8,6

Uitstekend

7 reviews over Appartement Antonmar in het Nederlands

miriam krijnen, 19-7-2007

geweldig leuke en goedkope vakantie gehad.george en julia,zijn geweldig,heerlijk gegeten,probeer nu weer te boeken.miriam
Gereisd alleenreizend in juli 2007

marieke de boon, 7-5-2005

zeer goed appartement, je kan voor een klein bedrag een ontbijtje boeken.

zeer lieve eigenaars die je het graag naar de zin maken.

studio benedenverdieping niet aanteraden, dan heb je geen mooi uitzicht, maar op de eerste of 2e verdieping heb je schitterende appartementen.

en als je oversteekt, en je loopt richting strand, dan kom je vanzelf de Colibribar tegen, het lekkerste, leukste wat je maar bedenken kan, restaurant.

Gereisd anders in mei 2005

Sandra, 11-2-2005

Leuke app. met leuke eigenaars, die je je echt thuis laten voelen. Wij hadden de studio op de bovenste verdieping, dit is de grootste studio, de studio's op de begane grond zijn een stuk kleiner. Leuk zwembad in een mooie, goed onderhouden tuin. Leuke BBQ-avond gehad met middernacht zwemmen. Naar strand 5-10 min, centrum 10 min. Wij vonden het Trianda-strand niet zo heel mooi, we namen vaak de bus naar de andere kant van het eiland, waar schitterende baaien zijn met kristalhelder water. Rhodos-stad (old town) is vreselijk gezellig!!! Trianda zelf is maar klein.
      Gereisd anders in februari 2005

Cees, 2-9-2004

Al diverse malen bij Antomar geweest, afgelopen mei nog.

We gaan 23 september weer naar Rhodos maar helaas was Antomar vol.

Vanuit Antomar maar een korte wandeling naar het Restaurant van onze vriend Manolis (HEEEERLIJK) en niet te vergeten onze vrienden van de Rainbow aan het strand waar je altijd een feestje kan maken.Vanaf 23/9 gaan we er weer voor.

Gereisd anders in september 2004

D&J, 21-8-2004

De eigenaars van Antomar waren erg vriendelijk. Het appartementencomplex is wel erg klein, wij zaten dan in een studio. Deze studio's zitten allemaal laag, dus hadden we geen mooi uitzicht. De andere 2-kamerappartementen zaten op de 1e of 2e verdieping en deze hebben een uitzicht op de drukke straat die langs Antomar zit. Het eten die de eigenaars maakten, was erg lekker. Elke dag werd ons appartement schoon gemaakt en 2x per week kregen we schone handdoeken. Er zit een grote supermarkt in de buurt en een klein stukje lopen naar het strand. Dit strand is een kiezelstrand en er waait een hele harde wind. Als je richting Rhodos-stad [de oostkust] gaat, vind je een mooiere [zand]strand. Dit appartementencomplex is een aanrader, wanneer je niet midden in de stad wilt zitten, maar wel in de buurt van het strand en in de buurt van een leuk stadje [trianda].
          Gereisd anders in augustus 2004

Saskia Bakker, 8-7-2004

De ontzettend aardige eigenaars doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Het was niet de eerste keer op Rhodos en ook niet de laatste. De volgende keren is Anthomar eerste keus!!!
            Gereisd anders in juli 2004

Dies en Rita van der Have, 4-7-2004

Mooie, schone appartementen, goed onderhouden tuin met mooi zwembad. De eigenaar en zijn vrouw zijn inderdaad supervriendelijk en zeer gastvrij. App. ligt dicht bij strand. Div. restaurants op loopafstand.
              Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Antonmar in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Antonmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Antonmar scoort een 8.57 uit 10 op basis van 7 reviews.