8,5

Uitstekend

2 reviews over Hotel Romanza in het Nederlands

Prachtig gelegen hotel aan de oostkust van Rhodos

Michel, 12-10-2009

Hotel is c.a. 6 jaar oud en wordt door een Griekse family geexploiteerd.

Mooi ligterras met zwembad en maar 100 meter van het zandstrand aan zee.

Eten,kamers en service is uitstekend.Het hotel ligt aan een zijweg, dus geen last van auto's en ander verkeer.

Enigste nadeel, er komen nogal wat oost-europese gasten (o.a. Russen die veel alcohol nuttigen).

Verder wel een gezellige bar en terras. Men spreekt Duits en Engels.

Gereisd met partner in oktober 2009

Michelangelo1, 9-7-2007

Wij, mijn partner en ik, komen al 20 jaar op Rhodos en logeren altijd bij Hotel Romanza.

Het eerste jaar dat wij naar Rhodos gingen hebben we in de stad gelogeerd. Maar het voordeel van Romanza is dat het in een rustige omgeving ligt, c.a. 6 km van Rhodosstad.

Het is een uitstekend familiehotel met een zeer goed restaurant.De bar ligt aan de buitenkant van het hotel en daar is het s'avonds heel gezellig.

De kamers zijn prima ingericht o.a. met airco en tv. Ze hadden wel iets groter mogen zijn. Het hotel heeft zelf een zwembad met ligbedden en ligt c.a. 200 m van het prachtige zandstrand ook met ligbedden.

Het personeel is allemaal familie van elkaar die heel erg hun best doen en heel vriendelijk zijn.

De kwaliteit/prijs verhouding is dan ook een dikke 10 waard. Het is er voor Nederlandse begrippen goedkoop. Voorlopig gaan we de komende jaren weer terug naar Romanza.

Tot slot: Rhodos is een schitterend eiland om vakantie te houden, ook nog na 20 jaar!

Gereisd met partner in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romanza in Kalithea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romanza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Romanza scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.