8,5

Uitstekend

25 tips over Appartement Rafael

Fam dingler, 13-11-2015
Naastgelegen sportcafé Nirvana supervriendelijk personeel, gratis WiFi, veel schermen met voetbalwedstrijden en lekkere lunches en drankjes. (Verse milkshakes) trouwens overal WiFi, even om de code vragen, maar vergeet niet te genieten van echt Grieks eten! Wij hebben een auto gehuurd een straat verder bij skyrent, mevrouw is van Nederlandse afkomst wel zo handig en ze zijn voordelig en geven veel informatie, er is genoeg te zien op Rhodos. Wij vonden het zuidelijkste punt erg mooi.
katja Maes, 8-10-2015
Mensen die slecht ter been kunnen de bovenste verdieping beter niet boeken omdat de lift niet tot die verdieping gaat.
C, 4-8-2015
Albatros scooterverhuur onder Rafael is goed en betrouwbaar.Om de hoek Sky rent a car voor auto,s en jeep Nederlands gesproken all inn formule. De 3K app zijn zeer ruim en gelegen op 1e,2e en 3e etage. De studios liggen onder zwembad niveau geen aanrader. Drankjes service vanuit de bar aan het zwembad,vriendelijk geprijst.

Merel , 30-12-2014
Wij hebben een scooter gehuurd en zo zelf het eiland bekeken. Dit was super leuk en veel goedkoper dan als je een excursie boekt bij de reisorganisatie.
P. Jacobs, 26-9-2014
Prima locatie voor uitstapjes naar Rhodos stad, boottocht naar Lindos, en nog veel meer.
Adri en annelies, 16-9-2014
Ik zou zeker voor zwembad kant gaan en dan zo twee of drie hoog .in de omgeving zit je zo bij zee eettentjes. En de oude stad lig ongeveer op een kilometer of 8 verder mooi omgeving .

fam van Vliet, 31-8-2014
Met de lokale bus is er een prima verbinding naar Rhodos stad, vooral het oude gedeelte is de moeite waard. Ook het aquapark in Faliraki is een topper met kinderen.
Marcelle, 21-8-2014
Wie goed oplet ziet dat de crisis hard is toegeslagen op Rhodos. Jong tot oud werkt daar dag en nacht. Enige Bescheidenheid is gepast. Mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Excursies kun je het beste boeken in de straat, ca 50 m rechts uit Rafael. Aanbiedingen van Tui zijn riant over de kop en het geld gaat naar de verkeerde. Jungle excusie bij Nikos Papas hebben wij geboekt via Sky rental aldaar op de hoek.
Jacky, 14-7-2014
Er is zoveel te doen in de omgeving maar een bezoekje aan het oude gedeelte van Rhodos stad is zeker een belevenis
Top tijd gehad, 5-7-2014
Lekker eten bij kosta,s strand op 5 min super vriendelijke mensen en super appartement gehad en fijne mensen van Rafaël