Hotel SENTIDO Ixian Grand *****

8,1

260 reviews over Hotel SENTIDO Ixian Grand in het Nederlands

Heerlijk hotel

Karine Jackson, 9-8-2017

Heerlijk hotel, prima kamer, met jacuzzi in de badkamer! Het eten was goed. Veel afwisseling. Altijd keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Alleen heren vergeet voor diner de lange broek niet. ;-) Erg smaakvol allemaal en ook het ontbijt veel keuze. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam! Niets is ze e gek. Zwembad is geweldig aan het strand en geen kinderen, dus heerlijk rustig. We komen hier graag nog een keer terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Prijs kwaliteit verhouding

mandy, 4-8-2017

Wij sliepen in kamer met privezwembad dat was grootste voordeel en beviel goed. Badkamer alleen verouderd en is aan vernieuwing toe. Wij vonden eten zeer slecht in hotel. Service niet top, werden niet gegleid naar kamers moesten we zelf zoeken met koffers. Personeel niet vriendelijk.. zullen niet terug komen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Middelmatig-geen 5* waard

Ingrid, 14-6-2017

+ : locatie, zwembad, tuin, adults only....

- : rest.Vis à Vis : showcooking gedeelte vies

- : maaltijden heel éénzijdig, geen variatie, soms niet gaar

- : glas wijn 5.50€. In de buurt Alexander Beach barretje : wijn 2.5€....super sympathieke man !

- : HP mag enkel betalend eten in Milonges bar, all-in gratis ???

- : Degu7 rest. : enkel 5-gangen diner te verkrijgen à 42 € pp.

- Beperkte animatie : als je kamer in de buurt ligt van de MIlonges bar, heb je toch elke avond animatie van de uitgenodigde muzikanten...dus geen beperkte animatie.

- Kamers in de buurt van de ventilator op het dak : je kan niet met open raam slapen, veel lawaai.

Voor ons Sentido ervaring : overbluft door reisorganisatie....er zijn veel klassevollere 5* hotels voor ong.dezelfde prijs.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO Ixian Grand bij:

Uitstekende adults-only keuze! Parel van Ixia!

George D. Almere, 26-8-2016

Net terug van een geweldige vakantie op dit prachtige hotel op het weer prachtige eiland Rhodos. Een echte luxe complex, zeer verzorgd, alles stralend, Olympisch zwembad, geweldige spacentrum, grote kamers, maar het geheel is toch kleinschalig en intiem. De kamer was super en zeker 5* waard! We hadden zelfs een jacuzzi op het balkon en een zeer ruime kamer, modern ingericht en van alle gemakken voorzien.

Wat wij echt op prijs stelden was het professionele personeel dat alles in het werk stelde om ons naar de zin te maken. Het minste geringste probleempje is meteen opgelost. Het eten was voortreffelijk en zeer redelijk geprijsd bij het Milonges taverna, maar ook het buffet was prima. We kregen altijd een traktatie aangeboden, de Grieken zijn erg royale en echt vriendelijk.

Locatie is goed, 20 minuten van de stad met de bus. De Galaxy autofirma op het hotel zeer aan te bevelen. Ook nodig want het eiland is groot en de meeste bezienswaardigheden zijn toch buiten de toeristische zones in het ongerepte zuiden en de standen op de oostelijke kant. Het hotel heeft een kiezelstrand voor de ligweide met een geweldige turkooizen kleur. Dit hotel is zeer aan te bevelen!

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch hotel, rustig gelegen, super service!

Kornelis, 19-8-2016

Ideaal hotel voor een relaxte vakantie. Hotel is niet ver van Rhodos stad gelegen. Zeer vriendelijke service en heerlijk eten met genoeg variatie. Verschillende thema avonden gedurende verblijf. Ook entertainment is profesioneel. Kamer met jacuzzi is een heerlijke luxe! De ligging is direct aan strand en s avonds geeft dat een fantastische zonsondergang. Top hotel voor een top vakantie!! Echt een aanrader!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar!

Sofie, 27-7-2016

Wij hebben echt genoten van onze tijd in het Sentido Ixian Grand Hotel!

+ lekker eten / veel keuze

+ zeer vriendelijk personeel

+ prive strand

+ mooie kamer!

+ tof stadje Ixia op 2km van het hotel

+ Rhodos stad op 10 km (vlot bereikbaar met de taxidienst via het hotel)

- Zwembad is aan de kleine kant , maar het privéstrand maakt dat meer dan goed!

Het hotel geeft weinig tot geen animatie ( op 1 week, enkel een Griekse avond/ bbq aan het zwembad ) maar dat vinden wij dan net weer een pluspunt! Hebben het graag rustig en dat was het zeker!

Echt een must hotel voor wie wil relaxen en genieten!

Gereisd met partner in augustus 2015

Super! Vriendelijk en net, Thanks michele🙂

Verhelle Mieke en Delem Steve, 18-7-2016

In ixia zelf niet veel te doen maar best gezellig, daar verder in de straat lekker gegeten

Rhodos stad zeker de moeite om te bezoeken

Gezellige winkeltjes en restaurantjes

We komen zeker nog terug😉

Gereisd met partner in juli 2016

Geen 5-sterren waard, wel goede ligging

Chris, 11-6-2016

Gisteren teruggekomen van een weekje Rhodos. Verbleven in een standaard kamer met 3 personen. Kamer redelijk ruim, schoon, prima tweepersoonsbed. Slaapbank matig, badkamer wat verouderd. Vriendelijk personeel, veel keuze aan dranken (all-in). Eten is echter zeer matig. Ontbijt goed, lunch redelijk, diner ronduit slecht. Kwaliteit is niet eens dusdanig het probleem, echter is het vrijwel altijd koud. Al met al, magere prestatie. Geen 5-sterren waard.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Mooi hotel met luxe uitstraling

Marley, 30-5-2016

Ixian Grand is een mooi hotel. Het resort is ruim opgezet en bied een strak en modern design. Er is genoeg keuze qua eten bij het buffet en van goede kwaliteit. Het suites gedeelte met privé zwembad is echt prachtig!
Gereisd met vrienden in mei 2016

Super hotel voor stelletjes

Robin Saris, 10-5-2016

Dit is een heerlijk hotel als je samen als stelletje romantisch wil genieten. Kinderen vind je er niet, dus heerlijk rustig. Pluspunten zijn: Meteen aan het strand, de Griekse avond die georganiseerd wordt met een Griekse BBQ, mooie ruime luxe kamers met jacuzzi. Ook is het personeel erg behulpzaam en er is een all inclusive mogelijkheid. Minpunt vond ik zelf toch het eten, maar ik stel daar vaak hoge eisen aan. Het zijn voornamelijk warmhoudbakken (m.u.v 1 keer die je a la carte mag eten) en daardoor is het voedsel zoals in bijna alle hotels niet echt top. Wel overheerlijk zijn de verse salades, desserts, fruit etc.
Gereisd met partner in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO Ixian Grand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Ixian Grand in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Ixian Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Ixian Grand scoort een 8.07 uit 10 op basis van 277 reviews.