederlands spreekt. Veel Scandinavische en Franse hotelgasten. Douchen op vertrek dag kan, maar is erg matig (wel gratis handdoek) en absoluut bij dames gedeelte geen privacy. Eet-tip buiten hotel bij Avli gardenrestaurant !! Vriendelijk personeel, animatieteam niet opdringerig, leuk was fire show en magic show. Wifi ontvangst is wisselend qua sterkte. Bedden waren prima.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super hotel

Samantha kropff, 20-7-2017

Wij waren er van 1 tot en met 12 juli met 2 kleine kinderen. Wij hebben het super naar ons zin gehad, het animatieteam doet super hun best om het voor alle kinderen leuk te doen. Het personeel is meer dan lief voor de kinderen en doen er alles aan om ze het naar hun zin te maken. We zouden dit hotel zeker aanraden aan andere gezinnen met kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk resort

Tgme, 3-7-2017

Wij hadden een zeer mooie/ruime hotelkamer in het hoofdgebouw. Alles was netjes en schoon. Bedden waren zeer goed.

Het strand was niet zo geschikt voor de kinderen maar de zwembaden maakte dit meer dan goed.

Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.

De kinderclub werd zeer op prijs gesteld door onze kinderen. Het animatiteam had leuke activiteiten en de minidisco mochten we niet overslaan.

Groot nadeel was het eten.. lange rijen bij het restaurant waar je weliswaar vrij snel doorheen was maar toch niet erg prettig als je wil gaan eten.

Het eten was na een week wel erg van hetzelfde.

Het hotel ligt op 10 min van de luchthaven en 15 minuten van Rhodos stad.

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad.

Ge-wel-dig!

Karin, 1-7-2017

Wij verbleven in een 2 kamer appartement. Deze was zeer ruim en netjes. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Het eten is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils, ook voor kinderen elke dag wat anders. De salades koud en de warme maaltijd goed heet, en dan de toetjes, omg! Wel raden wij wel aan om in 1 van de tavernes naast het hotel te gaan eten, Taverna Stefanos bijvoorbeeld, heerlijk gegeten daar!! Via het resort kan je een auto huren. Wij betaalden voor 3 dagen met 2 kinderzitjes €110,- let wel op, bij je reisorganisatie is het flink duurder. Ga naar Lindos en uiteraard Rhodos stad! Het strand bij het hotel bestaat uit kiezels en voor kleine kinderen niet geschikt om te gaan zwemmen. Het kiezelstrandje loopt zeer stijl af en er staat een sterke stroming. Aan de andere kant van het eiland zijn de zandstranden. De kinderbadjes hadden wat ondieper gemogen, 60cm diep. Vanaf het hotel loop je de straat in met restaurants, leuke winkeltjes en supermarkten. Wij hebben genoten!

Prima hotel

Auke van der Veen, 14-6-2017

Een week verbleven met 2 jonge kinderen (8 maand en 4 jaar). Prima hotel. We verbleven in het hoofdgebouw in een de luxe room. Erg mooi en ruim. De kamers werden elke dag schoon gemaakt en zagen er fris uit. Erg vriendelijk personeel. Het zwembad is prima geschikt voor jonge kinderen wellicht inderdaad wat minder voor de oudere kinderen. Wel vervelend dat de bedden bij het zwembad vroegtijdig bezet worden gehouden maar dat viel nu nog mee. Kan mij voorstellen dat dit in het hoofdseizoen meer aan de orde is. Het animatieteam is erg geschikt en leuk. Proberen er echt voor een ieder wat leuks van te maken. Het eten is prima gezien het concept. Er is voor een ieder wat wils, echter over smaak valt altijd te twisten. Indien je boekt dan drink dan even een drankje bij Vasilis in de lobby bar. Erg aardige gozer. Prima hotel om een week te verblijven.

Fijn hotel

Daphne, 5-6-2017

Erg tevreden over de ligging; ooi aan het strand en fijne zwembaden, dicht bij Rhodos-stad. We maakten gebruik van het all-inclusive principe. Het was wel een beetje apart dat we moesten betalen voor de ligbedjes aan het strand (€3,- pp.) en voor de drankjes ed. bij de beach bar. Ook voor de strandhanddoeken moesten we betalen maar deze kon je wel om de paar dagen wisselen voor schone handdoeken. Eten vond ik niet erg goed, warme gerechten waren vaak koud/lauw. Wel regelmatig bijgevuld en zeker niks te kort gekomen. Het personeel: zeer vriendelijk en behulpzaam.Elke dag werd het bed netjes opgemaakt en kamer gepoetst. Kamer was niet erg modern maar voldeed prima, het bed wat aan de harde kant. De zwembadbedjes waren om 8 uur 's ochtends al gereserveerd met handdoeken wat volgens de policy niet mag maar waar ook niet tegenop werd getreden dus vraag me af hoe ze dat in het hoogseizoen gaan doen als er nu al te weinig bedjes zijn. Al met al wel een hele fijne vakantie gehad in Sun Beach.
Gereisd anders in mei 2017

Heerlijk familie complex

rhodosliefhebber, 5-6-2017

Wij zijn al heel vaak in dit complex geweest en wij hebben het iedere keer geweldig naar onze zin. Fijn personeel, een heerlijk ontbijtbuffet, avondeten in buffetvorm met een tweewekelijks wisselend thema. Heel goed is het á la carte restaurant. Wél zijn de prijzen hier iets hoger dan in de omliggende restaurants. De kwaliteit is echter uitstekend. Schoonmaak van de kamers én van het hotel is prima: er wordt de hele dag door gepoetst. Dit jaar leuke nieuwe avondshows: Griekse dansers, een goede rocker, een avond met een violiste en een magiër. Op de andere avonden is het animatieteam actief. Animatie stopt ongeveer om 23.00 uur. Het weer was helaas matig, maar wij hebben ons prima vermaakt. De airco wordt ingeschakeld op 1 juni en loopt tot eind september. Wifi gratis in de kamers en de openbare ruimtes. Er zijn in de winter extra steunpunten geplaatst voor een betere ontvangst in de kamers. Wij hebben het geweldig gehad en kijken al weer uit naar ons volgende verblijf in september!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sun Beach Resort Complex bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sun Beach Resort Complex in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sun Beach Resort Complex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sun Beach Resort Complex scoort een 8.78 uit 10 op basis van 641 reviews.