Hotel Rhodos Horizon Resort ****

Zoover award

782 reviews over Hotel Rhodos Horizon Resort in het Nederlands

Perfect.

Piele en Thea., 9-9-2017

Een super hotel. Heel erg zuiver tot in de kleinste hoekjes. Het eten zeer goed en genoeg variatie. Een speciale Griekse vlees afdeling. Heel gemeend vriendelijk personeel. Met de verjaardag allerlei verrassingen !!!! Een super schoon strand gerund door Nikitas en Eminè achter de tap. Top personeel. Wie over dit hotel iets te klagen heeft, daar wil ik thuis wel eens gaan kijken !!!.
Gereisd met partner in augustus 2017

mooi hotel met prachtige ligging

Roy, 24-8-2017

Helaas was het hotel overboekt bij aankomst.

We zijn voor de eerste nacht naar kalithea horizon royal gebracht.(supermooi hotel)

Er werd ons bij terugkomst een ruimere kamer beloofd.

Het balkon van kamer met zeezicht op de 5e verdieping is zo klein dat je er niet eens fatsoenlijk op kunt zitten......dus niet echt ruim.....

Oke dit waren de mindere puntjes van het hotel.

Nu de zeer goede punten !!!

Ligging: super binnen een paar minuten bij de barretjes en winkels.

10-15 min lopen en je bent in de fantastische oude stad.

Prijs/kwaliteit is goed.

Eten: genoeg keus en bij elke maaltijd lekkere gyros.

Zwembaden: er is altijd genoeg plaats bij 1 van de 3 zwembaden of op het strand.

wil je bij het grote zwembad liggen dan moet je er rond een uur of 8 bij zijn anders heb je pech want er worden wel bedjes gereserveerd en heel af en toe wordt er een handdoek weggepakt door het personeel.

hygiene: Er wordt zeer goed gepoetst in dit hotel.

kortom: Dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen die toch wat luxe wil hebben en kort bij een centrum wil liggen.

Brigitte & Diane, 21-8-2017

Goed hotel, perfecte ligging voor leuke uitstapjes, Rhodos-stad erg goed aan te lopen.

Jammer van de overboeking voor 1 nacht, echter prima opgelost door het hotel zelf. Waren er tevreden over.

Strand is perfect, er was controle op het vroege handdoek leggen!

Vriendelijk personeel, eten/drinken prima en netjes verzorgd maar in Rhodos-stad eten is ook zeker een aanrader!

Voor 2 dagen een auto gehuurd via touroperator was ook prima en kun je zelf het eiland verkennen. De wegen zijn erg goed en het is prima rijden in Rhodos!

Animatie was goed, voor elk wat wils en Lucy en Maria deden het goed!

Kamer met zee/zwembadzicht erg mooi, netjes verzorgd, schoon, goede airco!

10 dagen erg genoten en zeker een aanrader!

Mooi

Peer en Anita, 14-8-2017

Heerlijk verblijf in Rhodos Horizon Resort achter de rug. Mooi hotel met goede faciliteiten.

Goed entertainmentprogramma. Geweldig en vriendelijk personeel. Kristos, Ereza in Belvedèrebar en Nikos van Beachbar die zijn superklantvriendelijk. Op mijn verjaardag een taartje, 2 glazen prosecco en een koortje in het restaurant en in onze kamer een fles wijn en brief, zeer attent.

Onze kamer vonden we klein en zeker geen superieur. Weinig opbergruimte en een verschrikkelijk uitzicht, na klagen geen andere kamer gekregen, omdat het volgeboekt was. En dat kon wel kloppen want bij het zwembad en ook op het strand was het druk, zeg maar ook volgeboekt. Het handdoekjeleggen werd jammer genoeg pas de laatste dagen, na klachten, aangepakt. Verder alles goed schoon je "viel" zelfs over de Pasgedweildwaarschuwingsborden. Eten was ook prima met veel variatie maar nooit echt heel warm.

Echt een aanrader dit hotel als je naar Rhodosstad gaat.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke plek

Zijp, 12-8-2017

Een mooi gerenoveerd hotel, erg schoon, goed eten en drinken, overal water te krijgen en een goed A.I formulr
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch hotel

Familie Benneker, 8-8-2017

Als je over dit hotel iets te klagen hebt, dan ben je niet goed wijs.

Alles is hier super schoon, eten is top en afwisselend. Lekkere cocktails en de bedden zijn goed.

Kortom een super hotel en vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi maar te massaal voor ons

Petra, 7-8-2017

Vier keer eerder waren we hier in het Belvedere hotel en vol verwachting gingen wij nu naar het verbouwde Horizon hotel. Helaas, het viel ons erg tegen. Toegegeven, het hotel ziet er prachtig uit en het eten is grandioos maar wij misten de gemoedelijke sfeer van het oude hotel waarbij het echt altijd voelde als thuiskomen. Nu is het erg druk (800 gasten), personeel is over het algemeen beleefd en vriendelijk maar ook afstandelijk. Bedjes bij het zwembad zijn om 8.30 allemaal bezet, dus 7 uur opstaan, ontbijten en naar het zwembad als je een plekje wil, niet ons idee van vakantie vieren. Animatieteam doet z'n best maar krijgt niet veel mensen mee. Avondprogramma is zeer afwisselend, optredens en activiteiten, maar het geluid doet letterlijk pijn aan je oren waardoor wij vaak vroegtijdig afhaakten, jammer. Positief vonden wij overigens wel het opgeknapte strand met bedjes en een beachbar. Toch zullen wij hier, tot ons spijt, niet snel terug keren, zeker niet in het hoogseizoen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super hotel

Doma, 3-8-2017

Gastvrije ontvangst, mooie en schone kamers. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten is gevarieerd en voor elk wat wils. Voldoende ligbedden met parasols. Door de wind is het goed uit te houden al waaide het enkele dagen ook wel heel hard. Het zwembad is heel schoon en verfrissen. Doordat er geen kinderen zijn toegestaan in het hotel is het heerlijk rustig. Elke dag vermaak door het animatieteam, zowel overdag als 's avonds. Kortom, topvakakantie!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooi hotel

A.Peters, 30-7-2017

Goed hotel. Zwembad vrij klein. Strand is heerlijk. Ligbedden voldoende. Eten goed met veel keuzemogelijkheden. Toetjes erg lekker. Minpunt: geluid van muziek in de avond bij het zwembad en in het hotel stond veel te hard. Jammer.

Omdat alle in wat marmer is uitgevoerd doet het wel kil aan. Je proeft in het hotel geen Griekse sfeer.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heel goed middenklasse hotel .

Geert en linda plus vrienden (4) Zedelgem, 29-7-2017

Over het algmeen een heel goed hotel . Pluspunt is de locatie ,super vriedelijk personeel aan de receptie ( dikke duim ) ,goed poetspersoneel altijd met de glimlach en er wordt gepoetst .strandbar heel vriendelijk .

Groot minpunt : we waren met 4 pers maar je kan maar 2 drankjes per persoon en per bezoek bestellen ( als je dus 4 drankjes wilde ,moest je TELKENS er met 2 pers omgaan . Nog NOOIT meegemaakt .ook na overleg ( met de directie)was er geen sprake van . Die mensen waren volgens ons nog veel te jong om al een hotel te leiden .zo'n regel is flauw ,nog nooit meegemaakt .Ook op de kledij s'avond was men volgens ons niet streng .we gaan nog zeker eens terug voor de vriendelijke mensen .

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rhodos Horizon Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhodos Horizon Resort in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhodos Horizon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rhodos Horizon Resort scoort een 9.33 uit 10 op basis van 1262 reviews.