8,5

131 reviews over Hotel Mikri Poli in het Nederlands

Heerlijk vertoeven

Henk de bont, 15-1-2017

Heerlijke locatie. Strand dichtbij, boulevard dichtbij.

Mikri poli is de juiste benaming voor dit hotel, nl klein dorp.

Iedere dag andere gerechten in t restaurant, iets meer grieks zou wel leuk zijn. Ik blief niet echt pasta , anders ging ik wel naar italie. Hihi.

Waar ik me alleen aan kan storen zijn die ellendige gasten die ondanks dat het verboden is, toch een plek bij t zwembad dmv een handdoek reserveren. Gun de anderen als jij er niet bent gewoon een plekje.!!!! Aso' s!!

Verder heerlijk vertoeven. Ook dit jaar weer

Gereisd met partner in januari 2017
Accommodatie-eigenaar

Lieve De Bond heel erg bedankt voor de leuke reacties en positieve beoordeling. We zijn erg blij om te zien dat ons hotel aan uw verwachtingen en je had een onvergetelijke vakantie. We hebben al kennis genomen van uw reactie toe te voegen wat extra Griekse gerechten. Het probleem waar we voor staan dat de gasten reserveren de ligbedden rond het zwembad is iets dat we werken elke dag op te lossen. We hebben notities toevoegen rond het zwembad en in de welkome folder in elke aankomst. Bedankt nogmaals voor uw steun, we kijken ernaar uit om u te verwelkomen in Mikri Poli in de toekomst.

Met vriendelijke groet

Stefanos Stefanakis

Hotel Manager

Een topper van de bovenste plank!

Marian en Hans van Buren, 14-10-2016

We zijn hier voor de 6e keer, en dat is niet voor niets! Een prachtig ressort, dat door de losse appartement blokken kleinschalig aandoet. Maar liefst 5 zwembaden en een waterpark, voor ieder wat wils. Een bad met muziek, maar ook drie baden waar het een stuk rustiger is. Het 5e bad is speciaal voor kleine kinderen.

Het restaurant is goed verzorgd. Het personeel is, ondanks eind van het seizoen, super vriendelijk. Alles wordt direct aangevuld en indien nodig schoongemaakt. Er is een behoorlijke keuze in het menu, goed vlees (niet vet!) en ook elke dag vis. De drankjes zijn prima, al zijn het geen A-merken, maar dat is nergens bij all inclusive.

Een heerlijk strand, weliswaar met wat stenen, maar wel schoon en ook goed verzorgd. Ook daar kan je je eigen drankjes tappen.

De kamers zijn heel functioneel. Als er iets kapot is, wordt het direct hersteld, ook als dat 's avonds is. Iedere dag, behalve zondag, wordt er goed schoongemaakt. Zo wordt elke dag de vloer gedweild.

Het park ligt 500 meter van de kern van Kolymbia met een paar leuke winkeltjes. Ook is het leuk om in een uurtje tijd over de heuvel van de landtong te wandelen, een prachtig natuurgebiedje met veel vogels. Voor de ingang van het ressort is de bushalte voor de bus naar Rhodos Stad en naar Lindos. Beide stadjes zijn de moeite waard. Ook kan je excursies boeken, tip: ga naar lokaal bureau, tegenover de supermarkt Zeus. Regelt alles heel goed en voordelig!

Kortom: Mr. Pakakis en zijn staf hebben het bij Mikri Poli geweldig voor elkaar. Wij komen in elk geval volgend jaar weer. En dan nemen we ook de kleinkinderen mee!

Gereisd met partner in oktober 2016

super !

Rulisa, 6-9-2016

Verblijf van 8 dagen met partner en zoon, en hadden het zeer naar onze zin. Familiekamer ruim en dik in orde. Eten voldoende keuze en 's avonds lekkere themabuffetten. Ook mogelijkheid tot BBQ en van uitstekende kwaliteit. Frisdrankjes uit de tap zijn voor sommigen hier en daar misschien iets te zoet, maar voor ons best ok. Ijsjes, zowel in restaurant als aan poolbar, worden steeds uitgeschept door iemand van het aanwezige personeel. Op vlak van hygiëne zeker een pluspunt. Zwembaden (4) uitstekend en aquapark super amusant. Personeel vriendelijk op één uitzondering na (dame van het winkeltje niet de vrolijkste). Kolymbia binnen wandelbereik (ongeveer 500m), klein maar wel gezellig plaatske met winkeltjes, bars, restaurantjes. Fotograaf ter plekke vonden wij nogal opdringerig. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in augustus 2016

Supervakantie

Stephanie, 2-9-2016

We hebben in 15 dagen in dit hotel gezeten met 2 kids van 6 en 1. Hadden standaard kamer met babybed. Goed eten. Als je elke avond alle stukken vlees opschept wordt het wat eentonig maar kind van 1 heeft gevarieerd kunnen eten. Drinken ook goed. Wil je "echte" drank dan bijbetalen maar is bij alle all inn. Animatie vooral Duits waardoor dochter niet mee kon doen overdag omdat ze de taal niet sprak. Savonds kidsdisco en shows. Erg leuk. Vriendelijk personeel en goede schoonmaak.ga vroeg naar Lindos ivm temp en drukte. Faliraki 2,20 pp kids gratis met de bus. 20 euro met taxi. Kolymbia 10 min lopen.
Gereisd familie in augustus 2016

nooit meer!!!!!!!!

Karine Buyle, 10-8-2016

Hadden duurste familiekamer geboekt, 3 volwassen + 1 kind negen jaar. Bij aankomst bleek de kamer niet wat we gevraagd hadden, na heen en weer gebel met touroperator en hotel op kamer moeten blijven. Kamer heel sober (nog geen kadertje aan muur) kamer tweepersoonsbed en 2 sofa's, lakens lagen op bed maar konden het zelf nog opmaken. Ligging langs heel drukke baan. Klein balkon voor 4 personen in kamer zelfs geen tafeltje om iets te schrijven. Zwembad oké maar handdoekje leggen om half zes of je had geen plaats meer. Restaurant wel lekker eten maar alle dagen hetzelfde en altijd ontbrak er wel iets, dan geen lepel, bord enz... hun antwoord was in de afwas straks zijn er weer. Geen bediening van drank aan tafel, zelf van een machine gaan halen, alles was gelijk suikerwater, dan maar wijn besteld, op kaart 10 euro aan tafel 20 euro. All-inn was echt pover voor een goed drankje weer betalen, fruitsap, cocktail, koffie enz.. Voor de safe ook extra betalen. Handdoeken aan zwembad 1 euro per dag en 10 euro waarborg. Personeel onvriendelijk voor Belgen, Duitsers en Engelsen kregen voorrang.S'avonds aan bar lieten ze je soms een kwartier wachten. Overdag bar niet open juist aan zwembad kon men iets drinken in plastiek beker, alle frisdranken kwamen uit dezelfde spuit, dan maar een biertje gedronken dat kwam van de tap. In restaurant dessertkommetjes uit plastiek. Strandzetels aan zee ook 4 euro te betalen per dag. Safe op kamer ook betalen! Voor de prijs dat we betaalden (5300euro)

Hadden we toch wel wat anders verwacht!!!! Nee voor ons nooit meer!!!

Gereisd familie in juli 2016

Leuk, aangenaam hotel. Vriendelijk personeel

cvechelp, 16-6-2016

+ leuke kamers

+ Kinderen hebben een aparte, afgesloten ruimte om te slapen.

+ verschillende zwembaden, zodat het nooit drukbevolkt lijkt

+ leuk waterpark met snelle glijbanen en minder snelle. Voor elk wat wils

+ ideale ligging om het eiland te verkennen. Middenin tussen Rhodos Stad en Lindos

+ Wandelafstand naar Kolymbia stad

+ busstop vlak voor het hotel

- gratis drankjes zijn van goedkope kwaliteit, maar dit is waarschijnlijk in alle ALL-IN formules zo.

- bijbetalen voor merk drankjes en aan de dure kant. 2,5euro voor 33CL Mythos bier.

- weinig afwisseling in groentenbuffet: worteltjes, erwtjes, spruitjes: komt elke dag terug. Veel meer is er van groentes ook niet. De rest is wel in orde.

- water heeft een bijsmaakje, maar dit is gewoonte. Na een paar dagen proef je dit niet meer.

- Om op terras te komen, moet je de kamer van de kinderen. Weet niet of dit bij elke kamer zo is.

Ik zou het hotel zeker aanraden bij vrienden. Zeker met jonge kinderen.

Gereisd familie in juni 2016

Super vakantie op een schitterend eiland!

RONNY NEYENS, 13-9-2015

Prachtig resort met een leuk (gratis )waterpark , mooie kamers , lekker eten en een goede service!

De bushalte ligt recht tegenover het hotel , voor 3,90 euro(enkel) kan je naar Lindos of Rhodos

stad . Super ligging om het wonder mooie eiland te verkennen en vlak bij de bekendste straat

van Kolymbia eucalyptus road.

Het eten was zeker ok , alleen op sommige uren was het heel druk in het restaurant.

Dit hotel kan ik dus zeker aanbevelen aan mensen die iets van het eiland willen zien , maar

ook aan de mensen die liever wat relaxen op vakantie want het hotel heeft meerdere zwembaden en achteraan op het domein een echt relax zwembad waar heel weinig mensen

kwamen . Massage is ook mogelijk! (mits betaling)

Een auto huren kan in het hotel (toen 80 euro voor 2 dagen) en parkeer plaats is er genoeg.

Gereisd familie in augustus 2015

Prima hotel met gemoedelijke sfeer

Karin, 21-7-2015

Dit hotel is zeer schoon, mooi en op een speelse manier gebouwd. De zwembaden liggen verspreid over het park zodat je nooit een "massa-gevoel" krijgt.

Personeel is zeer correct, vriendelijk en behulpzaam. Badmeesters alleen in het waterpark en nemen hun taak zeer serieus.

We hebben vooral veel russen en fransen gezien. Geen praktijken van dronken toeristen om 11 uur 's morgens of enorme opgeschepte borden eten die vervolgens onaangeroerd blijven, heel fijn.

Ik zie hier veel verhalen over wat wel en wat niet tegen betaling is: airco is gratis evenals het waterpark. Ook daar kan je gewoon je (all inclusive) drinken meenemen. Bedjes aan het strand moet je wel betalen (4 Euro per bedje) maar dat is op heel Rhodos omdat geen enkel hotel eigen strand schijnt te hebben. Er is een handdoeken service: 2,50 per week.

Eten is prima, gevarieerd. Drinken daarentegen is minder succes: alle drankjes, zelfs het water, hadden een bijsmaak. Na 23 uur moet je betalen voor al je drankjes.

Gereisd familie in juli 2015

Voor derde keer geweest en ga zeker terug

Karin leerlooyer, 15-6-2015

Geweldig resort met zeer vriendelijke mensen en door meerdere zwembaden en waterpark voor iedereen geschikt.
Gereisd familie in januari 2015

verkeerde naam; moet zijn; Mikri Poli "dreamland"

ron balfoort, 15-6-2015

Vanaf de eerste dag een droom! Het personeel, de kamers, het eten... Alles klopt en is goed.

Je wordt er echt als gast behandeld! Nooit geen boos gezicht. De kamers zijn geweldig! Geen oude inboedels maar alles echt top!

Het eten is elke dag een feestje; Een droom ontbijtje gevolgd door een heerlijke uitgebreide lunch en met als diner een zeer uitgebreid buffet met warm en koude salades. Ook kun je gebruik maken van de BBQ die bijna elke dag gehouden wordt.

Voor mij niets anders meer dan dit zeer vriendelijke (kinder) resort.

Gereisd met partner in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mikri Poli**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mikri Poli in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mikri Poli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mikri Poli scoort een 8.45 uit 10 op basis van 138 reviews.