Aparthotel Sirene Beach ***

8,2

118 reviews over Aparthotel Sirene Beach in het Nederlands

Zéér goed

Freddy Kerckhof, 14-10-2017

Prijs/kwaliteit is OK ! Zéér vriendelijke staf ! Eten is ok (zeker voor een 3 sterren). Kamers aan de zeekant een beetje luidruchtig (drukke straat voor hotel). Wij zijn er voor de derde maal geweest(en niet voor de laatste maal), voor ons is het als thuiskomen ! Verwacht 's avonds geen grote shows ed, maar dat hebben wij ook niet vandoen. Omgeving zwembad en eetzaal is rustig ! Hotel ligt op amper 5 km van Rhodos stad en is makkelijk te voet te doen. Voor ons een ideaal hotel !
Gereisd met vrienden in september 2017

Prima hotel!

Carlo, 2-10-2017

Sirene beach is een prima hotel voor de prijs die je betaalt. Het eten is erg goed, genoeg variatie en voor iedereen wat wils. Reken wel op veel Grieks eten.

Het hotel zelf ziet er gedateerd en uit en persoonlijk denk ik dat het aan renovatie toe is. De kamers zijn ook een beetje gehorig.

Dat wil niet zeggen dat het vies is of iets dergelijks. Elke dag worden de kamers schoon gemaakt en nieuwe handdoeken opgehangen.

Het personeel is aardig al kan het achter de receptie wel wat vriendelijker.

Het zwembad is goed onderhouden maar wel wat koud. Na even door zwemmen gaat dat vanzelf weg.

Ik vind een goede ligging van een hotel persoonlijk. Het ligt aan de weg en het strand met niet veel winkels in de buurt. Aangezien de bus voor de deur stopt en je voor 1.20 p.p binnen 5 minuten in Rhodos stad bent was dit voor ons totaal geen probleem.

Er is ongeveer 4 avonden in de week entertainment. Dit was afwisselend leuk en meer van wat je in andere hotels ziet.

Al met al echt een goed hotel!

Gereisd met partner in september 2017

All Inclusive alleen voor eten en drinken...

Roel, 21-9-2017

Het Sirene Beach Hotel is gelegen aan de westkust van het eiland, 4 kilometer ten zuiden van Rhodos stad. Het is aan te lopen maar je moet wel een fikse heuvel op. De bus kost 1,30 (halte naast de deur) en een taxi 7 euro. Rustige gelegen? Nou nee...voor de deur ligt een drukke verkeersweg, waar met name motoren, scooters en quads een enorm voortdurend kabaal veroorzaken.

Wij waren er van 7 t/m 16 september en genoten een uitstekende temperatuur, tussen de 27 en 30 graden, met elke dag een nagenoeg wolkeloze lucht. Wel stond er de laatste dagen een stevige irritante wind vanaf de Egeïsche zee. Rondom het hotel is niets, maar dan ook helemaal niets te beleven.

Sirene Beach pretendeert een AI hotel te zijn. Dat geldt voor voeding en drank. Echter...voor bijv. WIFI dien je te betalen en wel 15 euro per apparaat! We logeerden er 10 dagen maar moesten voor twee weken betalen. Ook dien je elke drie uur opnieuw in te loggen, omdat de verbinding wordt verbroken, belachelijk!

Een verdienmodel dat echt niet meer past in deze moderne tijd, waarin social media normale, dagelijkse kost is! Ook voor een kluisje dien je extra te betalen (20 euro). We waren nog maar net binnen en waren direct 50 euro kwijt. Ook voor de strandbedjes dien je af te tikken. All Inclusive? niet dus.... Elke avond een fraaie zonsondergang, dat wel.

Gereisd met partner in september 2017

Super mooie vakantie gehad

Sylvia Boumans, 26-8-2017

Propere kamers, iedere dag schone handdoeken en schone lakens, heerlijk eten, lekker zwembad met genoeg ligbedden...hebben 'n super vakantie gehad, zou er zo weer terug naar toe willen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische hotel!

Lisanne, 20-8-2017

Sirene Beach is een hotel wat ik anderen zeker zou aanraden! Het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Super lekker eten met veel afwisseling! Geen dag heb ik hetzelfde gegeten..

Hotelkamers zijn schoon en naast onze kamer ook de rest van het hotel! Ligging is super, want je bent zo in het oude en nieuwe gedeelte! De bus is niet duur dus je kunt vaak op en neer..

Een super hotel, wij hebben genoten van onze vakantie...

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig

Marjan, 19-8-2017

Het hotel Sirene Beach was super. Straat over en je was bij de mooie zee! Het eten was zeer lekker en gevarieerd, elke dag wat anders. Personeel was heel aardig en behulpzaam, heerlijk aan het zwembad.

Oud-Rhodos (lekker uiteten en mooi uitzicht op het plein) en Antiek-Rhodos ontzettend mooi. Nieuw-Rhodos niet echt boeiend (H&M, Zara, maar dat is voor ieder verschillend). Ook even de Nederlandse cultuur opgesnoven : sportsbar met kroketten, frikandellen en satésaus.

Leuke excursies, raad vooral Jungle Tour aan. Ook Lindos is het waard om te bezoeken.

Mooie uitzichten over de zee op de top van de bergen.

Sirene Beach weinig op aan te merken! Leuke tijd!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk genieten!

Wil, 13-8-2017

Een kleinschalig maar zeer goed onderhouden complex met heel vriendelijke personeel.
Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel

Familie G, 8-8-2017

Eten was goed. Goed gevarieerd eten. Iedere dag schoonmaak. Vriendelijk personeel. Min puntje gladde tegels rondom zwembad. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima all inclusive hotel, goede prijs/kwaliteit

Spitsie, 2-8-2017

Prima all inclusive hotel, strand met kiezels met waterschoenen prima, goede bedjes te huur.

Zee zaalig! Altijd een windje, mooi helder water.

Eten prima! Geen Turkije niveau verwachten maar wel lekker en keuze genoeg.

Behalve zwembad en strand niet veel te doen maar als je dat van tevoren weet dan is het een heel gemoedelijk en schoon hotel. Kamers zijn idd klein maar keurig en schoon.Elke dag schone handdoeken en kamer weer netjes.

Prijs kwaliteit vonden wij ok! Dichtbij Rhodos stad met taxi of bus. Directe omgeving op loopafstand niet veel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer mooie vakantie

W. Kelderman, 21-7-2017

Wij hebben 11 dagen genoten van een geweldige vakantie in hotel Sirene Beach. Mooie ligging, vlak aan zee, heerlijk zwembad met zpnneweide. Lekker eten. Vriendelijk personeel en heel schone kamers!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sirene Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sirene Beach in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sirene Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sirene Beach scoort een 8.22 uit 10 op basis van 126 reviews.