Hotel Belair Beach ****

Hotel Belair Beach
Belair Beach
8,1

51 reviews over Hotel Belair Beach in het Nederlands

Geen goed hotel voor all inclusive

Nick, 10-8-2017

Wij waren met 4 personen naar dit hotel gegaan van 1 aug - 8 aug 2017.

Eerst de positieve punten: de kamer was schoon.

Het eten was lekker.

Genoeg ligbedjes bij het zwembad.

Het zwembad was lekker koel.

De ligging van het hotel was fijn.

Naast het hotel was een auto/scooter/quad verhuur.

Bij all inclusive kan je bij de bar 2 cocktails, bier, wijn, wodka cola, en frisdrank krijgen.

Negatieve punten: restaurant manager is erg onbeleefd.

Wij hadden all inclusive en kregen bij het begin van lunch en diner 1x drinken, en daarna keken ze ons niet meer aan. Soms hadden we ons eten al op en in die tijd geen drinken gekregen. Bij de mensen die geen all inclusive hadden bleven ze maar komen om te vragen of ze nog drinken wouden.

Er is geen muziek/animatie bij het zwembad.

Als je met 2 personen in een kamer gaat heb je een douche waar je je niet in kan omdraaien, de hele badkamer word nat want er zit maar 1 glazen wand. Je wordt echt niet blij van die douche.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Familiehotel met thuisgevoel

top vakantie, 22-3-2017

alles was perfect en zeer klant vriendelijk ,goed eten ,mooi schone kamers en veel gezelligheid , je hoef er de deur niet vooruit.
Gereisd met partner in juni 2016

Internet: een ramp

Paul VK, Leuven, 19-10-2016

Je internetaansluiting kost 30 € per week. Dan kom ik op mijn kamer op de tweede etage, met zeezicht... Wat blijkt: geen internetverbinding vanaf 21u wegens 'no connection to server' tot 's ochtends tot 8u10 (reset server). Ook het plaatsen van een Dataversterker Linksys hielp geen moer. Heb dagelijks gereclameerd aan de receptie, maar 'tomorrow the internet company will repair this'. Enkel naast de receptie is er een hoek met degelijk dataverkeer. Op een brief aan de manager gericht met een gefundeerde klacht, kwam geen antwoord.

Dit hotel is enkel voor oude mensen, die voldoende hebben aan een boek of krant. Ook de accomodaties zijn versleten: dit is duidelijk een 3-*** hotel en géén 4. O ja, the beach is een betalend keienstrand.

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belair Beach bij:

Heerlijk hotel met erg vriendelijk personeel

altijd_goed, 21-8-2016

Dit is een goed hotel. Wij waren met totaal 10 personen, leeftijd van 15 tot 55 jaar, verdeeld over 5 kamers. Alle kamers volgens onze voorkeur op één etage bij elkaar. We kregen een vaste tafel voor 10 in het restaurant toebedeeld. Het restaurant is keurig, het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk en het eten goed gevarieerd, overvloedig en vooral ook lekker. Veel verse groenten en fruit, vlees, kip, pasta's, ijs. De kamers zijn voldoende ruim, balkon met twee stoelen, ligbad, kluisje tegen betaling, ingebouwde airco zelfregelbaar en niet lawaaiig. De ligging van het hotel is gunstig tov winkeltjes, de stad Rodos (oud en nieuw) en belangrijker aan de goede kant van het eiland (wel wind, geen muggen; andere zijde is veel heter wegens gebrek aan wind en geeft veel muggen).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk, alles bij de hand!

Krista, 1-10-2015

Geen zandstrand, veel kiezels en wier, niet iets voor met kleintjes om even lekker naar het strand te gaan. Je moet sowieso goed ter been zijn, hotel ook met veel trapjes, wel lift aanwezig. Drukke straat voor de deur, Goed en gevarieerd eten, Kamermeisjes, netjes en schoon, elke dag nieuwe handdoeken. Geen cola-light, alleen tijdens avondeten inbegrepen.
Gereisd met partner in september 2015

Dit nooit meer!

Jolin, 14-7-2015

All inclusief was zeer tegengevallen. In ons ogen is bij een all inclusief resort ook all in. Bijvoorbeeld als je een broodje hamburger wil dan kan dat. Maar wil je een cheese burger dan moet je €0.70 cent bijbetalen voor de kaas. En dit komt op heel veel fronten terug. Verder hebben ze elkedag het zelfde eten in het restaurant. Je moet er ook snel bij zijn want als het koud is dan blijft het koud. Qua drankjes valt het ook erg tegen, want het is over het algemeen alleen water, fris en bier, maar bijvoorbeeld cocktails zijn geen optie. Ook de 'snacks' die geserveerd worden in de middag zijn een aanfluiting. En als je naar het strand gaat moet je een drukke straat over. Andere hotels hebben een tunneltje gemaakt dat je veilig naar het strand kunt. Dit hotel moet op veel punten zich zelf verbeteren!
Gereisd met partner in juli 2015

grandioos hotel

Rinus Brekelmans, 7-7-2015

zelden zo'n grandioos hotel gehad ,super schoon ,super vriendelijk personeel ,zeer gevarieerd en heerlijk eten ,prachtige ruime kamers ,mooi ruim zwembad en prachtig zeezicht.
Gereisd met partner in juni 2015

Goede plek

Myra Naus-Brouns, 28-6-2015

Eten goed, personeel vriendelijk, schoon hotel
Gereisd met partner in juni 2015

Geweldig hotel met waanzinnige service.

Corina Heppe Willemse, 1-6-2015

Mijn dochter en ik verbleven 10 dagen in Belair Beach. De dag dat wij zouden vertrekken bleek onze vlucht geannuleerd te zijn. Direct werd er door de manager van het hotel een nieuwe kamer voor ons geregeld tegen dezelfde lage prijs die wij voor de 10 dagen hadden betaald terwijl de kamer per nacht een stuk duurder was geworddn. Zo behulpzaam deze mensen. Volgend jaar zullen wij dus zeker terug gaan naar Belair Beach. Top hotel.
Gereisd anders in mei 2015

Top vakantie!

petra, 31-5-2015

Vandaag terug gekomen na 14 dgn vertoefd te hebben in Belair Beach. Deze mensen weten wat ze moeten doen om de gasten een top vakantie te bezorgen. Doordat onze vlucht geannuleerd was en wij hierdoor langer moesten blijven kregen we van de manager een nieuwe en gerenoveerde kamer toegewezen, wederom met uitzicht op zee, net als onze vorige kamer. Ook het eten is erg lekker en gevarieerd met ook weer heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij gaan hier zeker terug komen!
Gereisd met vrienden in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belair Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belair Beach in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belair Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belair Beach scoort een 8.06 uit 10 op basis van 72 reviews.