Appartement Rafael ****

8,6

325 reviews over Appartement Rafael in het Nederlands

Geweldig goed !

Mirella, 18-10-2017

Komen al 10 jr op Rhodos en dit was onze 2e keer bij Rafael.Wat hebben wij een fanatastisch verblijf gehad ! Dik tevreden en helemaal blij van Christina, de lieve eigenaresse.

Zij verdient een dikke pluim !

Zwembad water is heel fris.Maar wij verblijven vaak op het strand.

De ligging is perfect en komen er zeker weer terug ♡♡♡

Gereisd met partner in september 2017

Prima verblijf, gezellig, persoonlijk, schoon.

Joke, 13-10-2017

Gastvrije ontvangst bij aankomst, tijdens verblijf altijd in voor een praatje, maar zeker niet opdringerig, zo ook bij vertrek.

Aardig personeel, kamer werd goed schoongemaakt, fijne, gezellige en persoonlijke sfeer.

Ontbijt was prima verzorgd, 1 keer diner genomen was eveneens prima.

Kortom wij hebben het heerlijk vakantie gehad.

Voor de nacht een rustige entree zodat je zo bij de lift bent, geen herrie in het trappenhuis.

Zwembad en omgeving zien er fraai uit, niet zo heel groot, maar lekker na een dag strand, of om de dag mee te beginnen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Super vakantie

Lily, 12-10-2017

Het was een ontzettend fijn verblijf! Het is niet een heel groot hotel en dat zorgt er voor dat je gastvrouw je persoonlijke aandacht kan geven. Mocht je vragen hebben over waar je lekker kan eten , waar een auto tehuren en wat te gaan bekijken dan helpt deze lieve damen zo eerlijk en lief. Het hotel is dan misschien wel niet heel groot maar je voelt je echt niet bekeken , je kan gewoon lekker opstap en laat thuis komen . Mocht je dan niet veel zin hebben beneden aan het ontbijt tezitten de volgende ochtend dan mag dat ontbijtje zeker mee na de kamer . Je hebt er alles zodra je het hotel uit loopt ! Wil je alleen meer van het eiland zien of na de oude stad dan is een auto of de taxi wel nodig

Geweldig!!

Wilma Boon, 12-10-2017

Wij zijn hier 2 weken geweest. Prima locatie midden in het centrum. Het ontbijt, bedden en gastvrijheid zijn super. Christina is een super gastvrouw!

Yvonne vd ent en Arnold vd ent, 12-10-2017

Goed verzorgd en netjes, vriendelijke gastvrouw en dochter.
Gereisd met partner in augustus 2017

Hans Boon, 12-10-2017

Prima appartementen in het centrum van het dorp, prima bedden en goed ontbijt. Hele goede gastvrouw waar voor niets te veel was.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldige week gehad hier!

Kooijman, 19-9-2017

Na een buitengewoon hartelijke ontvangst werden we naar ons ruime appartement gebracht. Heerlijke bedden, brandschoon en appartement voorzien van een fijn terras. Wij hebben ook elke ochtend genoten van een heerlijk ontbijt, ruime keuze, voor elk wat wils. Ook het zwembad is geweldig. De eigenaresse, Christina, heeft er werkelijk alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. En hoewel dit complex(je) direct gelegen is in het toeristisch centrum hebben we geen last gehad van geluidsoverlast. We hebben heerlijk geslapen!
Gereisd met partner in september 2017

Superleuk verblijf op een mooi eiland

Alexander and parents, 8-9-2017

Omdat we er vroeg in het voorseizoen waren, waren er haast geen andere gasten. Daardoor kregen we veel persoonlijke aandacht van de eigenaresse, die het erg leuk vond om met ons en ons zoontje van 2 jaar oud te praten. Zij zorgde voor een warm welkom en hielp ons met alle vragen of verzoeken.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Geweldig

Katinka, 1-9-2017

Super vakantie gehad echt een aanrader voor iedereen. Mooi appartement iedere dag schone handdoeken en appartement.

Zeer vriendelijk en erg behulpzaam.

Veel winkeltjes en restaurants in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijn appartementen complex met lieve eigenaresse

mariskar@gmail.com, 10-8-2017

Wij zijn hier voor de tweede keer echt het bevalt ons prima. Schoon appartement dagelijks wisseling van handdoeken. Heerlijk vertoeven echt een aanrader. Mooi zwembad. Eigenaresse en Kids zijn hele lieve mensen als er iets is staan ze klaar voor je. Weer een top vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rafael bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rafael in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rafael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rafael scoort een 8.55 uit 10 op basis van 331 reviews.