Uitstekend

1 review over Appartement Chrisodoulou in het Nederlands

Lutske en Sander, 27-8-2007

Een heerlijk rustig appartementencomplexje. Alles werd iedere dag superschoon gemaakt en natuurlijk helpt het als je de schoonmaakster een klein tipje geeft.

De eigenaren waren supervriendelijk, die lieve man heeft voor mij zelfs nog in zijn tuin staan spitten omdat ik graag stekjes mee wilde hebben. Het is wel een sober appartement, maar wat heb je nodig met dat mooie weer, je leeft toch alleen maar buiten. En de terrasjes zijn zo knus met al die bloemetjes.

Wat betreft de ligging, tja het is iets afgelegen, maar als je iets van het eiland wilt zien, zul je toch een vervoermiddel moeten hebben.

Ik vond het een paradijsje en heb mij prima vermaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chrisodoulou in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chrisodoulou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chrisodoulou scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.