Appartement Inteuropa **

Inteuropa
7,3

3 reviews over Appartement Inteuropa in het Nederlands

d.linders, 18-8-2006

Vanaf volgend jaar wordt het appartencomplex weer beschikbaar voor Nederlandse toeristen. Tot voorkort was het voorbestemd aan een Zweedse maatschappij. Ook de naam is veranderd in Het Rhodion Hotel met 3 sterren. Het Restaurant eronder heet nogwel Intereuropa. Verwacht hier een redelijk appartenmentencomplex in een zeer gunstige ligging. zeker omdat de naastgelegen nachtclub falliet is en niet meer doorstart.

Zou het zeker weer boeken.

Gereisd anders in augustus 2006

Heleen, 4-4-2004

Onze 1e vakantie naar Griekenland in 1999 was fantastisch. Eenmaal Rhodos-stad gezien dan valt alles in het niets daarbij vergeleken. Maar ... ik weet niet hoe het nu is, maar de nachtrust in Inteuropa krijg je niet. Als je niet hoog genoeg zit, dreun je je bed uit van de nachtclub die onder het complex zit (of zat hoop ik). De cafe's in het straatje verderop hoor je 's avonds ook heel duidelijk, maar daarvan gaat het geluid keurig om een uur of 12 a 1 zachter. Door ons werd voor een 2e vakantie aan Rhodos geen Inteuropa meer uitgezocht, ondanks de fantastische ligging t.o.v. strand en centrum.
      Gereisd anders in april 2004

De Lama, 28-10-2003

Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Inteuropa in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Inteuropa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Inteuropa scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.