Hotel Plaza *****

8,9

82 reviews over Hotel Plaza in het Nederlands

nooit meer

Yvan en Marie-Rose uit Waregem, 6-10-2017

bij aankomst om 21h20 nog een bordje eten kunnen nemen en om 21h30 was alles opgeruimd

luidruchtige kamer aan straatkant zonder balkon of terras ; dag nadien zonder probleem een andere kamer gekregen ; badkamer zeer klein en zonder douche met moeilijk instapbaar bad ; zonder bijhorigheden ; geen plastic bekertje ; soms geen badmat

zwembad en bar zijn ok ; voldoende ligstoelen en tafels

ontbijt eentonig en veel zoetigheden er lag wel rijstgriesmeel en kroketten wat er bij diner zou moeten liggen !!

avondeten : koude voorgerechten met verschillende slatjes en andere groenten maar zonder enige vlees of vis enkel wat feta ; warm eten : weinig variatie en alles in de olie

als dessert alle dagen zoete taartjes maar nooit ijs !!!!; youghourt of dessertkaas !!!

nooit meegemaakt

dit alles maakt dat het hotel zeker geen 4 sterren waard is

nog iets over Rhodos : investeren in voetpaden is dringende nodig : zijn soms 30 cm hoog en zonder toegang ; dan kom je plots een boom tegen of een put of een brommer of een auto

Gereisd met partner in september 2017

Goed hotel, zeker een aanrader!

Gezin met 1 kind, 2-9-2017

Het Plaza hotel is een heel goed hotel met erg vriendelijk personeel. Het is een net hotel en alles wordt goed schoon gemaakt. Er zit ook een mooi zwembad bij. De kids vermaken zich er goed. Het hotel ligt centraal gelegen en op een korte afstand van het strand. Ontbijt was ook goed, voor ieder ligt er wel iets bij. Het avondeten (buffet) is ook wel goed alleen wordt er geen traditioneel Grieks eten geserveerd. Dat vonden wij wel jammer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zeer genoten!

Dylan, 14-7-2017

Super hotel! Goed gelegen, vriendelijk personeel en zeer hygiënisch. Ben er een week geweest met mijn vriendin eind juni tot begin juli. Voldeed zeer zeker aan mijn verwachtingen en meer.
Gereisd met partner in juni 2017

Super!

Marcel, 22-5-2017

Echt waar voor je geld! Goede bedden, grote kamers, uitgebreid ontbijt! Vriendelijk personeel. Kluisje inbegrepen. Bewaar je hotelpasje niet bij je mobiel want dan werkt deze niet meer, aan de balie wordt eea wel weer hersteld. Parkeren tegenover t hotel is gratis, let op de plek voor invaliden. Anders wat doorrijden en aan de zee parkeren. Let op! Blauw vakken zijn betaal parkeren, op geel mag je niet staan. Met google maps kun je al je route bekijken. Vanuit vliegveld na Ixia in Rhodos bij de rototonde rechtsaf (het is een hoop eenrichting) dan doorrijden tot aan park (Broccoli boom ;-) dan links voor de ton! Smalle eenrichting. Dan door tot kruising dan schuin rechtdoor tot de rode kiosk en daar linksaf, en dan ben je in de straat vh hotel. Bij geen plek voor de deur in of uitladen en voor parkeren rechtdoor bij de kruising dan links als je de zee ziet en dan rechts achter het gebouw parkeren, T is allemaal op loopafstand :-)
Gereisd met partner in mei 2017

Fijn hotel

A. Megens, 11-5-2017

Hotel midden in de stad. Binnen 10 tot 15 minuten bij het centrum en terrasjes.
Gereisd met vrienden in mei 2017

zeer goed

waayeret eric, 10-5-2017

een goed hotel 9 op 10 dicht bij het centrum
Gereisd met partner in september 2015

erg goed.

wilhelmina, 16-9-2016

Prima kamer. Badkamer wat klein. Bedden erg goed. Klantvriendelijk personeel.

Veel keuze bij het ontbijt. Diner niet bekend omdat we op div terrasjes eten.

Gereisd met partner in september 2016

Top vakantie gehad in een Top Hotel.

Fam van der Bijl, 28-7-2013

Hotel ligt centraal gelegen, alles op loop afstand: strand, haven, oude stad, nieuwe stad en een mooi zwembad met handdoeken service. Afgelopen 14 dagen heerlijk gegeten, wij hadden hp geboekt met het idee als we een keer of 4 in het hotel eten prima rest gaan we buiten de deur, wij hebben maar 1 keer buiten de deur gegeten, het buffet was ochtend uitgebreid. Het buffet s' avonds was goed, iedere dag verschillend. Obers in het restaurant waren vriendelijk. De barman was een topper, meerdere malen tot in de late uurtjes met een aantal gasten aan de bar gezeten, mede door de gastvrijheid van de barman. De kamers zijn netjes, wij hadden geen mooi uitzicht maar wij vinden dit niet zo belangrijk, slapen alleen maar op de kamers. Badkamer was heel klein en echt aan vernieuwing toe, dit was het enigste minpunt, zeker als je prijs/kwaliteitsverhouding bekijkt voor een **** hotel.
Gereisd familie in juli 2013

zeer goed

heer waayeret, 8-3-2013

zeer goed zeer mooie perfecte locatie ik ben 2 maal geweest
Gereisd met partner in september 2005

Mooi, centraal gelegen hotel

M van Dalen, 5-11-2012

We hebben hier een week verbleven.

We hadden inclusief ontbijt.

Dat was uitgebreid. en goed te eten.

De kamers waren goed. Niet heel bijzonder, maar prima voor een vakantie.

Het is mooi centraal gelegen om rhodos en rhodos stad te ontdekken.

Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Plaza bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Plaza scoort een 8.9 uit 10 op basis van 101 reviews.