Ixia

Matig

2 reviews over Appartement Rodinas in het Nederlands

aam, 6-2-2005

leuk appartement, alleen tegenover het appartement zaten engelsen dus was het wel gehorig en 2 x in de week karaoke, dus kwamen dezelfde liedjes weer voorbij. Verder hadden wij 2 appartementen geboekt 1 app. leek net een gymzaal zo groot was die en enorm veel licht. De andere was wat kleiner en knusser. Verder lag Rhodos stad op ca. 5 min met de auto dus dat was wel te doen.
    Gereisd anders in februari 2005

Chris, 17-3-2003

Wij hebben dit appartement geboekt via Touroperator en onze menig is "Kost niks, heb je ook niks" Onze kamer had uitzicht op een blinde onafgebouwde betonnen muur. Kamers zijn wel schoon maar erg sober. Ook een nadeel is dat het complex achter een engels complex ligt met alle gevolgen van dien (karaoke tot 24.00 uur). Ben je echter niet veel aanwezig op je kamer en neem je dit soort dingen voor lief kan je voor weinig geld hier naar toe!
      Gereisd anders in maart 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rodinas in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rodinas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rodinas scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.