Appartement Christodoulou ***

Christodoulou
6,4

16 reviews over Appartement Christodoulou in het Nederlands

kim, 6-2-2008

Als de dit appartement boekt weet je dat je niet in het centrum zit en dus geen vertier krijgt. Als je vertier wilt moet je dus niet hier zijn. Maar lekker naar Turkije gaan naar de 4 of 5 sterren hotels gaan.

Als je dit appartement niet leukt vindt of afkraakt ben je griekenland dus niet waard. Dit appartement is typisch grieks en ja dat is geen luxe zoals in een 5 sterren hotel.

Dit appartement is geweldig en inderdaad lekker rustig gelegen. En het is al geweldig dat het een zwembad heeft.

Gr

Gereisd met partner in augustus 2004

Netty en Ton, 30-11-2007

Wij gingen hier naartoe zonder hoge verwachting van luxe, zoals veelal op de griekse eilanden. Natuurlijk kan er wat aan onderhoud gedaan worden, maar dat bepaalde onze vacantie niet.

Het heeft volledig aan onze verwachtingen voldaan.

Wij hebben dan ook bijzonder genoten van onze vacantie. Ook de gastvrijheid van de beheerders was bijzonder hartelijk.

Gereisd met partner in september 2007

a wind, 26-8-2007

2 km lopen naar het "echte strand" , ligt zover uit het centrum en is zo onbekend dat de taxi-chaffeurs het zonder kaartje het geen eens kunnen vinden of kennen. Even ´s morgens bovenschappen doen bij de naastgelegen supermarkt of even s avonds een borrel halen ben je een half uur aan het lopen naar het centrum/bewoonde wereld .Zwembad stelt niets voor. Wel goede schoonmaak en aardige eigenaren. Bedden zeer slecht en rammelende airco´s. Koelkasten die amper werken en uit het jaar nul zijn. Totaal geen luxe,bar etc en recepetie pas om 9 uur open en veelal gesloten. Aan het bordjes op de gevel geselecteerd door Sudtours hecht ik geen waarde !
Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Sonja, 2-8-2007

Wij zijn dit jaar juni geweest en hebben er een heerlijke tijd gehad, Christodoulou is een echt familiecomplex, de familie doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Het is eenvoudig maar schoon en echt grieks! gelegen in het oude centrum van Trianda.
Gereisd met partner in juni 2007

aly en henk, 16-1-2006

zeer slecht apartement, zwembad zeer vervuilt.eigenaar zeer onvriendelijk, bij het vijandige om af.

niet alleen mens maar ook dieronvriendelijk.

ga hier beslist nooit heen, je kan voor een paar euro,s meer naar maritime aan de overkant van de weg wat top adres is een verschil van hel en hemel.

en geloofd u ons wij zijn echte griekenland gangers en zijn op verschillende eilanden geweest waaronder 4 keer op rhodos.

Gereisd anders in januari 2006

Ria en Bert van Dijk, 15-1-2006

Wij zijn hier sept 2005 acht dagen geweest, de gesloten bar hebben we niet gemist, maar ook onze ervaring met het zwembad is slecht.

Bovendien stond er een koelkast uit het jaar "0" in ons appartement die zoveel kabaal maakte dat we 'snachts de stekker er maar uittrokken. De bekleding van de "bank" zat vol doorgesleten gaten, en de warmwaterkraan van het keukenblokje was afgedopt zodat afwaswater uit de badkamer gehaald moest worden.

Tenslotte was er 's morgens en 's avonds een hondenblafconcert van vaak meer dan een uur vanaf het terrein van de nabijgelegen villa's.

Toch hebben we het wel naar onze zin gehad: het is tenslotte Griekenland nietwaar?

Laatste tip: ga vooral eens eten bij "Filerimos"!

Oja dat vergat ik nog het is er helaas vergeven van de katten!

Gereisd anders in januari 2006

Diana en Remko, 25-10-2005

Als je weinig tot geen behoefte hebt aan luxe en entertainmentprogramma´s is dit een ideale accomodatie. Lekker rustig en geen geluidsoverlast. Dit was de reden waarom wij ook deze accomodatie hebben gekozen. Voor vertier en restaurants kun je lopend of op de fiets naar het dorp. Voor verdere afstanden neem je de bus of taxi of je huurt een auto. De eigenaren zijn behulpzaam en vriendelijk. De eigenaar spreekt wat minder Engels dan zijn vrouw, als er wat is spreek haar dan aan. Als de receptie niet bemand is: in de woning naast het complex wonen de eigenaren!! De opbergruimte per appartement/studio varieert evenals de buitenruimte. Tip: vraag bij het reisbureau een uitdraai van de Toeristiek
      Gereisd met partner in oktober 2005

stefan, 21-10-2005

in dit appartement voor een week gezeten prima vakantie gehad alleen het appartement is niet erg luxe voor het zelfde geld zit je in bijvoorbeeld barbie met dubbele luxe zeer karig is de kammer het zwembad was in oktober 13-20 erg smerig en lag niet echt in de zon zodat je er goed kon liggen eigenaar is wel uiterst vriendelijk maar voor ons niet meer
        Gereisd anders in oktober 2005

joyce en michiel, 2-9-2005

wij zijn in aug 05 in dit app. geweest en hebben er een supper leuke tijd gehad,maar dat meer door de gezellige mensen dan door de eigenaar.die was nogal nors,en als je wat vroeg dan moest zijn vrouw komen,het is geen echt vies app.maar je moet niet te veel verwachten,saai ingericht en weinig keukenspul.het is wel overal vervanaf maar daarvoor hadden wij een fiets gehuurd(4euro p.d.)verder was t een geweldige vak. mede door iedereen die we hebbe leren kennen!!
          Gereisd anders in september 2005

Bart, Miranda, Linda en Nienke, 29-8-2005

Augustus 2005 hebben wij 2 weken een 1 kamer appartement gehuurd op dit door bloemen best gezellig complex. In het appartement mis alleen kast ruimte en vooral in de keuken. (App. nr21) Er was 1 keukenkastje met een klein beetje keukengerei en verder is het sober in gericht. Zwembad was perfect voor onze kleine (20 mnd) maar was weinig schoon gemaakt. Was een gezellige vakantie omdat er gezellige andere gasten waren waar we s,avonds een lekker drankje mee dronken alleen het is beter als je niet bij het zwembad gaat zitten met het licht aan. (Kan de eigenaar wel eens ontploffen). Plus punt is de huur van arco in appartement.(+- 30 euro pw)
            Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christodoulou in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christodoulou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Christodoulou scoort een 6.38 uit 10 op basis van 16 reviews.