Appartement Para's Beach **

7,6

9 reviews over Appartement Para's Beach in het Nederlands

Lekker privé

Mariska, 2-2-2014

Minpunten: geen airco, maar dit hebben we opgelost door met ons matras en lakentje op het mega-grote balkon te gaan liggen. Het ligt op de aanvliegroute en dat is 's nachts een beetje vervelend.

Pluspunten: het is superklein, dus lekker privé. Geen enkele last van wie dan ook. Vlakbij het strand, op loopafstand van het centrum (ook al moet je door het pikkedonker, ik voelde me veilig).

Gereisd met partner in januari 2007

Kimberly, 24-6-2008

Er waren 2 minpunten:

- het ligt in de aanvliegroute van het vliegveld. (op sommige dagen echt veel vliegtuigen, overdag gaat dit wel maar s nachts schrik je soms wakker)

- er was geen airco. Ik kon er tegen maar mijn vriend minder.

Gereisd met partner in juni 2008

Linda, 26-9-2007

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Para's Beach. Aardig en behulpzaam personeel en een perfecte ligging aan zee. Vanuit je ligstoel bij het zwembad loop je zo de zee in. Ook zijn er douches buiten.

Je moet even lopen naar de bushalte/winkels/restaurants, maar daar hebben we expres voor gekozen. De ligging is prachtig en heerlijk afgelegen.

Het harde geluid van de overvliegende vliegtuigen is eerst irritant, maar zelfs dat went. Wij sliepen er, met de deur open, gewoon doorheen. De app. beschikken niet over airco, maar met het windje lucht het 's avonds aardig door.

Voor gezinnen met kleine kids kunnen de app. een beetje te klein zijn en kan het complex iets te afgelegen liggen, maar voor mensen die van een stukje lopen houden, is dit een echte aanrader. Wij hebben een topvakantie gehad en zouden er zo weer naartoe gaan!

Gereisd met partner in september 2007

van Gils, 3-9-2007

Geweldige locatie en schitterende ligging. Fijn zwembad met goede faciliteiten zoals ligbedden, parasols, douche. Zee op loopafstand. Het is een zeer gemoedelijk en kleinschalig complex met uiterst vriendelijk personeel. Nadeel zijn de laagvliegende vliegtuigen (tip: oordoppen voor 's nachts). De prijs-kwaliteit verhouding is prima, het blijft een tweesterrenappartement, maar biedt zeker voldoende (en is schoon en verzorgd). Voor mensen die niet in het massatoerisme op willen gaan is dit zeker een aanrader.
Gereisd met partner in september 2007

., 13-8-2007

Lekker aan het kiezelstrand, jammer dat je zo moet lopen naar de supermarkt. En die laag overkomende vliegtuigen daar wen je wel aan. Service in het hotel was matig. Eigenaar was er bijna nooit. Je kunt dus doe en laten wat je zelf wil
Gereisd met partner in juli 2007

ingrid, 7-8-2007

Lief, leuk, kleinschalig complex. Mooie tuin met prachtige palmen en oleanders uitlopend in de heerlijke zee met smal kiezelstrand, waar een verkoelend windje waait. Lekker zwembad met ligbedden, waarvan er helaas enkele kapot waren. Service is minimaal, maar je kan alles krijgen als je er maar om vraagt. De Griekse avond is zeer de moeite waard. De eigenaresse doet dan erg haar best om het iedereen naar de zin te maken, want koken kan ze! Jammer, jammer, jammer van zo'n klein paradijsje dat het door zulke grote laag overvliegende lawaaibakken (helaas ook 's nachts) wordt verpest. Overdag wen je er enigszins aan, maar 's nachts moet je absoluut oordoppen indoen (had ik helaas niet bij me!) om een beetje tot rust te komen. Een tip voor de dichtsbijzijnde supermarkt...
Gereisd alleenreizend in juli 2007

Visser, 29-7-2007

Een leuk, kleinschalig complex. De 1-kamerap. zijn eigenlijk alleen geschikt voor 2 personen,ze zijn erg klein.De 2-kamerap. zijn ruim genoeg. Voor boodschappen moet je zeker 20 min. lopen naar de grote supermarkt ( voor bijv. brood ) een scooter huren is een optie. Restaurants op 10 min. lopen. Het zwembad is goed, alleen is het ondiepe gedeelte wel 70 cm. diep, dus niet echt geschikt voor de allerkleinsten. Genoeg ligbedden, maar wel stuk/gescheurd. Schommels, geen glijbaan. Je zit hier op een goede plek wat de wind betreft. Geniet van een prachtige zonsondergang!! Echter vreselijk zijn de LAAG VERVLIEGENDE VLIEGTUIGEN ( je kunt ze nog net niet aanraken! ). Al met al , stel je niet teveel eisen, is dit een leuk complex direkt aan zee. Wij houden van rust ( alleen niet gelukt door de vliegtuigen ! )

visser, 23-7-2007

Op zich een leuk, kleinschalig complex. De 1-kamerap. zijn jammer genoeg eigenlijk alleen geschikt voor 2 personen, ze zijn namelijk erg klein en met een klein balkon( wij hadden geluk er is 1 app. dat groter is dan de rest met een groot balkon ). Tijdens ons verblijf van 11 dagen 1x vluchtig "schoongemaakt "en 2x nieuwe handdoeken.Als je boodschappen wilt doen moet je zeker 20 min. lopen naar de grote supermarkt ( voor bijv. brood ) een scooter huren is een optie.

Restaurants op 10 min. lopen. Het zwembad is goed, alleen is het ondiepe gedeelte wel 70 cm. diep, dus niet echt geschikt voor de allerkleinsten.Genoeg ligbedden, jammer bijna allemaal stuk/gescheurd. Schommels, geen glijbaan.

Je zit hier op een goede plek wat de wind betreft. Geniet van een prachtige zonsondergang!! Echter vreselijk zijn de LAAG OVERVLIEGENDE VLIEGTUIGEN ( je kunt ze nog net niet aanraken! ) Die halen je 's nachts echt uit je slaap. Al met al , stel je niet teveel eisen, is dit best een leuk complex.

anita de vries, 19-7-2007

Para's beach ligt 20 meter van de zee af, maar het ligt net tussen Ixia en Kremasti dus voor echt uitgaan is er niet zo veel. Ook ligt het dicht bij het vliegveld, dus neem maar oordoppen mee als je een lichte slaper bent. (je hebt er het meest op donderdag en zondag last van, want dan zijn de meeste vluchten.) Je kunt er wel lekker uit eten in kleine restaurantjes en de zonsondergang is er prachtig.

Voor een 2 sterren appartement is de prijs en kwaliteit goed, maar de kamers zijn niet zo heel groot. Ook moet je zelf vragen om schone lakens.(die ze trouwens verstoppen onder je kussen)

Er is een speeltuin, heel klein en een beetje begroeit. En ook is er nog een zwembad waarbij plastic strandstoelen staan.

Wat de service betreft, je kunt er aan de bar gaan zitten, maar meestal is er niemand. Wat wel weer heel leuk is, is de griekse avond en deze kan ik je dan ook aanraden om te doen.

Dingen die ik aanraad te doen: doe een Jungeltocht of ga naar Rhodos Old Town

Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Para's Beach in Kremasti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Para's Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Para's Beach scoort een 7.56 uit 10 op basis van 9 reviews.