Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Atrium Palace & Villas***** bij :

33 reviews over Hotel Atrium Palace & Villas in het Nederlands

Fantastische locatie

klieshout, 16-5-2017

Ziet eruit zoals op de foto's, vriendelijk personeel.

Accommodatie met privezwembad zeker aan te raden

Gereisd met partner in mei 2017

Super!

Brenda, 2-5-2016

We werden bij aankomst al verrast met een gratis upgrade naar een van de villa's. We hebben heerlijk genoten van ons privé-zwembad. De service was uitstekend, persoonlijk en oprecht. Het eten was gevarieerd en smakelijk. Korte afstand tot strand en winkeltjes. Al met al heerlijk genoten van onze vakantie.
Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk!!

pieper, 2-8-2015

Atrium palace is een prachtig resort in het kleine dorp Kalathos. Wij zijn hier 2 weken en bevalt ons prima! We hebben BB geboekt, als je over het strand loopt naar Ostria restaurant dan kan je daar heerlijk eten en er is ook een hele leuke strandbar met goede muziek, leuk voor de avonden! We hebben ook een auto gehuurd want je moet zeker even naar Lindos, prachtig wit Grieks dorpje! Op ezel kan je dan bv naar het Akropolis bovenin! Leuk! Ook gaat er elke dag een bus va hotel naar verschillende steden! Ideaal!
Gereisd familie in juli 2015

mooi resort om heerlijk te genieten.

Claudia Hoorweg, 26-6-2015

Rhodos is mooi eiland maar je moet wel auto huren om mooie plekken te zien.
Gereisd met vrienden in mei 2015

mooi hotel goed verzorgd

birdie85, 29-5-2014

hotel is mooi gelegen vlakbij lindos en pefki,een paar leuke toeristische steden,dit is een mooi gedeelte van het eiland,dat verder tegenvalt qua natuur
Gereisd met partner in mei 2014

Uitstekend hotel

Irma Verkerk , 26-5-2014

Prachtig hotel met prima 5* service.

Aardig en attent personeel.

Heerlijk verblijf en heel goed eten.

Veel keus aan vers prima eten.

Hotel ligt niet centraal maar heerlijk rustig, autohuur is een must.

Mocht je veel in het hotel verblijven dan raad ik all incl aan ivm de prijzen van de drankjes in het hotel

Als je rhodos gaat verkennen overdag dan is half pension heel goed.

Zwembad is heerlijk ruim en er zijn veel ligbedden met handdoeken.

Strand is van kiezels en stenen dus waterschoenen mee.

Als je van rust en luxe houd dan is dit een hele goede keus.

Wij hadden een tuinzicht kamer met privé zwembad en dat was erg luxe jammer alleen in de ochtend zon (half mei) maar wel lekker.

Kamer is lekker groot en de bedden liggen heerlijk, mooie luxe badkamer.

Kortom echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijke plek om te verblijven en te relaxen

A van Koutrik, 6-5-2013

Hotel is mooi opgezet met veel ruimte en groen. Verzorging is tip-top in orde. Personeel is erg vriendelijk met persoonlijke aandacht. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in april 2013

Pure luxe!

Lianda , 12-10-2012

Een beetje late reactie! Maar wil graag mijn ervaringen even toevoegen.

Ik ben al 2x naar dit prachtige resort geweest samen met mijn ouders, Er is uitstekende service vriendelijk personeel, Het hotel ligt wat afgelegen dus een auto huren is een absolute must! Kamers zijn erg schoon iedere dag wordt er schoongemaakt en handdoeken gewisselt. Het eten is heerlijk je kan kiezen uit 3 gerechten vis,vlees,vegetarisch,daarbij kan je ook gebruik maken van het lopendbuffet. Ook leuk om te doen zijn de excursies naar Lindos,Rhodos-stad, en vlindervallei, en een Baaientocht. Nog nooit naar zo'n goed hotel geweest. Dit hotel is zeker zijn 5* waard! Groetjes uit Vlaardingen ;-)

Gereisd met partner in augustus 2010

All Inclusive... inclusief vriendelijkheid!

rocky, 7-10-2011

We waren na een drama zomer in NL erg toe aan een weekje zon en boekten deze accommodatie. Prachtige website, maar is het echt zo, vroegen we ons af. Het heeft onze verwachtingen meer dan waar gemaakt. Het is een groot hotel, maar de persoonlijke bediening en service, maken dat dit niet zo voelt. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Prachtige zwembaden gesitueerd in een nog mooiere tuin. Het eten was erg uitgebreid, vonden wij wel een klein nadeel... valt lastig te kiezen en erg veel variatie.
Gereisd met partner in september 2011

Goed hotel, maar absoluut geen 5 sterren!!

sagunzel, 7-10-2011

Waar iedereen kennelijk lirisch is over het eten, is onze ervaring anders. Buffet beslist geen 5 sterren waardig. Ikzelf ben echt geen moeilijke eter, maar 3 x uit eten geweest (op 1 dag was er ENKEL vis te verkrijgen!!...wat je dan wel moet lusten...wij niet dus).De bediening is wel perfect..alles wat niet bij het management hoort, doet stinkende zijn best.

Netheid van de kamers?? Ik zou zeggen..kijk eens onder het bed!! Bij ons in 12 dagen niet 1 x schoongemaakt, wel gewoon de vloer gemopt.

In de koelkast vonden we na een week een bevroren worst in het vriesvak (ook niet echt fris).Toen de receptie vroeg waarom wij hiervan geen melding hadden gemaakt: "ik vind dat een 5 sterren resort GEEN klachten mag ontvangen, dat los je voor die tijd op"..de jongedame kon mij slechts gelik geven. Dit hadden zij zelf dienen te constateren\ bij eindcontrole..daar is bij een dergelijk luxe uitziend resort geen excuus voor.Kortom: geen Atrium meer voor ons.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium Palace & Villas in Lindos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium Palace & Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atrium Palace & Villas scoort een 9 uit 10 op basis van 34 reviews.