Hotel Kalithea Horizon Royal ****

Hotel Kalithea Horizon Royal
Kalithea Horizon Royal
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kalithea Horizon Royal bij:

699 reviews over Hotel Kalithea Horizon Royal in het Nederlands

Geweldig verblijf!!

Jaap, 23-8-2017

Geweldig mooi park.

Zwembad schoon en helder en niet te druk (al was het bij vlagen wel druk met handdoeken en dan zonder mensen)

Overigens krijgen Duitsers een ander bandje en dit komt niet heel open over van het hotel. Zeker omdat de Duitsers heel duidelijk laten zien dat ze er zijn en graag laten zijn dat ze meer waard zijn. Zo genoeg geklaagd. Zeker een geweldige vakantie met goede schoonmaak en leuke animatie van de heer Pantha. S avonds leuke opzet van shows bij de Safari bar. Ook plek om te kletsen en te kaarten. Barmensen zijn geweldig en doen hard hun best. Even een korte blijk van waardering aan hun: Savvas, anna, nanthia en vasilis en natuurlijke Billy bedankt. Als u gaat neem voor een leuke avond en lekkere drankjes plaats in de safari bar. Eten ook goed eigenlijk alles goed. Zeker een aanrader dit geweldige hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Thuiskomen!

Renate, 18-8-2017

Wederom, voor de derde maal, een fantastische vakantie gehad.

En wat weer een warm welkom door allen! Iedereen werkt er extreem hard, diep respect voor alle medewerkers. De mensen in de keukens, de schoonmaaksters (kamers elke dag blinkend schoon en fris). De mensen van de bediening, receptie, de busjes die rijden. En een heel groot compliment aan Eleni van de aphrodite-poolbar! elke dag stralend en vriendelijk alsook voor Eleni van de organisatie van het hotel bij het restaurant Athena/zwembad. En de gastheer bij dit restaurant, altijd hartelijk en ook nog in pak. De mensen maken mede de vakantie tot een heerlijk verblijf.

Het resort is verder zeer aangenaam aangelegd qua bouw, verzorging terrein en met veel groen. Uitstekende all-in. Vers eten en ruime keus. Met leuke, diverse, locaties om te zitten. 'Acropolis' onze favoriet. En het stuk ervoor waar nu een mooie overkapping is gemaakt. Het uitzicht is schitterend en je kunt vrij makkelijk naar beneden lopen naar het strand. Wel veel hoogte verschillen en trapjes, dat maakt het ook juist leuk maar je moet wel goed te been zijn. Strand is leuk en ook lekker eten aldaar. En zeer geschikt voor jongere kinderen om te snorkelen.

Je kunt er ook duiken (vanaf 8 jaar).

Entertainment is goed-zeer goed. Zeker de heren van de soulmuziek !! Wat een supergave, fantastische interactieve show, om vanuit je dak te gaan (wat we ook hebben gedaan op de dansvloer). En ook 'panda' van de animatie draagt positief bij aan de sfeer.

Advies: huur voor een aantal dagen een auto om het eiland te verkennen, het is makkelijk te berijden en heeft meerdere leuke spots. Lindos vonden wij gezelliger dan Rhodos stad, maar misschien is dat persoonlijk. Zandstrand aan het einde van het eiland een walhalla voor surfers, heerlijke zee (golven) aldaar.

Het was dit keer erg warm, ook omdat er nauwelijks wind was, wat juist deze plek normaal zo'n heerlijk aangename plek maakt.

Advies resort: Opblaaspunt voor luchtbedden bij het zwembad bij restaurant Athena. En meer schaduwplekken bij zwembad? En koester de inzet van het personeel, zij betekenen veel voor de vakantiebeleving. Regelmatig een vrije dag om op te laden en wellicht bij extreme warmte aangepaste kleding?

Wij zullen de mensen en het resort wederom gaan missen. Maar komen zeker terug (en dit is totaal tegen onze principes in)!

Eigenlijk moet ik dit alles niet delen want dat maakt een plekje te bemachtigen alleen nog maar moeilijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Aanrader !

Nancy, 12-8-2017

Wij waren voor de 2de maal in dit hotel !

Prachtig hotel met overal zéér mooi zicht ! Zéér lekker eten ! Goed onderhouden en rustige ligging !

Enige minpunt : Duitsers hebben ook All inn aan het strand en wij ! Waarom ?

Fantastische vakantie gehad

Timo, 10-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad hier, 9 dagen geweest.

Eten is geweldig, 2 grote zwembaden waar je aan kunt liggen.

Strand op ongeveer 400 meter van het zwembad vandaan, kun je ook heen dmv een busje wat je ophaalt. Aardig personeel en willen alles voor je doen.

Enige nadeel is het handdoeken leggen wat extreem erg is. Wij lagen altijd aan het strand dus hadden hier geen last van, maar bij het zwembad gebeurd het echt heel erg. Om 9:00 ligt alles al vol met handdoeken en mensen komen dan rond 11:30 op hun gemakje aangelopen.

Verder echt een heerlijk hotel.

Gereisd met partner in augustus 2017

De hemel op aarde.

Ad en Sjan Baselmans, 29-7-2017

Het in een prachtige baai gelegen 5 sterren hotel waar 'n vakantie verblijf ook echt vakantie is, prachtig uitzicht, grote mooie kamers en badkamer, div zwembaden met barretjes voor drankjes en hapjes, voortreffelijk eten en voor iedereen wel wat met vriendelijk behulpzaam personeel, met iedere dag live optredens, midden in de natuur en toch aan zee, op loopafstand van het centrum van Kalithea en 8 km van de stad Rhodos of Faliraki een vakantie om nooit meer te vergeten en waar je net als wij zeker weer eens terug komt net als wij en vele anderen, voor mensen die slecht kunnen lopen gaat er de hele dag 'n pendel busje op eigen terrein, bus en taxi stopt bijna bij het hotel. Hier is vakantie nog vakantie, voor ons, de hemel op aarde.

5 sterren waard

Laura_D, 28-7-2017

Voor de tweede keer in dit hotel geweest. De vorige keer was 6 jaar geleden maar nog steeds een even goed hotel ! Kalithea Horizon Royal is een zeer groot maar toch goed onderhouden complex met een goede service, er rijden zelfs busjes rond als je niet ver wil stappen. Dit hotel is een zusterhotel van Kalithea Mare en als gast van Kalithea Horzion Royal mag je gebruik maken van alle faciliteiten, dus bv. ook van het zwembad en de restaurants van Kalithea Mare. (zeker de moeite om ook daar eens te eten)

Er zijn meerdere zwembaden verspreid over 3 plaatsen. Alles zwembaden van ons hotel waren zoet water, het zwembad van het zusterhotel was eerder zout water.

Als je een bedje wilt, leg je best wel al vroeg jouw handdoek, want rond 10:30 ligt alles al vol. Maar de zwembaden zijn wel echt de moeite waard.

Het uitzicht is onbetaalbaar! Gelegen langs een baai aan de zee en zowel op de kamer als in de restaurants en het zwembad kan je genieten van het uitzicht. Het hotel is gelegen op een rots, daar staan veel bankjes op waar je kan genieten van het adembenemende zicht! 1 nadeel: als je aan de zee wilt liggen, is dit betalend als Belg of Nederlander, gratis voor de Duitsers.

Het eten was van even goede kwaliteit als 6 jaar geleden, alleen misschien iets meer afwisseling zou mogen. Eten in het à la carte restaurant is een aanrader. En 's ochtends kan jezelf fruitsap persen. (trapjes naar beneden)

Animatie overdag is vrij zwak en eentonig, maar de avondshows zijn prachtig!

En op de Griekse avond werden we zelfs getrakteerd op vuurwerk. (donderdag)

Kortom: een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heel goed

Van gorp, 27-7-2017

Alles was goed! Eten, omgeving in het hotel, het personeel.. behalve de receptie.. zij zijn totaal niet vriendelijk en totaal niet hulpvaardig.

Voor de rest geen negatieve punten!

Fijne vakantie

Fam Bakker, 11-7-2017

We hebben een fijne vakantie gehad en genoten. Schoon, leuke animatie, heerlijk strandje,

Maar ik lees niet veel minpuntjes die we toch wel tegen kwamen.

Lauw eten veelal, roken in het eetgedeelte, onvriendelijke mannelijke obers, luide radio's aan zwembad. Geen toezicht aan het zwembad. S'morgens 7 uur lagen alle bedjes bij het zwembad al gereserveerd met een handdoek. Terwijl dit in het regelement verboden was. Maar helaas geen toezicht hierop. Helaas voor de ouders met kinderen, die konden niet meer bij het kinderzwembad zitten.

Drukke geheel, omdat ook het andere hotel ernaast ook van Horizon gebruik mocht maken.

Tip, neem taxi naar het Rhodos, bus is geen doen.

Gereisd met partner in juli 2017

De vijfde én zeker niet laatste keer !

Eddie Vermeirsch, 8-7-2017

Zeer uitgestrekt resort, fantastische ligging, uiterst vriendelijk personeel, prima onderhouden, uitstekende keuken ... kortom fantastische verhouding prijs/kwaliteit.

Enkel mensen die met kinderen komen moeten voorbereid zijn op een "soft-animatieprogramma", maar dat is voor ons van geen belang.

De aangeboden avond-shows zijn van een goede tot zeer goede kwaliteit.

Gereisd met partner in juni 2017

De volgende vakantie heel misschien?

GJPPJ, 3-7-2017

Jammer, Jammer, heel jammer!

Een magnifiek hotel met prima verzorging in een perfecte omgeving, waar weer

minder personeel, hard werkt, om alles super schoon en net te krijgen, ten ondergaat

aan waarschijnlijk reisorganisatie-overadverting, brexitvierders en overbevolking.

Wij hebben dit in 8 jaar niet meegemaakt dat het Main-Restaurant is veranderd van

een keurige dresscode omgeving met lekker eten en delicatessen, veranderd is in een

ordinaire vreettent waar men gemakkelijk onder de voet gelopen wordt, terwijl het

keuken-en bedieningspersoneel nauwelijks de foerage kan bijhouden.

De ligbedden worden s ’morgens vroeg niet meer gereinigd en veel wachten samen met

de parasols op onderhoud, zodat de handdoeken-cultuur de kop opsteekt.

Onder dit jaar hoog Aso-gehalte, blijft het personeel vriendelijk en hard werken om

Iedereen het naar de zin te maken.

Volgende vakantie moeten wij heel diep overdenken om weer naar dit paradijs te gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalithea Horizon Royal in Kalithea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalithea Horizon Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kalithea Horizon Royal scoort een 9.31 uit 10 op basis van 854 reviews.