Appartement Emerald ***

Emerald
8,3

24 tips over Emerald

immy, 12-9-2016
Huur een vervoersmiddel, denk wel er wel aan dat je in de bergen veel kronkel weggetjes hebt! Het is zeker de moeite waard om naar lindos te gaan, vlindervalij en de zandstranden aan de rechter kust.
pro_event, 13-6-2016
Huur een auto/scooter om ook de andere kant van het eiland te zien. daar zijn de zandstranden.
Floor, 26-6-2015
Vrijwel alle kamers hebben uitzicht op de fraaie tuin en de zwembaden. Onze kamer lag aan de andere kant en miste dit uitzicht (niet onoverkomenlijk). Houdt rekening met laag overvliegende, landende vliegtuigen.

Mike, 16-5-2015

* huur een auto via het hotel zelf. Zij belden en een kwartier later stond de auto al klaar. Geen borg, geen eigen risico en volledige dekking! En goedkoper!

* In Rhodosstad moet je oppassen voor proppers die je met een kraskaart een prijs laten winnen en je vervolgens in een taxi proberen te lokken. Je kunt meer informatie vinden op http://tecin.nl/tag/rhodos/

* In het nieuwe gedeelte van Rhodos liggen de prijzen lager

Ton, 14-5-2015
Heerlijk, zeker in mei !!
Anke , 8-5-2015
Huur een auto en ga het binnenland in.

paul jacobs, 30-10-2014
het strand stelt niet veel voor grote stenen maar ja wat ik al zij wij waren de laatste groep en er was al veel dicht als ik weer zou gaan zou ik begin oktober gaan was er nu 21 oktober met corendon ook een geweldige service
José, 25-11-2013

Aanrader: wij hadden een kamer (211) die uitkeek op het zwembad.

Er zijn 2 pinautomaten in de dorpskern.

De Nederlandse kok Mark die in eerdere beoordelingen genoemd wordt zit niet meer in restaurant Zorbas (dit is een ander restaurant dan eerder genoemde, dit restaurant Zorbas ligt wat meer afgelegen, in een buitenrand, lopend richting Rhodosstad). Hij is verhuisd naar Zwitserland vertelde de hostess.

Marcel en Sandra, 9-7-2013
Wij kregen van mensen een top om een keer te gaan eten bij Zorba, nou dat was echt een goude tip.
Joppe de Ree, 11-6-2013
Huur een fiets via het hotel!