Hotel SENTIDO Port Royal Villas & Spa *****

Hotel SENTIDO Port Royal Villas & Spa
SENTIDO Port Royal Villas & Spa
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO Port Royal Villas & Spa bij:

32 reviews over Hotel SENTIDO Port Royal Villas & Spa in het Nederlands

Heerlijke, luxe vakantie!

Anne, 15-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij werden vriendelijk ontvangen met een hapje, drankje en een doekje om het gezicht op te frissen. Vervolgens werden wij met een golfkarretje het park rond gereden waarbij een korte uitleg werd gegeven. Vervolgens werden wij naar onze bungalo kamer gebracht. Een hele nette kamer met veel ruimte en wij hadden een prachtig uitzicht op het zwembad en verderop ook de zee. Enige minpunt het bed is erg hard. Elke avond is er een ander thema in de eetzaal en dus ook elke dag ander gerechten. Overdag bij het zwembad ook ruim keus van de kaart. En ook het ontbijt is lekker en uitgebreid. De service is zeer goed. Wij hadden voor all in gekozen dit zou ik ook zeker doen anders zijn de drankjes en gerechten prijzig. Heerlijke bedjes bij het zwembad met een goede handdoekenservice. Als je het hotel uitloopt kom je in het leuke plaatsje met wat winkeltjes. Een heerlijk hotel om naar toe te gaan met veel rust en luxe.
Gereisd met partner in juli 2017

Perfecte honeymoon

Chrissy Bex-Klomp, 8-8-2017

Voor onze huwelijksreis hebben wij een bezoek gebracht aan sentido port royal villas en spa.

Vanwege mijn voedselallergieen hebben we speciaal gekozen voor een sentido hotel,  vanwege eerdere goede ervaringen met sentido.Ik heb namelijk vrij lastige allergieën  (o.a. voor suiker, gist en varkensvlees) en het is ook al eens mis gegaan tijdens een vakantie.

Sentido port royal ging alle verwachtingen te boven. Bij aankomst kwam de manager naar mij toe, na een prettig welkom kreeg ik van hem een boekje met daarin een speciaal voor mij samengesteld menu. De lunch was eigenlijk al afgelopen,  maar de kok kon nog wel even "iets" voor ons maken. Hierop kreeg ik een drie gangen lunch.

Het eten was geweldig! Ze hebben hun best gedaan om voor mij een gevarieerd menu samen te stellen. Terwijl ik mij normaal een last voel, voelde ik mij nu echt een gast!

Speciale dank aan executive chef Sentis Savvas voor het heerlijke eten! En captain parousis Nikos en Dimitris voor de geweldige service!

Gereisd met partner in juli 2017

Pico bello

Guy, 15-5-2017

Mooi en rustig gelegen ,goede prijs kwaliteit ,vriendelijk personeel en goede service , goed restaurant.voor franstalige is de barvrouw mvr Michele een fatastische hulp als je geen engels of duits spreekt

Zeer mooie zwembaden s avond speciaal verlicht We komen zeker terug daaag

Gereisd met partner in mei 2017

Uitmuntend voor koppels

STEEGMANS JOZEF, 25-9-2016

Dit is geen hotel met spetterende animatie,geen oogverblindende shows,geen luide muziek enz. Maar....Rust, persoonlijke service,lekker eten,vriendelijkheid ,netheid,een zeer goede All In.

zeer goed hotel.....

wouters ronald, 26-8-2016

gewoon hun job laten doen ze doen het prachtig en met veel liefde.dank u voor alles

Top Hotel!

Marcello Martens, 21-8-2016

Schitterend Resort, geweldige service en zeer goed eten

Rust, Relax in luxe!

Hilde A, 26-7-2016

Net terug van een 10 daags verblijf in Hotel Port Royal. Top service van begin tot einde in alle rust, geen luide animatie, geen vervelende animatoren. Hotel vol maar altijd plaats aan strand, zwembad, bar restaurant. Heel vriendelijk personeel.

Luxe accomodatie: ontvangst met bubbels, hapjes, aardbeien. Zeer mooie kamer met zeezicht ( 2de verdieping) met bubbelbad. enkel minpunt geen treffelijke TV ontvangst. Kamers beginnende met 0 liggen naast een zeer luidruchtig Italiaans hotel!!! kamers beginnend met 1 en 2 liggen aan de andere kant.

Jammer dat de yoga/ fitness instructrice haar lessen niet aan kondigt en dat de les dan ook niet door gaat! Spa niet gedaan.

Wij waren in HP,'s morgens dubbel ontbijt tussen 7h30 en 11h30 (eerst uitgebreid continentaal, dan Amerikaans ontbijt). Wie wil kan dus 2X gaan, 's avonds lekker en uiterst uitgebreid buffet. Voor elk wat wils en heel gevarieerd, iedere avond een gratis apero. Drank is anders duur: goedkoopste fles wijn €28, cocktails tussen €8 en €14, koffie (dan nog oplos nescafé) € 4,50. Voor wie kamer en ontbijt neemt is er voldoende in de omgeving: veel straatjes met ene restaurant op de andere waar je goedkoop kan eten.( 10- 12€) Ook winkel rechtover hotel verkoopt water, frisdranken en wat koekjes, chips enzo. Verder veel winkeltjes met souvernirs.

We hadden 3 dagen een huurwagen (Avis) ook niet goedkoop! konden het hele eiland bezichtigen, 1 boottocht naar Symi gedaan, vonden we niet echt een topper.

Rhodos stad, Lindos, Kalithéa zijn wel toppers en het mooist vonden we de zuidwestkust waar niks en niemand komt (geen hotels, geen huizen, niks) maar o zo mooi, net exotisch strand waar je gerust kan enkele uren blijven. (wel heel ontstuimige zee)

Verder is het in juli heet, beste reistijden zijn volgens de Grieken mei, juni en vanaf half september.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Perfect Hotel!

Patty, 4-7-2016

Heerlijk en ontspannen genieten van een heerlijke vakantie.

Een oase van rust met alleen volwassenen.

Prachtige ruime kamers. Ook de suite met privé zwembad heb ik mogen zien! Echt een aanrader. Van hieruit uitzicht op zee evenals de hoger gelegen kamers.

Vanuit het hotel wandel je zo het strand op.

Goede ligging op loopafstand van Kolymbia.

Gereisd met partner in mei 2016

Super hotel!

Fré & Fie, 15-6-2016

Gezellige en moderne kamers. Rustig en geen lawaai. Perfect adult only hotel.

Lekker eten! Ruime keuze, uitgebreid ontbijt en veel keuze bij avondmaal.

Vriendelijk personeel & altijd behulpzaam.

Mooi zwembad & breed strand. Alles wat je verlangt.

We komen zeker terug!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Helemaal goed!

Annette Ransz, 6-6-2016

Zeer mooi, luxe en verzorgd 'Adults Only' hotel. Ligt aan het strand. Kamers zijn ruim en mooi. Een groot en een wat kleiner zwembad. Er hangt een prettige sfeer in het hotel. Groot Wellness centrum.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Port Royal Villas & Spa in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Port Royal Villas & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Port Royal Villas & Spa scoort een 9.12 uit 10 op basis van 33 reviews.