Appartement Perla Marina ****

7,9

147 reviews over Appartement Perla Marina in het Nederlands

Vreselijk!!

Joop, 14-10-2017

Ik heb nog nooit in zo’n slecht appartement gezeten met zeer grote verbazing heb ik op de Balie een zoover waard gezien met een waardering van 8,2??? Ik heb dit gewaardeerd met een 2 geen enkel pluspunt van deze accommodatie!
Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk vertrouwd en relaxed, voor de 5de keer.

Marga en Sjaak, 28-6-2017

Elke dag een schoon appartement, schone handdoeken. Heerlijk eten door Chronis bereid, en zoon Anthonis die de bediening deed.

Nederlands sprekende eigenaars, Annet en Chronis, dus dat is wel eens handig.

Wij waren er zoals altijd begin juni, en dan is het bij Perla Marina nog akelig rustig. Dat komt omdat de reisorganisatie in het voorseizoen heel erg weinig vliegtuigstoelen reserveert voor Perla Marina, dus als je wilt boeken via de reisorganisatie dan krijg je via hun website het idee dat Perla helemaal vol zit maar dat is absoluut niet het geval.

Ik raad iedereen aan, als men wil boeken in mei en juni, en de reisorganisatie doet overkomen dat dat niet kan, om dan telefonisch contact op te nemen met Annet. Als het bv niet via de reisorganisatie kan, dan zou je de vliegticket via een andere reisorganisatie kunnen doen, en via Annet je appartement kunnen regelen. Misschien ben je dan ook nog goedkoper uit.

Hoe dan ook: heerlijke vakantie gehad, we hebben er leuke vrienden aan overgehouden.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie

fam. Graafland, 16-10-2016

Dit jaar waren wij hier voor de 4e keer. Het blijft een heerlijk eiland met ook voor onze kinderen genoeg te doen. Over Perla Marina alleen maar lof. De eigenaren CHronis en Annet staan altijd voor je klaar, zijn vriendelijk en gezellig. Eten is het restaurant is gevarieerd en goed. Grote porties. Appartement wordt goed schoongemaakt. Schoon zwembad met voldoende ligbedden. Elke week geeft Chronis een gratis rondleiding in zijn museum in het nederlands over mineralen en fossielen. Grandioos.

Volgend jaar even geen Perla Marina, maar ze gaan ons vast weer terugzien !!!! Blijft geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Voor ons niet meer!

Fam. De Jong, 11-10-2016

Wij zijn in september voor de 2e keer naar Perla Marina gegaan. Helaas is dit voor ons ook de laatste keer geweest.

De kamer was niet goed schoongemaakt. Het toiletemmertje (waar je in Griekenland het gebruikte toiletpapier in gooit) was niet geleegd en zat nog propvol van de vorige bewoners. Pas na 3 dagen is dit geleegd. Het toiletkleedje was niet meer dan een in flarden gescheurde handdoek. De douchecabine was in de naden zwart uitgeslagen (schimmel) en kon alleen met grof geweld worden gesloten. De randen op de bodem van het zwembad waren groen. De tegels naast het zwembad zijn zo glad dat wij in korte tijd 3 personen flink onderuit hebben zien gaan. De parasols rond het zwembad hebben ook hun beste tijd gehad. Vele waren kapot en werden met houtjes in het gareel gehouden. Ook de rieten zitjes bij het zwembad zijn aan vervanging toe. Het eten was wel heel lekker, maar als je rond 16.00 uur iets wilde eten ging dit niet omdat de eigenaar lag te slapen. Zeker geen 4 sterren waard!

Gereisd met vrienden in september 2016

Prima verblijf - goed bevallen !

Astrid, 4-10-2016

Prima bevallen!

Ruim en schoon appartement.

Schoonmaak is goed en om de dag is voldoende. Schoon zwembad en gelukkig genoeg ligstoelen.

Heerlijk gegeten in het restaurant en ontbijt zeer uitgebreid.

Vriendelijke eigenaars die ook nederlands spreken.

De eigenaar heeft een geweldig museum met stenen en fossielen en kan daar enthousiast over vertellen.

Trianda is een gezellig plaatsje met veel winkeltjes een eettentjes.

Rhodos is vooral s avonds een sprookje.

Strand met kiezels maar lekker met windje is ongeveer op 8 minuten loopadstand.

Gereisd met partner in september 2016

Viel tegen

Vandam, 4-10-2016

Eigenaren zijn aardig, maar geen horeca mensen. Moet zelf steeds om drinken vragen. Schoonmaak zeer slecht. Geen bed verschoond, niet gedweild, geveegd, wastafel niet schoongemaakt. Onbijt aardig, maar elke dag hetzelfde. Zit ondanks de horren onder de muggenbulten of misschien bulten van betwantsen
Gereisd met partner in september 2016

Redelijk, maar niet nogmaals.

Elianne, 19-9-2016

Na het lezen van de beoordelingen hebben we toch besloten de stap te wagen en hebben wij lastminute deze vakantie geboekt.

Bij aankomst redelijk ontvangen. Nog wel een pizza kunnen eten, dus dat was erg fijn. Appartement 1 toegewezen gekregen. Graag wil ik vooropstellen dat wij helemaal niet veeleisend zijn. Echter waren er wel een paar verbeterpunten te noemen.

De bedden waren echt heel erg hard. De hele vakantie moe geweest en pijn in de rug ondervonden van het bed.

De schoonmaak en wisseling van de handdoeken is eens per twee dagen. Dat is voor ons voldoende. Echter lagen de stukken stof na 1 week er nog. Ook het balkon werd helemaal niet gedweild en het tafeltje werd niet met een vochtige doek afgenomen.

Beestjes kwam je bijna niet tegen. Op twee dode kakkerlakken buiten het appartement. 1 voor de voordeur en 1 op het balkon.

De keukeninventaris hoeft voor ons niet uitgebreid te zijn, maar in een tweekamer appartement verwacht je op z’n minst 2 tot 4 glazen. Echter was er één mok en één kopje aanwezig. We hebben niet gekookt, aangezien we iedere avond ergens anders gingen eten.

Het ontbijt was voldoende. Lekker vers brood, gebakken eitje, afwisselend bacon of worstjes, tomaat, yoghurt, watermeloen.

Wij hebben 3 keer bij het appartement gegeten. Met de lovende recensies in het achterhoofd waren wij erg benieuwd. Het eten was prima, maar te duur in vergelijking met de omgeving en niet zo goed dat wij er steeds terugkwamen. Dit had ook te maken met de bediening. Zelf steeds vragen of je iets mag drinken, wordt een beetje vermoeiend.

Het museum was wel leuk om te kijken. Indrukwekkend dat Chronis veel zelf heeft ontdekt.

Chronis en Annet zijn aardige mensen. Echter wel met een gebruiksaanwijzing. Ze bedoelen het allemaal wel goed. Hun zoon is echter niet gemaakt voor de horeca, maar wel een aardige jongen.

Het zwembad is niet al te groot, maar echt prima. Er waren altijd bedden vrij.

De Carrefour stelt niks voor. Voor water is het prima, maar ze hebben verder niet veel.

De ligging vonden wij goed. Je bent zo bij het strand en de restaurants en de wandeling vonden wij altijd wel lekker. Aan de drukken weg moesten wij wel even wennen, maar daar waren wij na 2 dagen aan gewend. Ga je door de hoofduitgang naar buiten en je gaat naar rechts, dan de eerste, bij Kassandra naar rechts, loop je richting het strand. Steek je bij het grote huis op de hoek linksaf? Dan steek je een stukje door en kom je bij restaurantjes uit.

Alkionis heeft lekker eten en is niet duur. Echter zijn er genoeg leuke tentjes waar je heerlijk kan eten, voor een schappelijke prijs.

Huur een auto en ga het eiland rond. Wij bezochten de Vlindervallei (1 soort vlinder) wel mooie omgeving, Kamiros, Lindos en Haraki Beach voor een lekkere duik in helder water (waar je de visjes kan zien zwemmen).

Je kan ook de bus pakken naar Rhodos-stad, die ongeveer om de 20 minuten komt. Kaartje kostte €2,30 p.p. per enkele reis. Om de bushalte te bereiken loop je een stukje naar rechts en steek je over. Uitstappen in Rhodos-stad bij de eindhalte. Terug een kaartje kopen bij de kiosk (€2,20), on vermelding van je hotel. Uitstappen bij de Carrefour of als je Kassandra hoort.

Al met al heeft Rhodos ons blij verrast. Echter zouden wij niet nog eens bij Perla Marina verblijven. Daarvoor heeft het teveel verbeterpunten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer fijne vakantie !

Linda, 27-8-2016

We hebben genoten van onze vakantie. Kamers en schoonmaak in orde. Vriendelijke eigenaars en behulpzaam personeel.

Rhodos is een eiland wat eigenlijk alles heeft cultuur, natuur en vooral VEEL zon !!! Zeker aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Perla Marina: nooit meer!

Teeuw, 20-8-2016

Het positieve was het zwembad, deze werd netjes bijgehouden en zag er mooi uit. Ook het ontbijt was prima. Verder kan ik niets positiefs melden over dit complex en zijn eigenaren. Nog nooit zulke onvriendelijke/stugge mensen meegemaakt. Als je er in de avond niet ging eten, werd je gewoon genegeerd. Dit nodigde niet uit om er 's avonds nog gezellig een drankje te drinken, bovendien ging om 0.00 uur het licht uit en zat je sowieso in het donker in het restaurantgedeelte, nog een spelletje spelen was dan onmogelijk een drankje bestellen ook. De tv ging alleen aan als de eigenaar zelf ging zitten kijken, er waren gasten dit de olympische spelen dus maar op hun eigen laptop bekeken terwijl er een heel groot televisiescherm hing. De kamers (in ieder geval die waar wij in verbleven, nr. 18 en nr.2, waren behoorlijk vies. Stof onder de bedden, zeep- en kalkresten in de douchecabine, verkalkte kraan. Toen we gingen melden dat de kraan het plotseling helemaal niet meer deed, deelde de eigenaar ons mee dat hij dat nog nooit had meegemaakt en vroeg ons of we het niet zelf geforceerd hadden. Daarnaast betaal je nog 8 euro per dag voor airco, die je echt wel nodig hebt, dat loopt dus nog aardig op als je 2 weken vakantie hebt. Alle goeie recencies, ik begrijp ze niet. Heb een prima vakantie gehad op Rhodos, maar niet dankzij Perla Marina en haar eigenaren.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijk verblijf gehad in Perla Marina!

Celine, 19-7-2016

Chronis, Annet en hun zoon Antony zijn enorme gastvrije mensen. Het appartement heeft mooie ruime kamers, om de dag schoonmaak en schone handdoeken. In het restaurant kan je fantastisch goed eten, daarvoor hoef je echt niet op pad te gaan. Mocht er onverhoopt toch iets zijn, wordt het gelijk voor je opgelost. Vlakbij het strand, grote speeltuin en leuke winkeltjes.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Perla Marina in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Perla Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Perla Marina scoort een 7.93 uit 10 op basis van 149 reviews.