7,7

299 reviews over Aparthotel Valsami in het Nederlands

Prijs kwaliteit prima in verhouding

amy, 13-8-2017

Het is erg afgelegen. Als je van vermaak houdt moet je echt met de bus of een auto/scooter huren. Bus is overigens om de hoek. Het strand is lekker dichtbij maar ook daar is niks te beleven. Geen strandtentje waar je even kan lunchen, dan moet je naar een restaurantje die wel in de buurt zijn. Hotel is erg netjes en het zwembad erg schoon.

Lekker dichtbij het vliegveld, en ja de vliegtuigen daar wen je wel aan.

Gereisd met partner in juni 2017

Gastvrij, goede keuken, ligging is nu eenmaal zo.

Albert, 13-8-2017

Met ons gezin van 5 hebben we een leuke vakantie gehad. 1 tweepersoons bed en een schuifwand. In het andere vertrek 2 eenpersoonsbedden en een opklapbed met een goed matras. Moet je wel om vragen. Over de vliegtuigen is al genoeg vermeld. Het is er nu eenmaal en als je airco op de kamer regelt is het 's nachts geen probleem. Douche prima, en koelkast werkt goed. Het balkon is groot. Schoonmaak prima. Jarenlang niet in Griekenland geweest en nog steeds is men erg vriendelijk.
Gereisd familie in augustus 2017

Voor niet te moeilijke mensen

Lize van der Heijden, 11-8-2017

Het hotel ligt 10 minuutjes van de luchthaven af dus je bent er zo! Het aanzicht van het hotel is erg mooi, goed onderhouden en netjes. Wij zijn met 2 personen en hebben een kamer voor 4 personen. De kamer heeft een klein "keukentje" met een prima werkende koelkast en 2 pitjes (wij koken hier niet op). Airco voor een week is 64 euro, wij zijn er blij mee! De badkamer is erg vies, het douchegordijn zit vol schimmel.. maar als je het niet aanraakt kun je prima douchen!

In Kremasti is niet veel te beleven als je te voet bent. Wij hebben op advies van andere Nederlanders een scooter gehuurd bij 'motogprhodos " (goedkoper als huren bij de receptie) en deze mensen komen de scooter brengen bij het hotel. De kosten voor 6 dagen is 100 euro.

Zwembad is netjes en groot. Er vliegen soms om de 5 minuten vliegtuigen voorbij (ja.. dit maakt lawaai en je kunt elkaar even niet verstaan.. of je praat gewoon even wat harder!)

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima vermaakt

Maurice, 11-8-2017

Leuk opgezet resortje met een prima zwembad geen gedoe om ligbedjes deze waren er voldoende.

Er zijn altijd punten voor verbetering, maar qua prijs en wat je er voor krijg is het prima.

Lindos en Rhodos zijn mooie plaatsten maar voor ons te massaal. Al met al een prima 16 dagen vakantie gehad onder de heerlijke griekse zon

Gereisd familie in juli 2017

Erg leuk vakantie adres

Marielle, 3-8-2017

Mensen erg vriendelijk leuke winkeltjes in de buurt kamer was netjes en vrij ruim prima eten voor een laag prijsje. Wel vliegen er vliegtuigen over waar iemand last van kan hebben ( hebben wij totaal niet gehad btw) strand op 100 meter afstand en lekkere temperatuur in vergelijking met Rhodos stad ( daar is het 5 graden warmer)
Gereisd met partner in juli 2017

Goede uitvalsbasis

T.vermeij, 1-8-2017

Vriendelijk personeel, eigenaar zeer eigenwijs( luistert niet goed naar zijn klanten!!).

Klachten worden niet serieus genomen door de eigenaar..

17 dagen geweest , 10 dgn koud water !niet bijvoordelijk ook voor de hygienne, 3x kakkerlak op de kamer!!

Bij de receptie geweest, vervolgens uitbrander gekregn van de Eigenaar, hoe ik het in mijn hoofd haalde om hierover te klagen.

Dit hoort erbij wordt er dan gezegd.

Personeel verder zeer klantvriendelijk, leuk opgezet complex met leuk zwembad.

Gereisd familie in juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

J. van Berlo, 9-7-2017

Het hotel zelf van buiten erg mooi en netjes, kamer leek netjes maar schimmel in de douchegordijnen, schimmel in de koelkast en vieze vlekken op het matras.. Het zwembad is erg netjes en goed van temperatuur.

Rhodos zelf niet veel aan, weinig te beleven en alles is ingesteld op toerisme. Geen cultuur, en nagenoeg alleen maar souvenier winkels. De hoofdstad Rhodos viel ook erg tegen. Nagenoeg alleen souvenier winkels te vinden..

Het overvliegend luchtverkeer was naar mijn mening wel heel erg storend. Heel veel kabaal en soms wel iedere 5 minuten een. Het is zelfs zo erg dat als je met iemand aan het praten bent je elkaar niet meer verstaat tot het vliegtuig is over gevlogen.

Nee, wij zouden hier niet meer naar toe gaan. En zeker als je er van houd dingen te ondernemen, cultuur te zien, en in de avond nog gezellig ergens heen te kunnen zou ik Rhodos erg af raden.

Gereisd met partner in juli 2017

1e keer maar niet voor herhaling vatbaar

Lotte, 6-7-2017

Het appartement was smerig. Schaamhaar op het douchegordijn, vieze plekken op de vloer, kauwgom op de douchestang, gele plekken in de lakens, schimmel in de koelkast, vies bestek, glazen, pannen en potten, veren uit t bed! De douchekop spoot alle kanten op behalve de goede en de airco was kapot (wat je echt wel nodig had want het was toen ruim 43 graden!) Bij klagen deden ze onverschillig en zeiden ze dat het opgelost zou worden maar op zondag werken ze niet. 2 dagen dus in een vies en ontzettend heet appartement gezeten! Op maandag kwamen ze uiteindelijk aan het einde van de middag (na veel zeuren en klagen bij touroperator), met veel tegen zin onze airco maken. De eigenaar Cavas zat elke dag met een chagrijnige kop aan een tafel alles te checken en komt zelfs ongevraagd op je kamer wanneer je er niet bent. Toen wij aangaven dat we dat niet normaal vonden, kregen we een onverschillige antwoord.
Gereisd met partner in juni 2017

Lekker kleinschalig, en vriendelijk

Peter Rozenveld, 5-7-2017

Plus:

Balie medewerkers en beheerder vriendelijk.

Bij aan komst loopt medewerker naar je kamer met 1 stuks bagage.

Schakelt met aparte sleutel de airco installatie in.

Werking Airco.

Uitstekende service restaurant bediening, obers doen erg hun best .

Maaltijden goed. Hoeveelheid redelijk/goed.

Lekker zwembad ruim genoeg.

Complex is niet zo massaal en betrekkelijk rustig. (Voor mij is dat echt een pré)

De appartementen, Zwembad, En restaurant, en gehele complex worden goed schoon gehouden.

Middelmatig:

Verwacht geen ruim appartement .

Verlichting appartement en aantal (gsm-opladende) stopcontacten.

De hele woning gaat spanningsloos (behalve koelkast) als je de sleutel vh appartement uit mains-switch haalt, dus ook de airco.

Douche is op zonneboiler, heeft dus ’s morgens geen warm water.

TV heeft alleen BVN, maar voor ons niet noodzakelijk. (wij keken geen TV)

De prijs voor airco: The price of Electricity (per 1 kWh) in Rhodes, Greece is 0.14 EUR, stel het ding (van gemiddeld 1,3125 kW) draait 24h (wat natuurlijk kolder is):

1,3125 x 0.14 x 24 = € 4,41. Nu weet ik niet hoeveel zo’n ding afschrijft.

Min:

Sanitair; Afvoer toilet en wastafel laten een spoor op de grond.

Het bed is niet goed:

Kussen is versleten. De matras is aan vervanging toe. Tenminste voor ons met z'n 2en met rugproblemen. (We slapen zelf op Tempur.)

2 aparte ruimtes worden gescheiden door schuifdeur Louvre deuren.

Kookgerei is minimalistische. Afwasgerei is er niet. Wij hebben vd 7 dagen 2 zelf wat gekookt gewoon omdat je niet elke dag Grieks wil.

Min inherent de omgeving:

De (bijna in ieder ) restaurant rampestamp muziek van 's morgens vroeg tot s avonds laat. (Behalve Zorba’s-restaurant even verderop)

2 kakkerlakken moeten vernietigen.

Over het algemeen wel erg tevreden daar het kleinschalig is!

Gereisd familie in juni 2017

zon, zee, (kiezel)strand en vliegtuigen.

Deetje, 25-6-2017

Prima accommodatie met veel privé, goede bedden maar karige inrichting van de keuken, servies was van alles wat, precies 4 stuks. Wij hebben niet gekookt maar wel koffie en ontbijt gemaakt. Kamers werden iedere dag, mits de sleutel was ingeleverd schoongemaakt en de handdoeken zo nodig vervangen.Het ontbijt in de ontbijtzaal was karig, geen goede koffie. In het restaurant kun je lunchen en dineren daar was het niet echt druk dus we namen maar aan dat het elders misschien beter was. Voldoende mogelijkheden in de buurt maar ook in het dorpje op loopafstand. Zwembad was uitstekend heel kindvriendelijk en zeker groot genoeg, er waren ook voldoende ligbedden. De zee is om de hoek, kiezelstrand dus waterschoentjes zijn echt nodig. De bus verbinding naar Rhodos stad is wat chaotisch maar prima te doen. s 'Middags is het daar rustiger als in de ochtend dit komt door de cruise schepen die aanmeren in de nacht. En dan de vliegtuigen die vliegen veel en laag, wij konden er wel aan wennen maar dat gold niet voor iedereen. Al met al een prima week gehad maar langer was voor ons ook niet nodig.
Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Valsami**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Valsami in Kremasti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Valsami zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Valsami scoort een 7.65 uit 10 op basis van 302 reviews.