Hotel Mitsis Grand *****

Hotel Mitsis Grand
Mitsis Grand
8,3

597 reviews over Hotel Mitsis Grand in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Dimitri, 22-10-2017

Mitsis Grand is een goed hotel, de vriendelijkheid van het personeel en de ligging springen hierbij uit. Het eten is gevarieerd en van goede kwaliteit. Een kamer met zeezicht is een must. De kamers vragen om renovatie, maar hier wordt aan gewerkt heb ik begrepen. Dit jaar zowel in juli als in oktober dit hotel bezocht, dus dat mag genoeg zeggen.
Gereisd met partner in oktober 2017

Supervakantie

Sally, 20-10-2017

Prachtig hotel direct aan het strand. Personeel super vriendelijk.

Myriam, 20-10-2017

Heel fijn hotel. Het personeel is heel erg vriendlijk en hulpzaam.

Het zwembad is erg fijn.

Hetis eten is erg lekker, daarnaast moet je ook echt naar de Italiaan en de Asian. Buiten zijn de kleine restaurants ook erg lekker, alleen vaak moet je best lang wachten tot da er een tafel vrij komt. Als je komt moet je een kamer met uitzicht op zee uitkiezen, heb je veel meer plezier van.

Ik kom hier zeker weer terug

Uitstekend hotel

Gerard, 14-10-2017

Prima ligging, vlakbij de oude en de nieuwe stad. Strand aan de overkant van de weg, wel betalen voor de bedjes/ parasol, dit is dus niet inbegrepen bij de all inclusive. De kamer en badkamer zijn echt toe aan renovatie. Het eten is heel goed, niet alleen het buffet, maar ook de kleine restaurantjes: Griek, Mexicaan, creperie, Italiaan, Pitaburger en Chinees. Er wordt goed schoongemaakt en het personeel is erg aardig en ze werken allemaal hard om het je naar de zin te maken. Er is een prettige relaxte sfeer in het hotel. Kortom wij hadden hier een hele fijne vakantie.

Beste Gerard ,

bedankt voor uw review voor Mitsis Grand Hotel Rhodos.

We zijn erg blij dat u tevreden bent over ons hotel.

De bedjes van het strand horen niet bij het hotel, dat is ook de reden dat ieder voor zijn eigen bedje op het strand extra moet betalen.

Fijn dat u zo van het eten hebt kunnen genieten.

We hopen u zo snel mogelijk weer te zien.

Iris, Klantenservice

Ons oordeel: prachtig hotel en goede servive

J. Hummel, 14-10-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Uitgebreid buffet met ruime keuzes tijdens elke maaltijden.

Wat wij tevens als prettig hebben ervaren is het begeleiden naar de tafels voor ontbijt,lunch en diner.

Ook de persoonlijke belangstelling naar de gasten tijdens deze begeleiding voelde goed aan.

Gereisd met partner in juni 2017

Beste menner/mevrouw Hummel ,

bedankt voor uw review voor Mitsis Grand Hotel Rhodos.

We zijn erg blij dat u zo tevreden bent over ons hotel.

Fijn vinden we om te horen dat u de begeleiding naar uw tafel door onze hostess fijn vindt.

We hopen u zo snel mogelijk weer te zien.

Iris, Klantenservice

Ze willen het erg naar je zin maken, en dat lukt!

Edwin en Sylvia, 13-10-2017

In dit hotel staat service voorop, en dat geldt voor elk onderdeel. Perfecte uitvalsbasis voor als je naar de (oude) stad wilt, alles op loopafstand en anders kun je ook een taxi regelen wat niet duur is. Ook om het eiland te verkennen met de auto is het een ideale uitvalsbasis aangezien je eenvoudig via de west- en de oostkant van het eiland kunt rijden. Door de verschillende restaurantjes binnen het hotel kun je je lunch dan wel je diner eenvoudig regelen, natuurlijk kun je ook gewoon gebruiken maken van het buffet, welke afwisselend te noemen is. Voor ons voelt het als onze tweede huis.

Beste Edwin en Sylvia ,

bedankt voor jullie review voor Mitsis Grand Hotel Rhodos.

We zijn erg blij dat jullie tevreden zijn over ons hotel.

Fijn dat jullie de ligging van het hotel zo fijn vinden.

Ook erg leuk dat het als tweede huis voor jullie voelt.

We hopen jullie zo snel mogelijk weer terug te zien.

Iris, Klantenservice

Goed hotel; aan te bevelen.

Ramon Peeters, 9-10-2017

Keurig hotel op loopafstand van Rhodos stad. Hotel heeft vele kamers met panorama zeezicht. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Er is keus uit vele restaurants (Italiaans/Asiatisch/Grieks/Mexicaans/Burger&Pita) en het buffet is zeer uitgebreid. Hygiëne staat hoog in het vaandel, de kamers worden dagelijks schoongemaakt. Wij kunnen dit hotel aanbevelen.
Gereisd anders in september 2017

Geachte Ramon ,

bedankt voor uw review voor Mitsis Grand Hotel Rhodos.

We zijn erg blij dat u tevreden bent over ons hotel en het personeel.

We hopen u zo snel mogelijk weer te zien in Mitsis Grand Hotel.

maximum 3 sterren waard

Serge Van Hal, 21-9-2017

Onze kamer met zeezicht lag op het eerste verdiep en zag uit op een hoop struiken, andere kamer gevraagd en verhuisd naar het 2de verdiep, uitzicht ok, eten redelijk en weinig variatie, kamers extreem verouderd, de restaurants aan poolbar zijn veel te weinig plaatsen voor zo'n groot hotel. Nergens wordt je bediend, zelfs niet aan de bar s' avonds. Aan de buitenbar 's avonds brand geen enkel verlichting, sfeer is 0/10. Heb in het verleden andere 5 sterren hotels gedaan met all inclusive waar Mitsis Grand nog veel van kan leren. Voor mij is dit hotel max. 3 sterren waard.

Beste Serge ,

bedankt voor je review voor Mitsis Grand Hotel Rhodos.

Jammer dat u ons hotel zo slecht vindt.

Bij beide bars en alle restaurants van het hotel wordt iedereen bediend.

We hopen dat u toch een fijne vakantie hebt gehad op Rhodos.

Geen 5 sterren waard

Monique De Laet, 21-9-2017

Dit hotel heeft ons teleurgesteld in vergelijking met 8 jaar terug, kamers extreem verouderd en dringend aan renovatie toe, eten redelijk maar weinig variatie, alcoholische dranken aangelengd met zoete stroopjes, het italiaans restaurant was een ramp, het aziatisch daarentegen komt er als beste uit, handdoekje leggen om 6u30 of anders geen plaats, kortom, het all inclusive systeem heeft de kwaliteit enorm doen dalen. Voor ons max. 3 sterren waard

Beste Monique ,

bedankt voor je review voor Mitsis Grand Hotel Rhodos.

Erg jammer dat u niet tevreden was in Mistis Grand Hotel. We hopen toch dat u een leuke vakantie in Rhodos hebt gehad.

Heel fijn hotel

Robin, 7-9-2017

Eerste week van juni hier verbleven met onze toen 2,5 maanden jonge dochter. Echt een heerlijke vakantie gehad. We waren al in Mitsis Kos geweest en vanwege de tevredenheid daarover nu naar het Mitsis Grand.

De ligging van het hotel is fantastisch. Aan zee, maar tegelijkertijd in het centrum.

De kamers zijn goed, maar wel iets aan de oude kant. Het babybedje was netjes en schoon (zijn we behoorlijk kritisch op). De koelkast werd regelmatig bijgevuld en maakte onderdeel uit van het all-in. Ook de airco was goed en hing niet recht boven het bed. Enige minpuntje was dat op bepaalde tijden (bijvoorbeeld rond 18.00u) de douche wel erg weinig warm water gaf. Daarnaast vonden wij de ligging van onze kamer (direct boven het terras van de bar) niet zo fijn. Met een baby lagen wij vaak vroeg op bed en dan maakt het entertainment toch aardig wat herrie. Andere mensen zullen dit wellicht juist als gezellig bestempelen.

De zwembaden zijn mooi en schoon. Eerste week van juni wel nog wat aan de koude kant (wij vonden het net aan te doen). Wellicht in het hoogseizoen is twee zwembaden aan de krappe kant. Ook waren er voldoende bedjes vrij ondanks dat het hotel vanaf het weekend al helemaal vol was. een bedje in de schaduw bemachtigen kon wel een uitdaging zijn. Vanaf het grote zwembad is een toilet helaas wel een aardig stukje lopen.

Dranken in het hotel zijn goed. Met name de cocktails smaken uitstekend en worden met zorg gemaakt. Drisdranken en bier zijn ook gewoon prima. Uitzondering is de sinasappelsap/appelsap die uit automaten komt. Dit is duidelijk een soort siroop met water en eigenlijk niet te drinken.

Het eten in dit hotel is door de diversiteit echt fantastisch. Je kunt eten in het hoofdrestaurant. Hier is het eten prima. Bij het buffet is voldoende plek, het is schoon, bakken worden regelmatig bijgevuld en het eten is warm. Er is voor ieder wat wils. De variatie hier is niet super groot van dag tot dag. Achter het hoofdrestaurant bevinden zich een Chinees en een Italiaan. DIt is inbegrepen bij de all-in prijs en een absolute aanrader. Het Italiaans doet recht aan de Italiaanse keuken. Je moet hiervoor wel reserveren. Dan zijn er ook nog meerdere restaurantjes bij het hoofdzwembad. Ook hier is het eten van goede kwaliteit en a la carte. Door alle diverse restaurantjes en mogelijkheden is er zo ontzettend veel afwisseling. Beter dan we in menig ander all-in hotel met evenveel sterren hebben ervaren!

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn gek op baby's, maar lieten onze dochter met rust als ze zagen dat ze aan het slapen was. Met het vinden van een plekje in de eetzaal werd altijd rekening gehouden met de kinderwagen. Doordat we pas 's avonds terug vlogen, hebben we gevraagd om een late check-out. Dit was geen probleem (wel een kleine meerprijs). Heel erg fijn!

De gratis wifi werkt eigenlijk alleen in de lobby. Op de kamer geen bereik. Dit is toch wel een verbeterpunt want bij deze prijs en deze hoeveelheid sterren hoort gewoon gratis, goed werkend, wifi.

Al met al is het Mitsis Grand een erg fijn hotel. Het is wel wat aan de prijs, maar maakt dit anderzijds ook waar. Verbetering is nog mogelijk in de details, maar de hoofdlijnen zijn gewoon goed. Het eten is daarbij echt in positieve zin noemenswaardig! Wij zouden graag terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geachte Robin ,

bedankt voor uw review voor Mitsis Grand Hotel Rhodos.

We zijn erg blij dat u tevreden bent over ons hotel.

De minpuntjes die u noemt. werken we ook aan. Zoals bijvoorbeeld de wifi op de kamers, dit wordt vanaf volgend jaar allemaal goed geregeld.

Erg blij zijn we met de positieve ervaringen die u in ons hotel hebt meegemaakt.

We hopen je zo snel mogelijk weer te zien in Mitsis Grand Hotel.

Viendelijke groeten,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mitsis Grand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Grand in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mitsis Grand scoort een 8.32 uit 10 op basis van 611 reviews.