Beoordelingen Hotel Smartline Sunrise***

Smartline Sunrise***
26 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Smartline Sunrise***
Pefkoi Beach, 85107, Lardos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Smartline Sunrise*** in Lardos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Smartline Sunrise*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Smartline Sunrise scoort een 5,9 uit 10, op basis van 26 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Smartline Sunrise*** in Lardos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Smartline Sunrise***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Smartline Sunrise*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 78 vakantiefoto's van Hotel Smartline Sunrise*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhodos. Vergelijk Hotel Smartline Sunrise*** met andere accommodaties in Lardos.
Even geduld a.u.b.

4,2
3,1
5,8
1,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Nooit meer."vertalen
sacha1964
1,0

11-10-2013 Het eten was iedere dag hetzelfde en de warme maaltijden waren KOUD!
De snacks hebben wij niet gezien of het moeten de broodjes zijn geweest die over waren van het onbijt en vervolgens de gehele dag in een bak lagen.Gebak tussen 16.00 en 17.00 uur was er niet.
Er was geen binnenbar,hierdoor lagen wij dus iedere avond om op ons bed want het was er in de avonden erg koud.(Te koud om aan een buitenbar te zitten)
Als u van sport houdt zult u zich zeker niet vervelen in hotel Sunrise. animatie-team organiseerd.Jeu de Boules was er niet,geen aerobics en geen volleybal.Het annimatieteam organiseerde helemaal niets.Er was geen basketbalveld,of het moet een basketbalring zijn die als oud vuil op het strand lag!
Het zwembad was verschrikkelijk vies en heel erg koud Er hing een verschrikkelijk stank bij het hotel,niet echt lekker tijdens de al niet te versmaden maaltijden of tijdens het zonnen.
Onze kamer was erg klein en oud,en zeker niet zoals die in jullie catalogus staat!

"Heb geen hoge verwachtingen"vertalen
samantha
7,0

27-8-2013 vooraf aan de vakantie waren we al voorbereid op bepaalde "negatieve kanten" van het hotel. Het hotel ligt erg ver van Rhodos stad/het vliegveld af, een huurauto is dan ook echt een tip!
Onze aankomst in het hotel was echt verschrikkelijk. Bij binnenkomst op de kamer bleek het ineens een hele andere kamer te zijn dan de kamer die we geboekt hadden. Vies, oud en geen airco aanwezig. Bij de receptie vertelde ze ons dat we donderdag pas onze kamer konden krijgen in het nieuwe gedeelte vanwegen een volgeboekt hotel en dat de manager niet aanwezig was. Na een gesprek direct daarna met de reisleider van touroperator in het hotel bleek de manager gewoon op kantoor zat en kregen we 2 uur later een nieuwe kamer. Er is dus wel degelijk iets te regelen, maar blijf bij je standpunt.
De nieuwe kamers zijn goed!

De animatie in het hotel is volledig gericht op fransen.
Het eten was vaak erg slecht bereid. Rauw vlees en veelal hetzelfde.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

met partner, Aug. 2013
"Verschrikkelijk hier zien ze ons nooit meer"vertalen
roothooft nancy
7,0

16-10-2013 Stinkende kamer,eten slecht hetgeen warm moet zijn is koud hetgeen koud moet zijn is warm,alle dagen dezelfde nagerechten perzik,meloen of gebak.Het avondeten staat s'middags al klaar om in de oven te gaan in een snikhete keuken.Eenmaal per week barbecue normaal is het eten tot 22uur ,om 21uur was het vlees gewoon op,gedaan met eten dus.Snacks moet je ook niet verwachten er waren dagen dat er gewoon niks lag;het krioelt er van de bijen ,rustig eten is dus ook niet mogelijk ,je moet niets anders doen dan in de ronde slaan ,heb meermaals mensen gewoon zien gaan lopen met hun bord;De kamer vragen ze om te verlaten voor 12uur ,we gingen om 11uur nog snel douchen op de kamer en wat bleek het bed was al opgemaakt voor de volgende gasten.Animatie was top alleen heel spijtig dat er van de vijf animatoren er geen enkele één letter nederlands kon;is vooral gericht op franstaligen.Nog nooit zo'n slecht hotel gehad .Het enige pluspunt het heeft een schitterende ligging mooi baai.

"Heerlijk!"vertalen
Lydia Siderius
7,0

13-10-2013 Prachtig hotel op een nog mooiere locatie, naar de dorpjes is wel een stukje lopen maar opzich goed te doen. Prachtig strand, lekker zwembad. Was echt heerlijk! Overige gasten bijna allemaal Frans dus voor Nederlanders lekker rustig. Leuk animatieteam, veel spelletjes en bijna elke avond een speciale avond, van goochelaar tot karaoke. Echt top. Avondeten was het enige iets mindere, weinig variatie en niet super lekker. Weinig vlees ook en alles was wat flauw. Ontbijt geweldig en lunch ook prima. Wij hadden via een actie geboekt en waren voor 2 personen voor 8 dagen maar een krappe €900,- kwijt. Prijs kwaliteit voor dus erg goed.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Hier zien ze ons niet meer terug"vertalen
Familie
5,0
2,0
1,0

13-1-2014 Het buffet was gevarieerd, maar niet iedereen had nog evenveel te eten. We zijn zelfs geweest dat er enkel nog wat rauwkost lag. Het vlees was niet altijd gaar (bvb. kip) Plaats om te zitten in het restaurant was er ook niet altijd. De frisdrank was puur suikerwater en er was geen "echte" koffie. Het personeel was wel vriendelijk.
Het zwembad hebben we niet durven betreden wegens te vuil.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Ik kan aanraden hier niet naar toe gaan!!!"vertalen
tilly_brouwer
1,0

31-3-2014 Vreselijk hotel. De kamers lijken totaal niet op de kamers in de gids. Er is een nieuwe dependance waar de kamers prachtig zijn, maar in het hoofdgebouw van het hotel zijn de kamers echt vreselijk. Gedateerd, vies, klein. Geen ruimte voor kinderbed in familiekamer!

Dit hotel is vergane glorie de vlonders naar het restaurant die er op de foto's prachtig uitzien, zitten vol met verschillende gaten met scherpe splinters echt niet veilig voor kinderen!

Het eten is vreselijk, ik verwachte voor de prijs niet veel van het all-in, maar dit sloeg werkelijk alles. De trolley met vers fruit en ijs waar touroperator mee adverteert zijn 2 appels en een bak oud ijs. Niets lekker vers fruit. Verder is het eten nagenoeg iedere dag hetzelfde. 1 vis en 1 vlees gerecht en verder wat bij gerechten en thats it!

Wij zijn echt geen zeurders en snel tevreden maar dit hotel raadt ik echt iedereen af!

Wij zijn 4 dagen bezig geweest om om te boeken naar een ander hotel zo vreselijk vonden we dit hotel!

met vrienden, Mei 2013
"Dit nooit meer ! a-b-s-o-l-u-u-t geen 4* waard"vertalen
Talboom freddy
3,0
2,0

14-7-2013 Positief: ligging (uitzicht) en vriendelijk personeel, lindos makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer, korte wandeling naar lardos
Negatief:
eten: weinig variatie en écht ni lekker, onhygiënisch (vogels vliegen in/uit, pikken aan eten en laten soms "iets" achter), ijs téveel met water bereidt ( niet te scheppen), barslechte soep, deserten weinig keuze+ niet lekker (zwarte bananen,verschrompelde appels..), bij slecht weer zeer weing plaats om binnen te eten
kamer: promokamer onfris (vooral badkamer) en niet in orde (muggengaas volledig gescheurd, douche niet te regelen of ijskoud of gloeiend heet, wc-bril past niet + deksel valt op je rug, branddetector aan plafond onrbrak, lamp defect, ..
receptie: zeer summier, weinig zitplaatsen, geen bergruimte voor bagage
algemeen: all-in weinig keuze of extra betalen, ligzetels+parasols aan strand extra 5 euro betalen per stoel + paraplu, sanitair aan zwembad niet afgewerkt, té weinig ligstoelen aan zwembad in verhouding n kamers

met jonge kinderen, Juli 2009
"Supertijd"vertalen
fam. timmerman
9,0

7-2-2010 juli 2009 15 dagen hier geweest met 3 kinderen in de leeftijd van 12, 8 en 6 jaar. We hebben enorm genoten.
Via Duitsland geboekt en vanaf Dusseldorf gevlogen. Ideaal.
Voor de kinderen werd er genoeg georganiseerd. Maar in dit hotel is het een nadeel dat er bijna helemaal geen nederlanders zijn. De animatie is in het engels, duits en tsjechisch ofzo. Maar onze kids hebben zich prima vermaakt en willen nog wel een keer naar dit hotel. (zijn alleen nederlandse camping gewend, dus zegt genoeg!!)

met partner
"Ideaal gelegen hotel"vertalen
N. Högemann
3,0
7,0

11-10-2008 Wij zijn van 7 t/m 14 sept. 2008 geweest. Heel mooi hotel met een prachtige ligging! Direct aan het strand, keuze tusssen zwembad of de zee. Ideaal om te snorkelen, je hoefde maar een paar passen de zee in te lopen om al veel vissen te zien! Eten was niet zo lekker, patat enzo wat je de hele dag kon pakken, vulden ze niet vers aan en lieten ze de hele dag liggen, ook het eten in het algemeen was wat flauwtjes. De mensen waren er superrelaxed en vriendelijk. Er is een barretje bij het zwembad, maar echt iets organiseren aan thema avonden deden ze niet (misschien ligt dat weer aan de periode dat we zijn geweest) en wat ook jammer was, als de wind verkeerd stond, stonk het er heel erg bij het hotel, zelfs als je op je balkonnetje zat. Wel ontzettend mooi uitzicht op zee en je kunt er heerlijk wandelen en banjeren langs de kust. Verder een heerlijk hotel om lekker te genieten van de rust

met een groep, Aug. 2008
"Aanrader!!"vertalen
Stefan, Ilse en de ...
9,0

11-8-2009 wij zijn half augustus 2008 naar dit hotel geweest met 6 volwassenen.
het weer was er toen super( als je bruin wilt worden althans)
de kamers zijn netjes verzorgd met een groot balkon of eigen terrasje ook werd elke dag je beddengoed vervangen en kreeg je nieuwe handdoeken.
je ligt aan een prive strand waar je ligbedden kunt huren.
verder is de accomodatie goed verzorgd en zijn er geen gebreken waar je je aan ergerd.
wat minder vonden wij het eten. je kreeg nagenoeg geen griekse specialiteiten en was er niet veel afwisseling. de salades vonden de vrouwen wel goed. ( de mannen eten toch alleen maar vlees). van de animatie was bij ons niet veel te merken. alleen de hele kleintjes worden elke dag goed vermaakt.

kortom gewoon gaan want je krijgt meer dan waar voor je geld.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?