Hotel smartline Aquamare ***

Hotel smartline Aquamare
smartline Aquamare
8,4

60 reviews over Hotel smartline Aquamare in het Nederlands

Onverwachts ontzettend fijn genieten!

Caroline, 4-9-2017

Zeer schoon hotel. Hartelijk personeel. Een te gek gevarieerd ontbijt. Rustige omgeving en plek om je auto te parkeren.
Gereisd met partner in augustus 2017

Een rustig hotelletje, goed gelegen in stad

Vandenbossche Nancy, 26-8-2017

Dicht bij de zee.Goeie 5 tal minuutjes te voet.

Aan het Casino en je kan daar goed eten ; niet duur, iedere woensdag een koud buffet voor 20 euro/per persoon a volonte met een gratis fles water erbij.

Amper te voet naar het oude stadje ongeveer 20 tal minuutjes.

Het oud stadje met een geschiedenis met het Ford, vele winkeltjes, vele restaurantjes maar ook restaurantjes waar je gezellig kan vertoeven met live muziek, Griekse muziek maar ook engels talig muziek.

Goede bediening aan de inkom hal.

Ik vond het ontbijt goed : alle basis ingrediënten waren er.

Mijn man en ik namen enkel ontbijt en logies van wege de vele restaurantjes .

Rustig hotel.

Zwembad wel klein maar ik had dit niet nodig want ik ging alle dagen naar de zee.

Gereisd met partner in augustus 2017

boven al onze verwachtingen !!

Wilbert en Yolanda, 23-8-2017

Kamer 507 was echt een verrassing voor ons met prachtig uitzicht op zee en gezellige drukke straatjes. Echt een niet al ye groot hotel en lekker uitgebreid ontbijt. We hebben iedere dag genoten van de mooie omgeving. De zee en oude stad (echte aanrader) op loopafstand. Het eiland bezichtigd met een gave buggy wat daar allemaal echt betaalbaar is en zeker de moeite waard is!! Wij komen zeker nog eens terug.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor smartline Aquamare bij:

Kamer lijkt in geen meter op de beschrijving

Ralph van Uden, 7-8-2017

Wij hadden een twee kamer appartement geboekt met uitzicht op zee.

Helaas was onze kamer klein en vies. De bad kamer was nog niet gerenoveerd en had een erge riool lucht. Het bed in de slaapkamer was slechts 140 cm breed niet genoeg voor 2 personen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijn hotel

Lisanne Kleisen, 28-7-2017

Een prettig verblijf gehad in dit hotel. Het had een centrale ligging. Was dichtbij het strand en midden in het centrum. Wij hadden niet zo'n grote kamer (standaard kamer). Maar het was schoon en alles wat je nodig had was er. Het personeel was vriendelijk en deed het werk goed. Een aanrader dus.
Gereisd met partner in juli 2017

Super genoten in dit hotel!

Shel, 22-7-2017

Werden goed ontvangen, hele aardige mensen (service, schoonmaaksters en restaurant). Elke dag schoongemaakt in onze kamer en hadden alleen ontbijt, dat was prima! Kamer net gerenoveerd, heerlijke bedden, airco en douche.. Zwembad best klein maar prima om even lekker af te koelen, en wel leuk op gezet. Oude centrum (ong. 10/15 min lopen) was super leuk, nieuwe trouwens ook! Strand loop je zo naar, dus eigenlijk gewoon een ideaal plekje! Het was in 1 woord: TOP!
Gereisd met partner in juli 2017

John & Anja, 27-6-2017

Goede bedden (kamer 317), kamer schoon, lekker ontbijt, aardig personeel en hotel ligt zeer centraal. Je hoort de muziek van buiten, maar dat vonden wij geen probleem. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2017

Blijft een goed stadshotel...

Chiitra, 6-6-2017

Levendige omgeving...dus er is altijd geluid van verkeer, mensen, muziek.... ben je een lichte slaper, neem oordopjes mee... Verder komen wij al voor het derde achtereenvolgende jaar in dit hotel en het is echt service with a smile. Personeel is supervriendelijk en als er iets is wordt er voor je gerend. Zelf vind ik de badkamers van de gewone hotelkamers iets beter dan die van de appartementen (kleiner en met bad). Onderhoud ook prima... met andere woorden, je krijgt waar voor je geld. Goede restaurants naast de deur, het restaurant van het hotel is uitstekend, maar wordt te weinig bezocht. Heel jammer. De prijzen zijn erg goed en eten is kwalitatief boven verwachting (grote porties)...wij hebben echt gesmuld.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig hotel

Jip, 26-8-2016

Afgelopen zomervakantie voor dit hotel gekozen. Kamer type appartement voor 2 personen met zeezijzicht. Aangekomen op de bestemming erg vriendelijk ontvangst door het personeel. Vervolgens naar de kamer gegaan dit zag allemaal prima uit. 2 airco's en 2 tv's, grote ruime woonkamer met een bank, stoelen en een soort poef. Ruim balkon en grote slaapkamer. Badkamer klein maar prima verzorgd. Elke dag schone handdoeken en er werd goed gepoets. Ontbijt was gewoon standaard, wel lekker veel vers fruit. Personeel was heel vriendelijk en maakte graag een praatje met je. Zwembad was lekker en genoeg ligbedjes. Bed was van heerlijke kwaliteit, grote boxspring. Ligging van het hotel is prima, vlakbij het strand en 3 goede restaurants op 20 meter afstand.
Gereisd met partner in augustus 2016

mooi hotel en super ligging

diana hovinga schuler, 16-8-2016

we waren hier 10 dagen en was zeker de moeite waard.de kamer waren schoon en netjes.vriendelijk personeel.en de ligging was 15 min van oude stad,daar zijn veel terrasjes en winkeltjes.de ontbijt in hotel is in buffetvorm en geen massaal wat je in all inclusiv hotels wel heb.er is een zwembad aanwezig niet groot maar wel lekker om daar ook effe te liggen
Gereisd met vrienden in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor smartline Aquamare bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Aquamare in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Aquamare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Aquamare scoort een 8.43 uit 10 op basis van 61 reviews.