Hotel SENTIDO Apollo Blue *****

Hotel SENTIDO Apollo Blue
SENTIDO Apollo Blue
8,8

60 reviews over Hotel SENTIDO Apollo Blue in het Nederlands

Mooi en rustig hotel met goede keuken.

Angélique, 12-8-2017

Bij aankomst was de eerste indruk matig, de lobby ziet er erg ongezellig uit, gelukkig was dat het enige minpunt Het is een kleinschalig en rustig hotel met een mooi groot zwembad en met een directe ligging aan het strand. Ook voldoende ligbedjes.

Wij hadden half pension en het ontbijt en diner waren erg goed. Personeel ook vriendelijk. Mooie ruime kamer.

Ook ideaal dat de watertaxi naar Rhodos Stad vanaf het strand vlakbij het hotel vertrok.

In de nabije omgeving (10 á 15 min lopen) voldoende terrasjes en shops.

Gereisd met partner in mei 2017

super en net hotel

patrick, 9-8-2017

meer dan voldoende ligbedden en parasols, nooit handdoekenkoers.

voldoende afwisseling in eten

rustig hotel met niet zoveel kinderen, waarschijnlijk doordat er geen glijbanen zijn.

zeer vriendelijk personeel!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geen waar voor je geld

Patricia, 6-8-2017

Persoonlijk vind ik de foto's niet overeenkomen met de werkelijkheid.

Het hotel heeft echt wel het nodige onderhoud nodig zo kregen wij een kamer met een kapot bad versleten blad van het bad meubel en nog in veel meer dingen komen ze tekort zoals :

niet goed schoon gemaakt (met name de badkamer) ,te weinig ligbedden ook een aantal die aan vervanging toe zijn ,met het diner was het eten niet goed warm lauw of koud waardoor wij maar buiten de deur zijn gaan eten etc etc het staat in het boek als een 5 sterren hotel maar het is voor mijn een 3 sterren hotel

Gereisd met partner in juli 2017
Nikos Portokallas, Hotel Manager, 8-8-2017

Dear SENTIDO Apollo Blue Guest,

First of all I would like to thank you that you had time to give us your feedback and comments. You can be sure that this is a very important matter for us.

I would like to apologize for the inconvenience you had experience during your stay that we did not meet your expectations. We are mostly known from the guest feedback for our good food and service provided and personally handling issues raised during guest stay which in your case we did not manage to discover.

We look forward to welcoming you back in the near future to SENTIDO Apollo Blue and offer you the experience that you were expecting to our Hotel.

Warmest Regards

Nikos Portokallas

Hotel Manager

Donald en Laura Vreeken, 12-6-2017

Weer terug van ons heerlijk verblijf in Apollo Blue Sentido Hotel in Faliraki

( Rhodos) Wij komen daar al vele jaren en we mogen wel zeggen het is ons second home (voor 2 weken per jaar) De service, het personeel, de accommodatie en de keuken zijn zo goed dat we ieder jaar weer terug komen en vele gasten met ons. Er is zelsf wekelijks een cocktail voor alle gasten die daar meerdere jaren komen. Een aanrader

Gereisd met partner in mei 2017

Thuis komen !

olaf, 24-6-2016

Je zou zeggen dat na 6 jaar naar hetzelfde hotel te komen je wel wat slijtage zou gaan zien maar dat is in Apollo Blue zeker niet het geval ! Alles wordt keurig netjes onderhouden en is in prima staat.

Vanaf de eerste minuut dat je in de lobby binnenkomt voelt het als thuis komen. The receptie is zoals altijd erg vriendelijk en ze checken je in met een glimlach. De dames Marietta, Amelia en Angelika hebben altijd tijd voor je en als je vragen hebt of wat nodig hebt,hebben ze bijna altijd een antwoord en mochten ze het niet direct weten zoeken ze het voor je uit.

Je koffers worden snel naar je kamer gebracht.

De kamer was goed schoon,groot en de bedden zijn goed. Een apart zitje met koelkast is ook aanwezig.

Badkamer met aparte douche en bad met shampoo en andere zeepjes. Badjas en slippers liggen klaar.

Er lag een welkomstbriefje van de manager met een schaal fruit en een flesje wijn. Erg attent en geeft het net wat extra’s.

Het ontbijt is meer dan genoeg met een kok die apart omeletten en andere soorten eitjes bakt.

Veel soorten brood met divers beleg of je kan ook een keus maken uit verschillende soorten fruit of verse smoothies.

Bediening in het restaurant is altijd erg goed en Vlaso die ons bediende zet de koffie en thee al op tafel voordat je gaat zitten.

Aangezien we half-board hadden hebben we besloten om de lunch te nuttigen ipv diner.

De lunch wordt buiten geserveerd en er is meer dan genoeg keus. Salade zelf samen stellen of je kan wat

van de verschillende warme gerechten nemen. Vis en vlees of vers gemaakte pasta’s, er is genoeg.

Daarbij de goede en vriendelijke service van de obers Kyriakos en Lucas.

Als ze je een beetje kennen hebben ze altijd tijd voor een persoonlijke noot hoe druk het ook is.

Op uitnodiging van de restaurant manager hebben we een keer het diner genomen en we waren verbaasd over

de hoeveelheid verschillende soorten voorgerechten,hoofdgerechten en desserts die er waren.

Goede wijnen erbij geeft het een echte diner experience !

’s avonds kan je aan de buitenbar een drankje nemen waar Tsampika je altijd met een grote glimlach verwelkomt

en een leuke sfeer creëert tijdens de live entertainment.

Het was goed om te zien dat de fitness ge-update was met nieuwe apparatuur en er waren zelfs kettlebells.

je kan zien dat er goed naar de markt gekeken wordt en dat de fitness met populaire apparatuur wordt aangevuld.

De zwembaden zijn in een erg goede staat zowel het grote zwembad alsmede de prive zwembaden. Elke dag wordt het water gecontroleerd.

Gratis bedjes zijn meer dan genoeg aanwezig.

Het strand is beter geworden en je kan zien dat er door het management geluisterd wordt naar de klachten hierover.

Alles was stukken beter schoongemaakt en de bedjes zijn goed hoewel er een paar wat aandacht moeten krijgen of vervangen moeten worden.

De bedjes kosten € 10 voor 2 stuks inclusief een parasol hetgeen een beetje verwarrend over komt omdat de bedjes aan het zwembad gratis zijn.

Dit komt doordat het hotel geen eigenaar is van het strand maar de plaatselijke gemeente, die bepaalt de prijs en krijgt het geld.

Zijn er geen verbeter punten ? Natuurlijk kan je altijd wel spijkers op laag water zoeken maar als we er toch een moeten noemen is dat de airconditioning in het restaurant en de kamer, die konden wat mij betreft wel wat kouder aangezien ik het een beetje warm vond maar ja ik heb ook nog een aantal zaken in mijn huis die beter kunnen dus misschien moet de titel van de review zijn “beter als thuis komen “

Gaan we nog een keer ? Zeker en ik denk dat we niet teleurgesteld worden.

Gereisd met partner in juni 2016

Absolute aanrader

sylvie feys, 11-6-2016

Het hotel is heel mooi en proper. De service is heel goed en de receptie staat altijd klaar om je te helpen.

Ik was trouwens mijn tablet kwijt op de luchthaven. Met dank aan angelika sotiraki heb ik hem terug. Zij heeft er alles aan gedaan om hem terug te bezorgen.

Het eten is super lekker. En ik zou hier zeker terug komen.

Donald en Laura Vreeken, 4-6-2016

Wij zijn hier nu 6 jaar geweest en elk jaar is het weer een feest.

Al het personeel is even vriendelijk (elk jaar zien wij deze vaste groep van personeel weer terug).

Rustige omgeving mede omdat er haast geen kinderen zijn, maar daar zijn andere hotels voor.

Goede keuken nationaal en internationaal, mooie kamers, diverse zwembaden, taverne waar de lunch wordt gegeven en speciale diners. Poolbar, sportzaal en Spa. Alles om een gerelaxte vakantie te hebben.

Wij komen elk jaar terug en vele met ons vanuit Nederland en diverse landen om ons heen.

2 weekjes per jaar is dit ons second home

Gereisd met partner in mei 2016

Gastvrij en schoon hotel!Veel faciliteiten!Prima!

Marjolein de Vries, 1-6-2016

Prima hotel! Ook de fitness en aquagym is plezierig! Alleen sommige toestellen in fitnssruimte verouderd en temperatuur zwembad aan de koude kant. Voor oudere mensen een drempel!
Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastisch,gastvrij de kwaliteit zeer goed.

Gusta Brinkhof, 27-5-2016

Hotel mooi,schoon en het eten is zeer goed.Ook het wellness is van kwaliteit.

Fantastisch hotel, schitterende ligging

Nelleke Muller, 27-5-2016

Wij waren met de Nierstichting 12 dagen in dit fantastische hotel met vriendelijk, behulpzaam personeel. Ligging is schitterend, zeer mooi zwembad en leuke poolbar. Volgend jaar zeker weer terug.
Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO Apollo Blue bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Apollo Blue in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Apollo Blue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Apollo Blue scoort een 8.75 uit 10 op basis van 65 reviews.