Hotel Dionysos ****

8,6

361 reviews over Hotel Dionysos in het Nederlands

nooit meer

jolanda, 17-10-2017

Het hotel is prima voor wat oudere mensen ikzelf heb me deze week goed vermaakt en ook de restaurant grill en bij de pool prima en lekker eten,Het ontbijt vond ik minder.Wat ik echt nog het ergste vind is waarom heeft dat hotel parasols staan???Schandalig dat deze niet opengezet mogen worden.Er was een stel met een baby nou de ouders vinden het ook lekker om in het zonnetje te zitten bij het zwembad en dan de kleine onder de parasol nou geloof me echt niet de poolboy (vreselijke chagrijn en bah) lijkt wel of die op de loer zit voor je de parasol sowieso open heb staat hij er al om je tegen te houden vreselijk dus daar sta je dan met je kinderwagen ik vind het schandalig en dan zeggen ze voor de wind nou geloof er stond geen wind.En waarom staan er dan bij het strand wel de parosols open en bij naaste hotels????Ikzelf wou ook een x de parasol naar me toe halen nou ik had hem nog geen 5 cm verschoven en die sjagrijn stond er al tekeer tegaan blijkt zelfs dat zomers de parasols niet open gaan nou die zijn open geweest voor de reclame fottoos bah en dan het water ijs en ijskoud ik hou van koud water maar dit is te gek voor woordenDus nee er gingen ook haast geen mens en kind het water in je zal er een hartstilstand aan over houden als je daar in 1x inspringt echt waar niet normaal.Nee hier zien ze mij nooit meer dus.Ook vond ik dat de animatie best leuk deze week eerlijk is eerlijk elke avond een show maar jammer genoeg best wel vroeg klaar zo tussen 22.00 en 22.30 uur als je dan pas avonds tegen 20.00 gaat eten is de show bijna klaar .En ik vind ze echt niet allemaal vriendelijk er zitten echt een paar sjaggoos tussen dan denk ik zoek een andere baan.Ook het strand viel me wat tegen daar wij dus naar elly beach wat verderop gingen prachtigggg.Kom zeker nog een x naar rhodos maar niet dit hotel.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Super accommodatie

Kamp, 16-10-2017

Elke dag kamer,gang en trap schoon gemaakt. Super vriendelijk en ontbijt ook fantastisch.
Gereisd met partner in september 2017

Fijn gehad maar wel voor 1 keer !

Lizzy, 15-10-2017

-vriendelijk personeel

- eten heerlijk

- regels zwembad belachelijk!!! En water echt te koud .

- strand viel ons tegen , maar als je de bus / taxi pakt naar Elly beach is dat zeker de moeite waard.

- prachtige stad

- helaas wel een keer van kamer moeten veranderen en onze koelkast hield ermee op ter compensatie mochten wij dag van vertrek tot 18.00 uur in de kamer blijven .

- hotel is wel echt voor mensen die er voor hun rust komen want de shows zijn al om 22.30 afgelopen en is er voor de rest niks meer te doen in het hotel .

- ruime hotel kamers .

Wij hebben een fijne vakantie gehad maar voor ons was dit hotel iets te rustig. Maar zo heeft ieder zijn eigen wensen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Voor herhaling vatbaar

Eline, 13-10-2017

Het was een super hotel. Elke dag schone handdoeken en elke dag werd de kamer netjes gemaakt. De bar is super het restaurant goed eten. Het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Gewoon goed

Michel en Helen, 9-10-2017

Ligging met oprijlaan en groene uitstraling op zich is zeer goed. Zeer fijn geen animatie die continue komt vragen of je ergens aan mee wil doen,gewoon lekker je eigen muziek kunnen luisteren zonder flinke herrie van animatie die zichzelf belangrijker vinden,want die zijn er niet.. Goede schoonmaak service,grote en veilige parkeerplaats voor je huurauto, gelukkig ook bijna geen handdoekje leggen,want deze worden gewoon opzij gelegd door de poolboy,in ieder geval tot 09.00-09.30.Minder goed is als je gewoon een keer wilt eten,als geen half pension hebt geboekt betaal je een extra toeslag van € 5,00. Dus daardoor maar 1x in het hotel gegeten.Liften zijn superklein. Als je je staat te douchen,dan heb je weinig ruimte daar de kraan veel te dicht op de muur staat,waar de douchekop hangt. Wil je gewoon je eigen dingen doen op Rhodos,slapen en ontbijten in een hotel, dan is dit wel een prima hotel hiervoor.

Fantastisch!

Maris, 6-10-2017

- zeer vriendelijk personeel

- mooi en groot hotel

- prima kamers

- heerlijk eten

Min

- animatie

- temperatuur zwembad (erg koud)

Regeltjes

G, 26-9-2017

Belachelijke regels.

Wie betaalt voor zijn vakantie mag er toch vanuitgaande dat het hotel waar je zit jou als klant tevreden wil houden!!!!!!!!!!

Dus niet!!!!!!!

Belachelijke zogenaamde regels bij zwembad !!!!!!!!

Ga je verplaatsen omdat je parasol niet mag verplaatsen ,slechts 50 cm wel te verstaan.

Zit je onder parasol waar ook klein kindje zit , gaat tot verbazing parasol in want er staat een windje .serius wat een beleid zeg . Mensen van hun zuur verdiende vakantie beroven belachelijk

Mensen ga hier niet heen

Top vakantie

Britt, 25-9-2017

Voordat ik ging boeken heb ik alle revieuws gelezen zodat we niet voor verassingen kwamen te staan. Eenmaal aangekomen zagen we mooie groene oprijlaan met een prachtig hotel. we hebben het ontzettend naar ons zin gehad en ik zou dit hotel aan iedereen aanraden. Kamers zijn schoon, ontbijt is goed en voor ieder wat wils. Het zwembad is groot voldoende ligbedjes maar weinig parasols (vooral denk ik in het hoog seizoen). Ze zijn wel streng met regels zoals: geen handoeken over het balkon en als er maar een zuchtje wind is dan klappen ze de parasols in. Personeel is vriendelijk op sommige na. Eten kan je heerlijk aan het zwembad of in het a la carte restraunt. Het bed was hard maar met een topper erop hebben we heerlijk geslapen. animatie was er elke avond. Echt een aanrader voor een ontspannende vakantie.
Gereisd met partner in september 2017

Goed hotel erg schoon, mooie groene omgeving

Hanny, 14-9-2017

Het hotel is goed onderhouden, mooi aangelegde tuinen, zwembaden. Vooral erg schoon. De kamers zijn ruim, in onze kamer was een ruime badkamer met royale douche. Dagelijks schoon beddengoed en handdoeken. Ontbijt was zeer uitgebreid. Bij het hotel is een restaurant waar je ook voor de lunch terecht kon. ( hier was veel overlast van bijen maar men deed er alles aan om dit te beperken ) een gril restaurant voor 's-avonds ( heren lange broek verplicht ) bar, koffie/crêpes bar en klein restaurantje bij het zwembad. Bij de ingang van het hotel was een supermarkt.

Het personeel in de bar was niet erg attent, soms lang wachten voordat ze een bestelling kwamen opnemen.

De airco deed het bij ons bijna niet. Door de deur open te zetten naar de gang en het balkon was het toch aangenaam in de kamer. Ondanks dat er eerder mensen klaagden over de bedden waren deze bij ons zeer goed.

Prima hotel

J.B., 4-9-2017

Dionysos is een prima hotel met een mooie tuin met zwembad. rustig gelegen. Voor restaurantjes en winkeltjes is het een stukje lopen maar met een taxi (8 euro) of gehuurde auto kom je natuurlijk verder, naar bijv. Rhodos-stad.

Het hotel is wat verouderd maar heel schoon. Niet alle personeel is even vriendelijk. Regels worden strak gehanteerd. Geen handdoekjes leggen, geen bedjes verplaatsen, geen wasgoed over het balkon. Hierop wordt je onmiddellijk aangesproken wanneer je deze regels overschrijdt. De poolboy is daarom niet de meest geliefde medewerker en zeker niet wanneer er een zuchtje wind is resoluut alle parasols dicht klapt. Badgasten liggen dan in de volle hete zon. Eten is prima in het hotel. Een aanrader is de slouvaki pita bij het zwembadhutje.

We hebben een mooie vakantie gehad want op het eiland Rhodos is vanalles te beleven. Huur een auto of scooter en ga eens een dag mee op Jeep-safari. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dionysos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dionysos in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dionysos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dionysos scoort een 8.55 uit 10 op basis van 369 reviews.