Appartement Benelux **

6,9

45 reviews over Appartement Benelux in het Nederlands

Prima plek

Gladys, 16-1-2011

29-9-2007 Wij zijn net terug van onze vakantie bij Benelux. Een goed hotel, vriendelijk personeel. Mooi zwembad met genoeg bedjes.

Prima appartementen

willie81, 16-8-2010

Appartementen bevinden zich wel wat buiten het centrum maar met de bus/ scooter ben je zomaar in de drukte. Mooie ruime appartementen. Schoonmaak prima. Strand is op loopafstand van het appartementen complex. Winkeltjes en restaurants zijn in de buurt.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Ruud, 9-1-2008

Realistisch beoordeeld, is het complex niet bijzonder ( hoewel er wel rust en ruimte heerst ) maar vooral de service maakt veel goed. Bed en badlinnen regelmatig verschoond, de bar en receptie goed geregeld en bemensd, veel informatie van vooral Stephanos, maar ook van zijn rechterhand "Sem".Vooral voor mensen met kleinere beurs zeer aan te raden en ook Zorba's aan de overkant van de weg bij de bushalte het straatje in, zelfs 's avonds na 23 uur nog iets te eten te verkrijgen in geval van nood! ! !
Gereisd familie in januari 2008

Sanne Reijers, 9-1-2008

Wij vonden Benelux geweldig! Najaar 2007 zijn we er geweest en hebben sindsdien alleen maar heimwee. Stefanos is geweldig. Wie houdt niet van die man ;)

Het appartementencomplex zelf is prima. Simpel, maar schoon. Mooi zwembad, mooie binnentuin. Terras erg gezellig. Kamers zijn minimalistisch maar voor ons was het meer dan genoeg, we waren toch amper op de kamer. Als we er al waren zaten we buiten op het terrasje! Bedden lagen prima. Schoonmaakservice ook uitstekend. Enige minpuntje was het ontbreken van een douchegordijn/cabine. Alles in de badkamer werd steeds nat.

Een keer ontbeten in het appartementencomplex maar dat was niet zo bijzonder. 's Avonds is er wel wat te eten maar ook dat is 'simpel' (Moet even snel klaargemaakt worden door de barman of portier).

Hoe dan ook, wij waren er tevreden en het personeel verdient een dikke pluim!

Gereisd met partner in januari 2008

Arnoud, 5-12-2007

Supercomplex voor een scherpe prijs. Doe de groeten aan Stéfanos. Geweldige sfeermaker. Nooit zeggen dat 't daar niet gezellig is met hem. Fantastische gastheer!
Gereisd met vrienden in december 2007

H. Bos, 22-10-2007

alexandra apartement i.p.v benelux we kregen dit pas te horen op het vleigveld van rhodos ,beetje laat!!!,maar de accomodatie was goed en ligging ook ,hebben nog wel het benelux appartement gezien en mogen van geluk spreken dat we daar niet hoefden te verblijven zowel ligging en aangezicht was dramatisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

G. Pril, 29-9-2007

Deze winter gaan ze het hotel renoveren. Onze kamer was prima met een aparte slaapkamer en een badkamer met bad. In het keukentje hadden we genoeg keukengerei. Elke dag werd het appartement schoongemaakt. En ongeveer om de dag schone handdoeken en lakens. Een auto of scooter is wel aan te raden. Maar ook de bus stopt in de buurt en je kan voor 1,80 naar Rhodos-stad. Aan de overkant van de weg zitten diverse restaurantjes (zorba's) en als je die weg doorloopt kom je ook op het strand. De mooie zandstranden zitten aan de andere kant van het eiland. De eerste paar dagen wel even wennen dat de vliegtuigen dicht langskomen, maar dat is aan de hele westkust (ook bij Rhodos-stad)Wij waren heel tevreden met het hotel en hebben een heerlijke vakantie gehad op Rhodos.

mevrouw M.E.P. Verbrugge, 5-9-2007

We gingen voor een spotprijs naar Rhodos! Wij wisten dat je voor deze lage prijs geen luxe resort kon verwachten, wij lachten om de kapotte lampen, het scheve handdoekrekje, de voordeur die over de vloer schuurde en de douche zonder douchegordijn. Wij zagen er de charme wel van in!

De ligging is heerlijk rustig! Zeker niet geschikt voor uitgaanstypes!

Het appartement was schoon en we kregen elke dag schone handdoeken en regelmatig schone lakens, er werd gedweild en ons bed werd opgemaakt!

De keukeninrichting was zeer summier met een ratjetoe aan borden, kopjes en glazen, bestek en pannen.

Een pluim voor barkeeper Stefanos: hij kende iedereen bij naam en was altijd enthousiast en belangstellend!

Fijn dat je in ieder geval airco bij kan boeken!

Alleen de reisleiding was flut: bij aankomst mocht je het allemaal zelf uitzoeken! Bovendien verkocht de reisleister ons veel te dure excursies, waarbij vaak nog onverwacht extra kosten kwamen! De jeep-safari was zijn geld wel waard!

Gereisd familie in augustus 2007

j Buunk, 2-9-2007

Zeer leuk voor weinig geld.

Moet wel de bus nemen naar de volgende plaats.

Maar je kunt het ook lopend af.

Kamers zijn eenvoudig maar keurig in gericht en worden elke dag schoon gemaakt.

Het zwembad is redelijk groot en een blikje bier kost hier nog 90 eurocent.

We zijn er 8 dagen geweest en hebben met de andere gasten veel lol gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2007

D.J.C. Veeke, 28-8-2007

Dit appartementen complex is gelegen tussen 2 plaatsen in. Rustige omgeving. +/- 15 min van Rhodos stad. De kamers zijn verschillend van formaat. Netjes en het schoonmaken gebeurde bijna iedere dag. Stephanos is geweldig, een echte gastheer die de gasten goed kan vermaken. Het zwembad is heerlijk! Echt een super verblijfplaats. Er is ook een klein winkeltje. 20 min lopen en er is een grote supermarkt.

Ik kan iedereen deze lokatie aanraden!

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benelux in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benelux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Benelux scoort een 6.91 uit 10 op basis van 45 reviews.