Appartement Mirage **

7,1

14 reviews over Appartement Mirage in het Nederlands

prima week gehad

baco's, 13-6-2010

in juli 2008 hier 8 dagen geweest. ligging is niet ideaal aan de zeer drukke straat met veel verkeer. rhodos stad is goed te lopen en daar is het prachtig.

naar strand voor ons te ver om te lopen maar met taxi prima te doen.

mooie beachbar en hele hoge duikplank middenin de zee, voor de kids echt gaaf.

1 dag auto gehuurd en veel van eiland gezien.

zwembad erg klein. voor kinderen weinig te beleven, geen animatie of iets.

appartementen super ruim en schoon, mega balkon.

voor ons was prijs/kwaliteit prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Vies...

Sabine Grol, 13-9-2008

Er was ons van alles beloofd, maar we kregen een vies appartement. De handdoeken waren bevlekt, schimmel stond in de koelkast en op het fornuis. De airco deed het niet en de kluis was niet aanwezig. De balkondeuren (bereikbaar vanaf andere appartementen) sloten niet, dus het voelde niet veilig en je hoorde de hele nacht getoeter van auto's. De 24 uurs receptie bleek 24 uur zelf toegankelijk voor iedereen. Daar lagen je paspoort en sleutel 's avonds voor het grijpen. De manager wilde ons best helpen, maar meer dan nieuwe handdoeken kon ze niet voor ons doen. Daar zijn we dus zo snel mogelijk weg gegaan! Oh ja, het hoofdeinde van het bed had 'vlekken'. Erg prettig om te slapen dus...
Gereisd met partner in september 2008

anita, 2-10-2007

een prima ruime appartement ...ligt dichtbij oude centrum, strand een beetje ver weg maar met een goeie wandeling sochtends te doen smiddags met taxi terug voor ongeveer 4eruo zeker een plek om terug te gaan ...

we hebben een fantasiche vakantie gehad

Gereisd met partner in oktober 2007

Keren, 21-9-2007

Ik was er begin September met een vriendin en het was helemaal fantastisch! We hadden gevraagd om zo hoog mogelijk te zitten en hadden het appartement bovenop het dak met een enorm dakterras!!!

Vakantie mede dankzij accommodatie (deze is voor de prijs, echt prima!) zeer geslaagd! Rhodos is fantastisch! zou zo terug gaan!

Gereisd anders in september 2007

Piet, 5-9-2007

Mirage heeft ruime appartement, ook hadden we een erg groot balkon!

Helaas kwam er 's ochtends alleen koud water uit de douche en was het douchegordijn enorm vies!

Met de airco aan was het goed te doen, maar je moet wel ff wennen aan de herrie van de straat (rondrazende motoren!)!

Oude stad makkelijk lopend bereikbaar en ook het strand en de nieuwe stad zijn met een goede wandeling te bereiken en de taxi's staan overal dus voor een paar euro brengen ze je zo overal naar toe!

Gereisd met vrienden in september 2007

Marieke, 29-8-2007

Prima appartementen! Wij zaten eerst in de studio, hier zit een gigantisch groot dakterras bij. Het is ook op de bovenste verdieping van het gebouw dus het waaide daar lekker door. Later zijn we verhuisd naar de 2-kamer appartementen. Deze zijn ook erg ruim. Er zit een groot balkon bij. Je hebt idd wel snel last van mieren en last van het geluid van de straat. Er ligt best wel een drukke weg naast het gebouw en daar komt veel lawaai vandaan. Personeel is erg aardig en heel behulpzaam. De liggen tov de oude stad is heel goed. Dat is 5 minuten lopen. De liggen tov barstreet en het strand is wat minder goed. Maar voor 5 euro kun je er met de taxi heen dus zo erg is dat nou ook weer niet. Oftewel, wij hebben een super vakantie gehad in Mirage!
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Ik, 3-8-2007

sluit me aan bij het vorige: zeer ruime appartementen en goede schoonmakers. Erg vriendelijk personeel. Zwembadwater werd alleen wel steeds groener. Dat vonden we een beetje verdacht en hebben het steeds meer vermeden.

Ligging tov strand en barstreet is gewoon ronduit k*t. Bent een half uur aan het lopen. Taxi's zullen in het hoogseizoen wel duurder zijn ofzo, want toen wij er zaten betaalde iedereen 5 ipv 3 euro per rit..

In hoogseizoen alleen nederlandse jongeren in het appartement.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Claudia, 3-8-2007

Het was warm op vakantie 40 graden, geen regen gehad. Het app. was groot.

T ligt 10 min lopen van 't oude centrum.

Hier hadden ze veel winkeltjes en restaurantjes.

T uitgaanscentrum ligt wat verder maar is met de taxi goed te doen. Er is een zandstrand in de buurt maar dat is een half uur lopen, het ligt bij de haven.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Manon, 2-8-2007

Mirage is een ruim appartement (zeker als je met zijn tweeen bent) met een groot balkon. Het appartement was vrij schoon, behalve de vloeren waar o.a. mieren liepen. Onze koelkast was bij aankomst helaas kapot. We hebben toen een andere koelkast gekregen, die erg vies en oud was en 2 dagen nodig had om koel te worden. Wij vonden de service bij Mirage heel slecht. Wij werden aansprakelijk gesteld omdat we, volgens hen, iets kapot hadden gemaakt. We werden gelijk van alles en nog wat beschuldigd en werden daarna niet meer bekeken door de manager. Andere personeelsleden heel aardig en behulpzaam. Verder is Rhodos erg leuk! Centrum en strand is best ver, maar wel aan te lopen.
Gereisd met partner in augustus 2007

Gonnie, 23-7-2007

Ruim appartement keuken, badkamer, slaapkamer en huiskamer ( met slaapplaatsen) ruim balkon. Ligt wel aan een drukke straat, 's nachts veel laqwaai van optrekkende motoren. Winkels dicht in de buurt. Oude stad 1km, strand 2 km bus kost 1 euro taxi 3 euro. Veel (CULTUUR) TE BEKIJKEN. Echt de moeite waard.Op de begane grond had men last van kakkerlakken, wij hebben daar zelf geen last van gehad. Aardig zwembad.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mirage in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mirage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mirage scoort een 7.07 uit 10 op basis van 14 reviews.