Appartement Barbie ***

8,4

192 reviews over Appartement Barbie in het Nederlands

fantastische plek

anne, 25-8-2017

Leuke accomodatie mooi zwembad lekker eten dicht bij de zee kortom wij gaan zeker een tweede keer
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima vakantie, eigenaren wisten wie je was.

Hanneke, 11-8-2017

Goede service.

Ik had een keer een klacht en deze is binnen een uur verholpen.

Salades waren er prima te eten, verder vonden wij de maaltijden aardig. Al bleven er veel mensen wel eten.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek !!

Familie Beukenhorst, 30-7-2017

Een fijn en compleet appartement. Word gerund door een gezellige en behulpzame familie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Barbie bij:

Aanrader - lekker eten, schoon, kleinschalig

Familie van de Pol, 24-7-2017

Appartement Barbie is een kleinschalig appartementencomplex gerund door een Griekse familie. Ons appartement was heel schoon bij aankomst. De inrichting is misschien een beetje gedateerd, maar het is (wat ons betreft) alleen maar om te slapen. Zelf eten koken in het appartement is wel een uitdaging denk ik want de keukeninventaris is vrij summier. De douche (in bad) is goed, behalve als iedereen tegelijk eronder stapt, dan is er te weinig druk op het water, maar ja... dan douche je een kwartier later. Bedden vond ik goed, nieuwe matrassen. Kinderbedden waren wel hard... Wij hadden all inclusive geboekt: dit is all inclusive light (ja, ja....) wat inhoudt dat je bij de lunch en het avondeten 1 drankje pp krijgt. Ik vond het prima. Je bestelt gewoon a la carte en er is voldoende keuze. Het Hollandse gedeelte op de menukaart werd door mijn puberzoon buitengewoon gewaardeerd. Maar er zijn ook lekkere Griekse gerechten. Alles wordt door de Griekse dames ter plekke bereid. Ik had elke keer het gevoel dat ik uit eten was en vond het echt top hier! Het zwembad is ook heerlijk, lekker groot en aardig diep (max. 2.50 m). Er zijn voldoende bedjes. Helaas ook hier in de loop van de week opeens handdoekenleggers, wat m.i. echt niet nodig is, maar ja...

Appartement ligt op 100 m. van een toeristen supermarkt, heel veel shops, autoverhuurders en restaurantjes om de hoek en in 10 min. loop je naar het (kiezel)strand. Voor zandstrand moet je aan de andere kant van het eiland zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

ideale locatie

lisa, 17-7-2017

Ideale locatie,schoon net (pas geverfd) kleinschalig hotel. Goede bedden! Aardige eigenaar,Goed eten! All inclusive is volpension met drankje bij middag en avondeten.Wel heel belangrijk, dus verder geen drinken erbij! Middag en avondeten is a la carte!, 's Morgens klein buffet(Geen vreetschuur zoals vaak bij all in) Dicht bij centrum maar toch rustig gelegen! Vele nationaliteiten wat het juist leuk maakt! Stoelen op balkon en op terras zijn verschrikkelijk om op te zitten! En de tuin had wat meer aangekleed mogen zijn! ( boompjes enz) Genoeg ligbedjes maar werden nooit netjes neergezet! Oogt wat rommelig.Gelukkig werden er geen ligbedjes gereserveerd met handdoeken!!! Roken tijdens eten was ook jammer al was het wel buiten op terras! Wifi tegen betaling ook niet meer van deze tijd! Maar al met al een heerlijk hotel, ideaal ook voor gezinnen en voor mensen die van kleinschalig en persoonlijkheid houden! Al met al een aanrader! Tip; boek eilandtour bij reisbureau in plaatsje!
Gereisd met partner in juli 2017

Voelt steeds weer goed, maar gaat achteruit

Altijd goed..maar...., 15-10-2016

Wij kennen Barbie goed, 5x geweest nu.Zeer fijne plek om te verblijven en zullen ook terug keren weer, maar is nu echt toe aan een opknapbeurt aan het 1 en ander.De bedden mogen echt vervangen worden ,( die doen echt heel erg pijn )..en het meubilair gaat nu toch ook ,echt wel achteruit

Schoonmaak was vorig jaar veel beter, wij misten de vaste dame heel erg die er nu niet meer werkte.Het kan veel en veel beter.Heb liever dat dit verbeterd dan een strikje van mijn nachtjapon op bed.

Op gebied van eten en drinken en de familie zelf krijgen zij een dikke 10 !!!!!!

Hopelijk komt er vernieuwing, want wij houden van Barbie !

Gereisd met partner in september 2016

Zeer gezellig, kleinschalig appartementencomplex

Karin, 12-8-2016

Ik heb hier samen met mijn dochter van 5 jaar verbleven.

Appartementencomplex Barbie is een kleinschalig complex dat wordt gerund door een Griekse familie. Lieve, hartelijke en zeer hard werkende mensen. Respect voor de oma's die iedere dag de lekkerste maaltijden bereiden in Eem kleine, warme keuken.

Prima kamers en balkons. Bedden behoorlijk hard, maar met een deken op het matras toch redelijk kunnen slapen.

Fijn klein zwembad. Iets te weinig strandbedjes voor op de drukke dagen.

Fantastische ligging. Vlakbij zee en het stadje Ialyssos.

Wij hebben genoten en komen volgend jaar zeer zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Lex, 12-7-2016

Ruime complete appartementen, fijne ligging, rustig maar toch alles op loopafstand. Had geen ontbijt geboekt maar uiteindelijk toch genomen. Vijf euro per dag. Was het waard.

Eigenaren Barbara en Vangelis zeer behulpzaam. Heel fijn zwembad dat goed onderhouden werd. Keuken (lunch en diner) was wel enigszins aangepast aan de Hollandse smaak.

Trianta was rustiger dan normaal volgens de lokale bevolking. All Inclusive komt in Rhodos helaas ook opzetten.

Voornamelijk Nederlandse, Britse en Deense gasten.

Gereisd alleenreizend in juli 2014

Eenvoudig, maar nette accomdatie

Chip, 3-7-2016

Wij hadden een zeer goede aanbieding en wat dat betreft was de prijs/kwaliteit-verhouding heel goed. De appartementen zijn niet groot, maar netjes en schoon. Er wordt (bijna) elke dag schoon gemaakt, we kregen elke dag wel nieuwe handdoeken en regelmatig schone lakens. Het zwembad is heerlijk, met genoeg ruimte en ligbedden. Kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad. Hou er wel rekening mee dat het kinderzwembad 60 cm. diep is, dus baby's kunnen er niet zelfstandig spelen. Wat ik verder niet handig vond met kleine kinderen, en dus een buggy, dat je altijd een trapje op moet om bij je appartement te komen. De superleuke speeltuin lag de hele dag in de zon en was daardoor te heet. Inventaris in de kamers was zeer matig (bv. maar 3 messen, geen stoffer-en-blik, mistte ook een spatel bv.). Airco moet je voor betalen (70 euro voor 2 weken) en bereikt bijna niet de woonkamer, die ik wat benauwd vond (balkon aan slaapkamer). Maar goed alles went en toch leuke vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

"Top" Accommodatie

Ed van Beuningen, 29-6-2016

Kleinschalig complex. Eigenaren altijd aanwezig (zelfs als je om half twee in de nacht aankomt staat hij klaar om een (koud) drankje te serveren). Appartementen zijn van al het nodige voorzien. Bij het zwembad altijd voldoende bedjes en parasols beschikbaar. Tevens een uitgebreid menukaart voor lunch en diner. (niet duur) Een complex om zeker weer eens terug te komen.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Barbie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barbie in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barbie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Barbie scoort een 8.35 uit 10 op basis van 195 reviews.