Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel TUI Magic Life Club Plimmiri bij :

5 reviews over Hotel TUI Magic Life Club Plimmiri in het Nederlands

Thumbs up!

S. Prins, 11-8-2017

In het uiterste zuiden van Rhodos ligt dit prachtige resort. Het biedt enkele mooie verschillende zwembaden en een mooi strand met veel mogelijkheden op het gebied van watersport. Onze kinderen van 7, 9 en 11 hebben zich elke dag op en top vermaakt. 's Avonds aten ze met de andere kinderen en de begeleiding zodat wij de handen vrij hadden. Een win-win situatie. Wij hadden nooit problemen met het vinden van een ligbed. Pluspunten: hygiene, vriendelijkheid van het personeel, alles wel binnen accepabele loopafstand, (kwaliteit/ diversiteit van) eten, kamers, supermarkt, service, aanbod activiteiten. Voor ons wat negatiever: lange transfer, onduidelijkheid mbt planning kidsactiviteiten, geen creatieve activiteiten. Houdt rekening met het feit dat er minder Nederlanders zijn en meer Duitsers/Engelsen. Alcohol is ook inclusief maar geen enkel exces meegemaakt. Dit was onze eerste club vakantie; er zullen er zeker meer volgen!
Gereisd familie in augustus 2017

A Magic Life it really is!

Peter Kuijpers, 6-8-2017

Tui Magic Life op Rhodos ligt misschien dan iets afgelegen tussen de mooie heuvels van de zuidpunt van Rhodos maar ó wat is dit hotel indrukwekkend! En.. je bent in Lindos in 30 minuten (autohuur op park) Rhodos Stad en vliegveld 1.5 uur.

Als verwend jong gezin met kids van 7 en 5 hebben we iedere dag genoten van de luxe, het comfort, de faciliteiten en het hoge niveau van dit resort hotel met luxe club gevoel. We zijn de afgelopen jaren véél gewend, hebben veel dure hotels en cruiseschepen mogen bezoeken voor onze vakanties. Dit resort staat bovenaan op ons lijstje momenteel en dat terwijl wij de all-in resorts normaal liever links laten liggen.

De meeste hotels beloven gouden bergen rondom luxe, uiterlijk en comfort. Dit hotel maakt het waar. Wil je een keer gek doen met je gezin..? succes gegarandeerd!

Gereisd familie in augustus 2017

Zeer mooi park

Jonkers, 16-5-2017

Is niet veel op aan te merken. Alles is goed verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gereisd familie in april 2017

Mooi nieuw complex waar het heerlijk vertoeven is!

Robin, 15-5-2016

Luxe op alle vlakken. Alles incl. (water)sporten. Geen opmerkingen, kamer top, bedden prima (zacht), ruime badkamer en apart toilet.

Hotelkamers liggen over het park verdeeld in zones. Kamers zijn middels een tussendeur met elkaar verbonden (als je

Familie gaat is dat erg fijn) . Ruime comfortabele slaapbank.

Anders dat het hotel heel afgelegen ligt is er niets aan te merken... Huurauto is geen overbodige luxe als je iets van de omgeving wilt zien. Er zijn twee grote zwembaden (voor volwassenen) Bij het het hoofd zwembad wordt overdag (erg) luide muziek (activiteiten zwembad) gedraaid.

Zwembad bij het strand is daarin tegen idd erg relaxed.

Gereisd met partner in mei 2016

Voor herhaling vatbaar

Bode, 14-5-2016

Prima hotel, mooi in en exterieur. Prima sportactiviteiten, uitgebreide buffetten, voor iedereen wat.

Zeer ruim complex daardoor minder geschikt voor mensen die niet willen lopen. Wij vonden dit juist prettig.

Kamer prima in orde. Vriendelijk personeel.

Je kunt ala carte eten in Grieks en Italiaans restaurant. Grieks is geen aanrader.

Alles ziet er goed verzorgd en schoon uit.

Zou hier zo weer terug gaan. Wij hebben genoten van een relaxte vakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI Magic Life Club Plimmiri in Lachania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI Magic Life Club Plimmiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI Magic Life Club Plimmiri scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.