Hotel Mitsis Rhodos Maris Resort & Spa ****

Hotel Mitsis Rhodos Maris Resort & Spa
Mitsis Rhodos Maris Resort & Spa
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mitsis Rhodos Maris Resort & Spa bij:

3 tips over Mitsis Rhodos Maris Resort & Spa

Familie van der Hulst, 10-6-2015
'smiddags lunchen bij de Italiaan. Koffie espresso halen bij de WiFi bar beneden.
Rudi, 16-10-2014
Wanneer je een auto wil huren raad ik u ten sterkste aan om AVIS te nemen. Er zijn er andere, maar deze zeggen dat u 100% gedekt bent, doch in werkelijkheid is dit niet zo. Bij AVIS geniet u van een autoverzekering zoals in België en Nederland ! Dit is een gouden tip die ik u geef.
Familie_Klebeck, 11-5-2013

Kiotari is geen uitgaansbestemming, maar echt voor een ontspannenvakantie. bus naar

Lindos stopt echter voor het hotel, en een auto huren is niet duur. Rhodosstad is een uur rijden, de transfer is vrij lang, maar de mooie bestemming zeker waard. Wij gingen voordelig met Duitse TO vanaf Hannover. Onze kinderen zijn 6 en 8, maar ons lijkt dit hotel met een kindje dat net kan lopen / tot 3 jaar niet fijn. Veel trappen, kiezelstrand, geen echt ondiep zwembad. Heb je het wel druk mee. Verder super!