Beoordelingen Hotel Lindos Village****

Lindos Village****
33 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Lindos Village****
Vlicha, GR-85107, Lindos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindos Village**** in Lindos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindos Village**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Lindos Village scoort een 8,3 uit 10, op basis van 33 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindos Village**** in Lindos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindos Village****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Lindos Village**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 26 vakantiefoto's van Hotel Lindos Village**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Lindos Village**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhodos. Vergelijk Hotel Lindos Village**** met andere accommodaties in Lindos.
Even geduld a.u.b.

6,8
6,4
6,6
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Aug. 2011
"Dit hotel is Zeer slecht en geen 4 sterren waard!"vertalen
Familie Geerlings H...
3,0
1,0

9-8-2011 We werden afgescheept met een kamer in Lindos Village. De foto´s spreken voor zich!
Als je reclameert, wordt je verwezen naar een andere kamer in Lindos Village, waar het OOK vochtig is en muf en de badkamer, ondanks dat ze nieuw is, zwart is in de hoeken, het bad lekt en de airco 2 dagen niet werkt met 40 graden.
Dus nog geen 2 sterren waard.

met partner, Mei 2011

j en j
4,0
6,0
6,0

21-5-2010 Op het laatst moment geboekt vanwege aswolk...
hotel ligt fantastisch in een baaitje. Complex oogt op afstand mooi en ligt tegen helling opgebouwd. Eenmaal wat beter bekeken zie je dat alles gedateert is: de kamers, het personeel en het publiek. Kamers en complex zijn wel vrij schoon. Eten en drinken is klein drama; wijn lijkt balsamico aangelengd met antivries. Eten lauw, geen variantie en weinig smaakvol: gaarkeukenniveau. Wij hebben hotel gebruikt als uitvalsbasis om meer van eiland te zien. Huurauto is echt aanrader (vooraf boeken) We moeten er niet aan denken om 8 dagen, of langer, op het complex zelf rond te hangen. We waren wel onder de indruk van he zojuist aangekomen animatieteam. Ze wisten avond op avond de gedateerde gasten in de benen te krijgen met allerlei activiteiten. Als je aangaf hiervoor niet in de stemming te zijn liet men je ook rustig. Al met al gaan wij hier niet meer heen en raden dit alleen aan voor mensen die een weinig kieskeurige maag hebben en rust zoeken

met een groep, Mei 2010
"Prachtig gelegen met een super uitzicht over zee"vertalen
Iris
8,0

30-5-2010 Ben samen met mijn ouders broer en zus 8 dagen in dit hotel verbleven.Het hotel ligt erg mooi in een baai met prachtig uitzicht over zee.Het is wat rustiger gelegen maar wanneer je graag wil winkelen of uitgaaan ben je binnen 5 min in Lindos centrum met haar mooie smalle winkelstraatjes.
Het eten was ook erg lekker. Ben vaker in Iberostar hotels verbleven maar van het eten is niets te zeggen.Veel afwisseling en voor ieder wat wils.Het brood was erg vers iedere ochtend en krokante frietjes kom je ook niet vaak tegen in het buitenland.Er zit altijd wel iets tussen wat je minder vind maar goed smaken verschillen.
Kamers zijn ook goed en worden netjes bijgehouden iedere dag.wij hadden een kamer met boven verdieping (uitzicht op zee)Elke dag schone handoeken bij het zwembad.En het annimatie team doet ook erg haar best om er een leuke dag van te maken (maar niet opdringerig!)Al bij al zeker geen afrader maar 8 dgn was voor mij lang genoeg. - puntje was de fitnes die ze aan t renoveren zijn

met jonge kinderen
"Geweldige vakantie in dit super hotel!"vertalen
Tatiana
9,0

1-2-2010 Wij zijn begin oktober 2009 naar dit hotel geweest. De ligging is super rustig - precies wat wij zochten, bijna meteen aan het strand (via de afdalende korte weg)! De uitzichten zijn geweldig over de zee en heuvels. Binnen 10 minuten ben je met de taxi in Lindos. Het eten was zeer gevarieerd en heel lekker. Ons kindje van 4 jaar vond diverse vleessoorten, groenten en fruit lekker. Wij ook! Tijdens het buffetdiner staan de koks het vlees voor je uit te snijden, de presentatie van het eten is dan heel persoonlijk en leuk. Wij hadden een 2-kamers kamer, het was heel groot en meer dan genoeg voor ons drieen. Het miniclub had twee leuke nederlandse dames en onze dochtertje vond het daar geweldig! Er waren wel problemen met het hete water, het was vaak lauw. Het bleek vaker in dit regio voor te komen. Het was het enigste probleem... Wij gaan naar dit hotel terug in 2010!

"Een aanrader voor mensen die van de rust houden "vertalen
franckaert lien
8,0

22-6-2009 het was allemaal inorde maar er mochten meer streek gerechten aan wezig zijn .en zwembad water was vrij koud .en inderdaad je moet wel een auto huren om ergens te kunnen geraken ,maar wij hebben gebruik gemaakt van de autobus en dat was ook best te doen hoor en voor de prijs moet je het zeker niet laten .een aan rader voor mens die enkel en alleen aan zwembad en de zee willen liggen en van de rust houden .

met partner, Juni 2009
"Leuke vakantie gehad"vertalen
Evi en Tom
8,0

1-7-2009 Net terug van vakantie. Zeer goed hotel. Rustig gelegen op 4 km van het mooie stadje Lindos. Gemakkelijk bereikbaar met bus wat ook zeer goedkoop is. Taxi is ook geen enkel probleem. Een zeer gevarieerde keuken met lekkere, typische Griekse gerechten. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede animatie zelfs Nederlandstalig. Propere kamers en zeker geen luidruchtig hotel. Wij willen zeker nog wel eens terug!

met partner, Juni 2009
"Iberostar onwaardig"vertalen
con smeets
4,0
5,0

29-6-2009 Prima ligging aan mooie baai met rotsstrand en moioe zwembaden. Hotelkamers saai met achterstallig onderhoud. Airco kon 28 graden niet aan. Rondom en in het Hotel ratten. Kwamen binnen via nooduitgang op bovenste verdieping. Hotel was erg luidruchtig. Personeel afstandelijk. Veel Russen en Italianen. Eten met uitzondering salade bufetten en nagerechten op gaarkeuken niveau 4* onwaardig. Doorgekookt en niet smaakvol.

Familie, Juli 2008
Close-Vandoren
10,0

25-7-2008 Op het laatste moment geboekt, en hebben dit ons niet beklaagd. Goed onthaal, heerlijke service. Ook al zijn hier weinig Belgen/Nederlanders, toch is de competentie van het personeel en hun kennis van buitenlandse talen zeer goed. Lekker en gevarieerd eten en drinken, heerlijk zwemmen in de zwembaden of in de zee (met een misschien iets te klein privé-strand, doch verderop een groter strand). Voor de kinderen (en volwassenen) degelijke animatie, zowel overdag als 's avonds. Kamers zijn zeker in orde met goede airco en badkamer. De ligging is inderdaad iets te ver van een aantal plaatsen, doch als men een auto huurt voor een paar dagen (niet in het hotel, doch iets verder veel goedkoper), dan valt dit eigenlijk reuze mee. Alleen jammer (vooral voor Rhodos) van de grote bosbrand , ...

Familie, Aug. 2006
guido

13-8-2006 zeer prachtig complex rustig gelegen
meer bezocht door italiaanen waardoor de keuken italiaans gericht is (wel zeer goede keuken)
prive strand is maar ong. 20m br openbaar kiezelstrand ong. 250m verder
je moet wel goed ter been zijn (stijl)
ver afgelegen van alles je hebt een auto nodig

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?