Appartement Seven Palms

Appartement Seven Palms
Seven Palms
7,1

12 reviews over Appartement Seven Palms in het Nederlands

Tijd om weer terug te gaan!

Thea, 9-6-2009

Waar veel appartementencomplexen en hotels huisdieren weren, is dit appartementencomplex gastvrijer! Toen wij besloten om een kitten uit Rhodos-stad mee naar huis te nemen, was het geen probleem om het beestje op de dag van vertrek in ons appartement te laten lopen. We mochten zelfs ons appartement langer gebruiken. Klasse!!
Gereisd met partner in juli 2005

R.Nap, 19-12-2007

Wij zijn hier in 2000 geweest en hebben het verblijf als zeer goed ervaren.

Het zwembad is heerlijk voor de verkoeling en het personeel is zeer! vriendelijk.

Verder alles lekker dicht in de buurt,alles op redelijke loopafstand.

Komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd familie in december 2007

Joy, 21-1-2007

Ik ben er in 2000 geweest en voor dit geld is het een goede accomodatie. Ik zal er niet zo snel nogmaals komen maar meer omdat ik op het eiland ben uitgekeken. Het zwembad is klein maar dat weet je van te voren en de zee is dichtbij. Goede service want als je iets nodig hebt staat het personeel zo voor je klaar!
    Gereisd anders in januari 2007

maarten en susan, 13-1-2006

We zijn er 2x geweest,voor het geld wat je er voor betaald mag je niet klagen.

De eigenaar en de rest van het personeel willen echt alles voor je doen.

En wat men zegt over er is nooit iemand bij de receptie aan wezig(de eigenaar woon aan de over kant.

dus gewoon even 25 meter verder lopen.

Dit jaar gaan we zeker weer !!!!!

Gereisd anders in januari 2006

Allan Spaargaren, 22-8-2005

Wij Allan & Ilonka zijn hier in Aug.2003 geweest. Het appartement is ons goed bevallen, GROTE ruime appartementen (op de bovenste verdieping dan)en alles op loop afstand. De bakker - pinautomaat - restaurant en grote supermarkt. Inderdaad is het zwembad wat klein maar genoeg om ff af tekoelen wanneer dit nodig is. Wij hebben 10 dagen zeker genoten van het eiland - de sfeer - de gastvrijheid het eten en ook van het goede nette appartement.

En onze ervaring met de schoonmaak is ook goed, appartement was schoon en om de dag schoon linnengoed.

En als je van wandelen houdt dan is de afstand naar de oude stad zeker geen probleem.(ca 2km)

Voor de prijs prima appartementen, goede prijs kwaliteit verhouding.

Groetjes,

Allan en Ilonka

Gereisd anders in augustus 2005

Anne Marije, 15-2-2005

Ik vond dit een hartstikke leuk appartement. Als je veel eisen hebt wat betreft een zwembad enzo, ga dan alsjeblieft bij de rest van nederland in een enorm resort zitten waar ze "friet van piet" hebben.

Voor de anderen die een beetje griekse sfeer wel kunnen waarderen is dit een uitstekende plek. Je hebt alles in de buurt en het is niet zo massaal. Lekker je eigen ontbijtje maken op je balkon, een beetje zwemmen op een klein (buurt) strandje, wandelen naar het oude gedeelte van Rodos-stad, boodschapje halen om de hoek en lekker eten bij een restaurantje met een gezellige sfeer.

Wat wil je nog meer?! (juni 2001)

Gereisd anders in februari 2005

Bart, Yvonne en Nina, 11-8-2004

ik snap niet dat er moeilijk gedaan wordt over dat zwembad. als je geboekt hebt dan zie je toch die foto? Niet zo zeuren dus.

Wij vinden het een prima complexje. Wij waren er in september 2000 lekker klein en gemoedelijk. Grote 2 kamerappartement. Schoon, meubilair wel oud, maar toch al met al wel uitgebreid. Loopafstand centrum is zeker 15 tot 20 minuten. Vonden wij niet erg, wij zijn gek op wandelen. Het Zephirosstrand is natuurlijk helemaal niks. Dan kan je beter naar de noordkant van de stad. Pittig stukje lopen door de oude stad en richting de mandraki. Leuke fijne wandeling. Niks mis mee.

Wij zijn gek op rhodos. 2 keer geweest en we komen terug. Goed complex dus, niet massaal, lekker rustig, buiten het centrum, tussen de Grieken. Wij hadden een topvakantie.

Gereisd anders in augustus 2004

annie, 17-6-2004

ik vond het appartementen complex erg slecht. kleine kamers, en erg somber ingericht, kamers zijn erg donker. zwembad is erg klein, ligstoelen zijn slecht, de helf was stuk. de receptie was erg weinig aanwezig. en we hadden last van kakkerlakken. gelukkig waren we niet veel in het appartement complex dus hadden we niet zo veel te ergeren. 1 ding weet ik zeker ik ga er nooit maar dan ook nooit meer heen. ik ben trouwens in september van 2003 geweest. dus namens mij is het geen aanrader
              Gereisd anders in juni 2004

MissC, 10-5-2004

ik ben vorig jaar hier geweest maar vind het niet echt top. er is een ongelooflijk klein zwembad waar je maar met 5 mensen in past en dan is het vol. een plek om gezellig te zitten was er ook niet echt. de handoeken e.d. werden niet verschoont maar opgevouwen en op een andere kamer gelegt. maar buiten dat is rhodos zelf wel erg leuk.
                Gereisd anders in mei 2004

Inge en Bert, 26-4-2004

Prima appartement voor deze prijs. Je moet wel de weg weten in de buurt. Voldoende potjes ed om over de kakkerlakken heen te zetten (het waren er maar 3) "juni 2003"
                  Gereisd anders in april 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Seven Palms bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Seven Palms in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Seven Palms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Seven Palms scoort een 7.08 uit 10 op basis van 12 reviews.