Appartement Nikki

8,4

8 reviews over Appartement Nikki in het Nederlands

Prachtig gelegen appartement

Marleen, 21-5-2010

Jammer dat het ver van de hoofdweg en het dorp was

Verder een prima Appartement

Gereisd met partner in augustus 2004

De blommen , 13-9-2006

Wij hebben elf dagen doorgebracht in appartementencomplex Nikki. We zijn al meerdere malen naar Griekenland geweest, maar dit complex was echt een toppertje. Je moet voor de bereikbaarheid en mogelijkheden wel een scooter of auto tot je beschikking hebben, maar daarvoor krijg je ook heel wat terug; een rustige ligging, een heel ruim appartement met veel kamers, prima schoonmaak, leuke eigenaren die niet opdringerig zijn en een groot zwembad wat je vaak voor je alleen hebt. Echt een accomodatie voor mensen die rust zoeken.
    Gereisd anders in september 2006

S :), 26-6-2006

Wij zijn een aantal jaren geleden voor het laatst verbleven in Nikki. geweldige appartementen en hebben daar ook leuke mensen leren kennen. het waren 15 dagen die veel te kort waren. de afstand naar het strand is dan wel verder dan normaal maar er is onderweg genoeg te zien. mooie locaties voor foto's !!!!!!!!!!Eindoordeel: geweldige accommodatie waar ik zeker nog een keer naar terug ga.
      Gereisd anders in juni 2006

Lara en Wilma, 27-5-2006

eerste indruk was die van een flink groot zwembad, waar op dat moment helemaal niemand lag, en dit hebben we alle dagen bijna zo wel gehouden, net alsof je een privezwembad tot je beschikking had! Het is inderdaad een stukje lopen naar de hoofdweg, maar wij vonden het toch goed te doen, helemaal omdat er leuke huisjes en veel dingen te zien zijn tijdens de wandeling. de service was ook prima, zéér aardige Bulgaarse tuinman Giovanni, die ondanks dat we hem in het engels aanspraken en vertelden dat we nederlands waren, ons steevast in het duits aansprak, en wel zeer vriendelijk en behulpzaam. een echte aanrader wat ons betreft qua restaurant is Hippocampus, tegenover de supermarkt. Het eten is fantastisch, de prijs ontzettend laag, en de bediening uitstekend, na 2 dagen wisten de obers al precies wat we wilde drinken en wat onze smaak in eten was!
        Gereisd anders in mei 2006

Janny de Wit, 2-11-2005

Het appartement was niet goed schoon toen wij er kwamen. Een groot nadeel was het verre lopen naar de hoofdweg

De airco werkte inderdaad prima.

Gereisd anders in november 2005

Tony, Martine, Eva en Robbe, 3-10-2005

Prachtige appartementen (heel ruim) en o zo rustig. Ideaal voor gezinnen met kinderen die tot rust willen komen. We zijn daar 14 dagen geweest en zouden zo willen teruggaan. Een echte aanrader!!!
            Gereisd anders in oktober 2005

Ilona en Martin, 29-8-2005

Wat een ontzettend mooi appartement! Netjes en goed schoon gehouden. Ook erg ruim, groot terras/balkon. Het zwembad is ook vrij groot en vaak lekker rustig, omdat er maar 11 appartementen zijn kan het voorkomen dat je lekker alleen bij het zwembad ligt, heerlijk! Mooie tuin erom heen met grote palmbomen.

Het enige minpuntje kan zijn dat het best ver lopen is naar de hoofdweg, maar bij het appartement is het mogelijk om fietsen te huren tegen een redelijke prijs. De airco in het appartement is ook een aanrader, lekker koel!

Wil je boeken, dan moet je bij olympia zijn. Maar echt een aanrader! We hebben er een geweldige vakantie gehad, heerlijk rustig en relaxt! =)

Gereisd anders in augustus 2005

Baukje en Gwenny, 27-8-2005

We vonden het een heel leuk appartement.

Het was erg rustig en de bediening was super goed.

Zwembad, was mooi en lekker rustig.

Alleen de afstand naar strand , stadje enzo. viel een beetje tegen.

Maar verder was het super.

Voor herhaling vatbaar !

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikki in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nikki scoort een 8.38 uit 10 op basis van 8 reviews.