Hotel Lindos Princess (Beach) ****

Hotel Lindos Princess (Beach)
Lindos Princess (Beach)
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lindos Princess (Beach) bij:

8 tips over Lindos Princess (Beach)

edenlil, 13-5-2015
Lindos, is prachtig. Maar ook een auto huren en het eiland bekijken is echt de moeite waard.
Jan Oost, 20-7-2013
Rug- en heuppatienten let op: matrassen zijn keihard.
Jurgen & Caroline, 1-10-2012
Er zijn 3 à-la-carte restaurants maar je kan er slechts 1x/week eentje bezoeken waardoor deze iedere avond mr half gevuld waren.Wij waren er 10 d. en toch mochten we mr 1x gebruik maken, niet correct dus.Zelfs een discussie aan de receptie heeft hieraan niets veranderd.Het hotel is zeer geschikt voor kids,voor hen is er alles voorzien! 2 zwembaden met glijbanen,een speeltuin,miniclub voor verschillende leeftijden,speeltuin, zelfs kinderbuffet bij het avondeten.Kortom, wij gaan nooit meer terug!!

Johan en Suzan de Reuver, 3-6-2012
Met de bus bent u in een kwartier in Lindos, opstappen voor het hotel en uitstappen in Lindos (kaartje kost nog geen 2 euro p/p per enkele reis). Rhodos stad is in ca 75 minuten te bereiken (ca 1/2 uur met de auto), buskaartje kost nog geen 6 euro p/p.
Hans Graansma, 12-5-2012
Vergeet all-inclusive bij dit resort.....of eet af en toe bij een normaal restaurant.
Sonja, 11-5-2012

In de omgeving ligt het mooie plaatsje Lindos. Dit is een toeristische trekpleister maar zeker de moeite waard om te bezoeken.

In Pefki hebben we tweemaal gegeten bij restaurant Coliseum aan de hoofdstraat in dit dorpje. Eten was heerlijk en zeer goede service.

BlackShadow, 2-2-2012
huur een auto en verken het eiland
deman jordy, 8-12-2011
Huur een bromfiets (slechts 18 euro) om naar de stad Lindos te gaan waar je een ezeltje kan berijden om de prachtige acropolis te bezichtigen. Huur een auto om Rhodos stad en het landschap van eiland te bezichtigen. Geloof mij vrij.... in 1 dag zie je een gans andere wereld dan wij hier gewend zijn....Zalig gewoon....