8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mitsis Rhodos Maris Resort & Spa**** bij :

95 reviews over Hotel Mitsis Rhodos Maris Resort & Spa in het Nederlands

super hotel

ingrid, 17-8-2017

Super hotel voor relaxvakantie.Zeer vriendelijk personeel en niets is te veel.Zelfs de drankjes worden op het strand en aan het zwembad gebracht.Actief animatieteam,ook voor de tieners en kleine kinderen.Transfer naar het hotel is ongeveer anderhalf uur.Aanrader zijn de kamers met zeezicht,en een tocht met de boot (glazen bodem)van 2 1/2 uur met zwempauze.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Uitstekende locatie met fantastische service

Menno van der Kooij, 7-5-2017

wij hebben met ons gezin, 2 volwassenen en 2 kinderen hier een super week gehad in mei 2017. Service was uitstekend, van al het personeel van receptie tot de tuinmannen. Iedereen stond voor je klaar en had lol in het werk. vooronze jarige zoon werd een taart geregeld, welke door een groep personeel zingend werd binnen gebracht. Eten was redelijk gevarieerd en goede kwaliteit. Goede prijs kwaliteit verhouding. wat ons betreft een aanrader in ieder geval in het voor seizoen.
Gereisd familie in april 2017

fijne vakantie, goed resort maar geen topper...

samdaan, 3-5-2017

goeie vakantie gehad, net terug van Mitsis Rhodos Maris; service is goed, goeie kamers..animatie is leuk ; houden je wel bezig indien je dat wil. aardig, behulpzaam medewerkers op een enkeling na..

minpunten; eten is van matige kwaliteit, weinig variatie. grieks restaurantje prima / s'middags burger restaurant voor de afwisseling

matrassen erg hard (=persoonlijk)

Kiotari weinig te doen , waarschijnlijk door start seizoen; Rhodos stad mooi, Lindos okee...

al met al goeie vakantie gehad

Gereisd familie in april 2017

Geweldig hotel.

Jacky, 15-8-2016

Goed hotel. Was erg schoon. Voldoende strandbedjes aan de zee aanwezig, je kon om 9 uur in de ochtend nog gewoon kiezen uit welk strandbedje dat je wilde. Erg lekker eten met elke dag een ander thema. Daarnaast eet mogelijkheden in de 3 restaurants. Erg lekker (wel reserveren van te voren bij de receptie) Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Tegenover het hotel wat winkeltjes. Plaatsje Kiotari ligt dicht bij Lindos dat met de lokale bus goed bereikbaar is. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar dit hotel.

Het enig minpuntje dat ik kan noemen is dat het hotel ver van Rhodos stad af ligt maar met de reisorganisatie kun je een dagje uit regelen en zij brengen je naar Rhodos stad.

Gereisd familie in juli 2016

Een uitstekende accommodatie!

Majorie, 3-8-2015

Hotel Mitsis Maris is een uitstekend hotel met zeer klantvriendelijk ingesteld personeel en een erg leuk animatieteam. Het zwembad heeft zout water, voor de zee hoef je alleen de weg over te steken. Het eten was prima; voldoende keus en heerlijke toetjes. Alles wordt er keurig onderhouden, waardoor het complex er prima bij ligt. Dit hotel is kortom een echte aanrader!

Enige 'nadeel' is dat er in de directe omgeving niet veel te doen is.

Gereisd familie in juli 2015

leuke vakantie

debola, 22-7-2015

Mooi hotel, eten goed , kelners onderbemand maar ze werken super snel om u te bedienen. Meeste personeelsleden heel vriendelijk, geen wachttijden om te gaan eten behalve als je wil buiten eten .

Italiaans restaurant lekker, jammer genoeg waren de andere 2 resto niet vrij tijdens ons verblijf.

Alles zeer proper, minpunt : zout zwembad ! ( touroperator zei dat het zoet water was !)

Wij zouden opnieuw gaan.

Gereisd anders in juli 2015

Geen 5 sterren waard!

Louise, 2-7-2015

Op het eerste zicht lijkt het hotel zeer luxueus. Er was echter geen hartelijk onthaal. Wij kregen geen verwelkomingsdrankje. Het hotel is zodanig overboekt dat het personeel nieuwe gasten niet opmerkt. Wij moesten in een rij aanschuiven om het restaurant binnen te mogen en 'S morgens om 5u ligstoelen rond zwembad reserveren. Het eten was ok, maar ik kan me voorstellen dat voor mensen die er 10 of 14 dagen verblijven het te eenzijdig is. De dranken daarentegen waren degoutant. Wij moesten aan tafel min. 10 minuten wachten op drank, geen mogelijkheid om fles wijn of ijsemmer te vragen. Frisdrank komt allemaal uit eenzelfde drankbuis waardoor ze vies en uitgeblust smaakt. Personeel is vaak onvriendelijk. Wij voelden duidelijk de Griekse crisis. Het animatieteam is op je geld uit, geeft geen info over activiteiten maar over alles wat ze verkopen. Het hotel ligt op 2u rijden van Rhodos-stad. Enige voordelen: mooie, ruime en propere kamers en het Italiaans restaurant is dik in orde.
Gereisd familie in juni 2015

Zeer goed bevallen

Familie van der Hulst, 10-6-2015

Vorige week geweest. Last Minute via touroperator. Prima Hotel, Prima kamer, Echt zéér schoon allemaal. Zeer vriendelijk personeel. Prima eten. Prima drinken. Leuke animatie. Van alles te doen. Strand is netjes met 2 barretjes en een pizza steenoven. Qua eten zijn er 3 "restaurants" De Italiaan * tip , de Griek en en de Japanner (reserveren) en de grote zaal hier zijn buffetten met wisselend aanbod.
Gereisd met partner in mei 2015

fantastisch gelegen,

V. vd. Horst, 6-6-2015

Jammer dat het een ver van het vliegveld is afgelegen
Gereisd met partner in mei 2015

geweldig hotel

louise parree, 28-12-2014

dit all-inclusieve hotel ligt vlak aan zee en bied iedereen een fijne vakantie.lekker luieren aan het strand of actief bezig zijn met het animatieteam.goed eten en drinken.het personeel is vriendelijk en

er wordt engels gesproken.winkelcentrum in de buurt.wij komen hier

al 11 jaar en het is ons tweede thuis geworden.

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Rhodos Maris Resort & Spa in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Rhodos Maris Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mitsis Rhodos Maris Resort & Spa scoort een 8.64 uit 10 op basis van 107 reviews.