Hotel Elite **

Elite
5,4

Matig

8 reviews over Hotel Elite in het Nederlands

Alleen een goede slaap plaats

Bart Verkerk, 17-1-2010

Hotel Elite is een aardig hotel als je een slaap plaats zoekt en voor de rest niks bijzonders wilt. Het heeft geen eigen zwembad maar mochten wel gebruik maken van een ander zwembad in aan ander hotel voor de rest weinig bijzonders. Personeel was wel heel aardig en behulpzaam.
Gereisd met vrienden in januari 1998

rhodos is mooi maar niet meer in dit hotel

roel, 9-4-2009

omgeving is mooi maar hotel is oud ik bedoel echt oud bedden zijn slecht en het ontbijt stelt niets voor met die eieren kan je iemand doodgooien zo hard zijn ze en van die vuilnis auto s,nachts word je gek van of hij in je kamer staat personeel erg aardig vooral die tuinkabouter achter de tap die is gek in goede zin ik ga niet meer naar dit hotel.

prima hotel

P. de Man, 20-9-2008

Ik snap de negatieve berichten niet. Dit hotel is prima. Kamers zijn gewoon goed, niet heel ruim, maar ook niet té klein, en hebben goed werkende airconditioning, koelkast en balkon met zitje én uitzicht. Badkamer ook prima. Wel klein, maar dit is in de meeste hotels Griekenland. Dit hotel is niks beter of slechter dan alle 3-sterrenhotels in dit land. Deze hebben allemaal min of meer dezelfde kwaliteit en prijs als dit hotel. Wil je beter moet je 4 sterren boeken. Ontbijt vonden wij goed! Brood, vleeswaren, kaas, jam, melk/yoghurt met 2 soorten cornflakes, 2 soorten sap, gekookt ei, de ene dag roerei en de andere dag gebakken ei. Dit laatste zie je in de meeste Griekse 3-sterrenhotels niet. Alles wordt regelmatig bijgevuld, zelfs als je 20 minuten voor het einde binnenkomt. Internet aanwezig in hotel, tegen betaling. Leuke bar/terras. De ligging is erg goed, vlakbij verschillende mooie stranden en het centrum van de nieuwe stad en ook op loopafstand (ong. 15/20 minuten) van oude stad.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elite bij:

Het eiland is mooi, maar........

Peek, 15-8-2008

Voor de toekomstige gasten de volgende ervaringen/opmerkingen:

PLUS-punten:

Mooi eiland,cultuurrijke stad en omgeving,vriendelijk volk,genoeg eetgelegenheden tegen betaalbare prijzen,stranden met fijne kiezel,

verzorging hotelkamer is oké.

Ligging van het hotel is ideaal qua afstand +/_ 200 mtr tov de westkant en oostkant van het eiland.

West is winderig en oost is luw

MIN-punten:

Sapmachine in de ontbijtruimte van het hotel wordt volgens ons bijgevuld met water.

Sober ontbijt met TE hard gekookte eieren.

Noordzijde van het hotel (rechter gebouw, front keuken van hotel aan overkant) ondervindt VEEL overlast van container-handling. 's-morgens varierend tussen 03.00 en 06.00 uur.

ALGEMEEN:

Voor het eiland en de stad is een tweede verblijf de moeite waard.

En de gegarandeerde zonne-uren.

Het hotel is en blijft een 2-sterren accomodatie.

rhodos

Annemieke en pleun, 14-8-2008

Wij zijn net terug van onze(geweldige) vakantie.

het hotel is niet zo best, ik ben heel wat gewend maar dit was echt niet best, de bedden zijn echt heel slecht de veren komen er helemaal door heen, toen we dit echter aangaven bleek dat we een extra matrasje konde krijgen.

het onbijt is zeer matig niet veel keus, er staat een machine met appelsap en sinasappelsap maar dit is niet te drinken.

de ligging is echter perfect je hebt aan twee kanten strand en alle eet tentjes en centrum is dicht bij.

het personeel is vriendelijk en de kamers worden goed schoongemaakt

van overlast heb ik niet veel last gehad(we sliepen recht boven de straat) maar we sliepen er wel door heen.

voor de plaast en de stad zou ik nog een keer gaan.

Manja, 14-12-2005

Erg kleine badkamer, douche hangt idd boven het toilet. Hele kamer liep onder als we gedoucht hadden. Liggen is prima, vlakbij het strand. Werd 's nachts vaak wakker van de vuilnisauto's onder je raam....

Niet echt een bijzonder hotel. Veel skandinaviers, die om 10 uur al dronken waren. Rhodos stad erg mooi, als ik nog eens zou gaan koos ik zeker een ander hotel!!

Gereisd anders in december 2005

Melanie, 19-12-2003

op een zondag avond kwamen we zo rond middernacht bij de accomodatie aan. Bij de receptie leek het nog heel wat, maar toen wij onze kamer toegewezen kregen zakte ons de moed toch wel in de schoenen. Het appartement bestond uit een hok van ongeveer 3 bij 3 waarin een bed, een 'keukenblok' en een kleine tafel was gepropt. Met moeite kon je hier omheen lopen. Toen de badkamer: de douchekop hing boven het toilet...en het balkon keek uit op het gedeelte waar 's ochtends het ontbijt werd gehouden....dat was ons uitzicht.

Qua kamer raad ik dit appartement echt af. De ligging is daarentegen wel gunstig. Ook worden de kamers dagelijks schoongemaakt.

Gereisd anders in december 2003

Niek, 7-9-2003

Ik ben er 2 weken geweest

Het hotel is zeer gunstig gelegen. op de 3de verdieping had je een mooi uitzicht naar de zee. Als je het hotel uitliep kon je naar het andere kant van het eiland lopen. 200meter. Het hotel bevindt zich namelijk in de punt van rhodos. Je hebt dus aan 2 kanten strand.

De bedden waren zeer matig. De veren kwamen bijna door de matras heen zetten. Het straatje waar wij aan zaten was erg druk. Veel lawaai van auto's maar vooral van scooters en brommer.

Erg storend en zeker om rekening mee te houden is dat de vuilniswagen om 2:30 snachts (elke nacht!) de vuilnisbakken komt legen. Dit geeft een enorm lawaai. Het lijkt alsof de vuilniswagen recht over je bed heen rijdt!

Het ontbijt is ook erg matig.

2bakken met jam. plakjes kaas en plakjes ham.

Grote schaal met eieren die na 8:00 wel koud zijn.

Verder bak met soort yoghort. Het brood is vaak oud en hard.

Gereisd anders in september 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elite bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elite in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elite scoort een 5.38 uit 10 op basis van 8 reviews.