Hotel Marianna Palace ****

8,6

10 reviews over Hotel Marianna Palace in het Nederlands

Rustig hotel

Linda Deleij, 14-10-2017

Een heerlijk rustig hotel, geen animatie, vriendelijk personeel, schone kamers, goed eten.
Gereisd met partner in mei 2017

Een fantastisch hotel om terug te komen

Theodorus, 15-9-2017

Eigenlijk was alles goed. Ik kan nou niet zo een twee drie min punten ontdekken. Zo waren de kamers zeer schoon, de bedden waren goed, het balkon had een tafel en drie stoelen. Elke kamer had een tv aan de wand. Een telefoon. De badkamer was uitgerust met een ligbad/douche. Elke dag schone badlakens. Geen gehorige kamers. Voldoende kast- en opbergruimte. Een koelkast voor eigen gebruik.

De service was zeer goed. Vriendelijke directie, personeel en kamermeisjes. Vanaf 11 uur tot 24.00 uur een goedgevulde buitenbar met vele zitjes.

Alleen het eten had wat beter gekund. De buffetten waren wat aan de sobere kant, al hoewel je zowel bij het ontbijt, de lunch en het avondeten je buik vol kon eten. De huiswijn had ook wat beter gekund.

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk rustige vakantie

Linda, 8-5-2017

Goed hotel, kamer was schoon, vriendelijk personeel, wat wij een absolute plus punt vonden, is dat er geen animatie is. Eten was goed. Kortom prima vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in mei 2016

Aanrader

heidi, 23-10-2014

Netjes, proper, degelijk hotel.

waar voor zijn geld

Gereisd met partner in januari 2014

Basic hotel, geen goed eten.

Els, 13-8-2010

Eten: het eten is niet zo als in Nederland. Veel vet eten. Ontbijt en lunch waren over het algemeen goed. 's avonds was het eten niet lekker. Er zijn genoeg restaurants in de buurt waar je goed kunt eten.

Resort: mooi zwembad en mooi terras. Hotel was goed, gewoon basic. Veel oost-europese bezoekers. Wij waren de enige nederlanders.

Ligging: ongeveer 1 km van mooi strand en 1 km van winkeltjes. 50 m. van een supermarkt.

Gereisd met partner in augustus 2010

Vakantieliefhebber, 8-3-2007

hoi,,

ik ben vorig jaar vakantie in dit hotel geweest,, en sliepen op de onderste verdieping bij het zwembad ik zat helemaal onder de muggen bulten en kon niet slapen van de muziek wat ze deden draaien buiten in het hotel gewoon verschrikkelijk maar daar in tegen was het heel erg gezellig in het hotel het eten was goed,, ze doen ook wel aantal dingen organiseren er was een live bandje en een karaoke avond dat was zeer gezellig de slaapkamer was goed ze moeten wel een aantal dingen gaan vernieuwen dat klopt inderdaad.

Groetjes -xxx-

Gereisd anders in maart 2007

Erik Lievens, 3-10-2005

Het hotel was proper , en alles wat je hebben moet , was er . Maar het is verouderd , en men moet dringend eens investeren ; de badkamer is oud en vervallen , met een douchekop die haar beste tijd gehad heeft , en een WC die doorloopt . De inrichting van de kamer is gewoon "basic".De matras is keihard . Voor de airco moet je bijbetalen !!!Het eten was alle dagen hetzelfde en heel gewoontjes . Besluit : het hotel is slechts maximum 3 sterren waard .Gelukkig hadden we een goedkope last minute , waardoor de prijs/kwaliteit nog redelijk goed was !!
Gereisd anders in oktober 2005

Isabell Ve, 26-9-2005

Wij zijn pas terug van rodos en hebben een schiterrende reis gehad (veel te zien en zalig)! Over dit hotel kunnen wij zeggen dat het proper was, het eten was lekker (behalve het niet zo malse brood). Het hotel is geen grote luxe maar je hebt er zeker alles wat je moet hebben. Minder vonden wij ook dat je voor airco moet bijbetalen (dit moet standaard zijn in 4 sterren hotel), dat er vasttapijt in de kamers ligt, en de doucheknop maar een flutstraaltje was. Het personeel was zeer vriendelijk!
Gereisd anders in september 2005

Maquoi, 10-9-2005

Wij kozen voor dit hotel omdat het cat.A is. We hadden zeker beter eten verwacht. Elke dag hetzelfde en steeds oud brood, geen enkele keer verse broodjes ...

Voor elke extra moet je betalen zoals een tv, airco enz. Ik verwacht dit standaard in de prijs. Maar goed dat wij de volle pot niet hebben betaald want dit is zijn geld niet waard. Animatie is er totaal niet voorzien en 's avonds was het enorm saai.

Gereisd anders in september 2005

chantal, 10-8-2005

ietsjes verder van het strand en het is een strand met stenen!!!! Bedjes wel te huur. Hotel zelfs erg goed, ontbijt wel elke dag hetzelfde en wat óud' hard brood maar de rest maakte dit goed.

Vooral fan van de iced-coffee!!!! elke dag alles vers alleen valt op dit eiland de stroom nogal eens uit. Aanrader van plek omdat je precies tussen Lindos en Rhodos-stad in zit, buschauffeurs zijn een appart volk! En duurt een uur naar een van de plaatsen. Zorg dat je de eerste keer bij avond naar Rhodosstad gaat: sprookje! en dat je kaartjes voor de buskoopt die als laatste om 11 uur terug gaat, scheelt hoop gedoe en gestress.

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marianna Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marianna Palace in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marianna Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marianna Palace scoort een 8.57 uit 10 op basis van 15 reviews.