Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness *****

Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness
Rodos Palladium Leisure and Wellness
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rodos Palladium Leisure and Wellness bij:

74 reviews over Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness in het Nederlands

Het betere hotel

Braeckman-Schockaert, 2-10-2017

Het is niet voor niets dat we reeds de 5e keer naar het hotel kwamen.

Voor ons is dit het beste hotel met goede accommodatie, vriendelijk personeel en prijs-kwaliteit van een hoog niveau.

Gereisd met partner in september 2017

Top hotel, totaal plaatje klopt!

Joris_meersman, 8-9-2017

Rodos Palladium is zonder twijfel het beste hotel dat we ooit boekten. Vriendelijk personeel die echt alles voor je doen. Bij aankomst kregen we een suite aangeboden. Mooie kamers met hemelbed, ruim terras, vloertegels in marmer. Kregen zowel s'ochtends als s'avonds nieuwe handdoeken. Iedere avond lag ons bed opgelicht met een snoep op hoofdkussen. Dit zijn de kleine dingen die het doen. Eten van uitmuntende kwaliteit, ruim aanbod en voor ieder wel iets. De eerste 2 dagen kregen we een voorlopige tafel aangeboden, daarna hadden we onze vaste tafel. Dus geen stress om te zoeken naar een tafel. Vaste obers, in ons geval Christos en Theodsis, een topteam die met een aanstekelijke lach er voor zorgden dat je dag alleen maar goed kon starten. Wanneer je een auto huurt, krijg je een pasje om je auto op de beveiligde parking van het hotel te parkeren, zolang je wil. Bus naar Rhodos stad stopt voor hotel, kost 2,40€. Bij vertrek gebruik mogen maken van een douchekamer die je gedurende 30 min. mag gebruiken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Super

Carine Ck, 5-8-2017

Een groot hotel , alhoewel je dit niet opvie door het uitgestrekte domein , er was plaats genoeg aan het zwembad strand, restaurant enz ( jammer dat er toch nog handdoeken worden gelegd )

Ook geen wachttijden bij het buffet , een super super lekker eten , tot in de puntjes verzorgt. Smorgens en savonds

Goede bedden ( indien te hard kan je een topdekbed vragen)

Super vriendelijk personeel, mooie tuin , lekker buiten eten, enkel wat kleine kids

Een minpuntje de drank is aan de dure kant

Maar je zit ook in een betere klasse hotel !

Bus voor het hotel om rodos of lindos te bezoeken

Goedkoop autoverhuur

Nederlands aan de balie

Geschikt voor koppels

Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel met erg goed eten

Ronald, 21-7-2017

Zeer gevarieerd en uitgebreid ontbijt buffet. Diner was zelfs nog beter, en elke dag grotendeels anders. Hoge kwaliteit eten en zeer veel keus, voor ons het grootste pluspunt van het hotel.

Het personeel is erg vriendelijk en doet veel moeite voor de gasten.

Handdoeken service is erg handig: 's ochtends schone handdoeken ophalen en aan het eind van de dag weer inleveren, kosteloos (10 euro borg per handdoek).

Zwembad is voorzien van een douche en omkleedruimte, erg handig voor vertrek als je geen kamer meer hebt.

Mooi strand (wel kiezel) bij het hotel, waar ook veel strandactiviteiten (tegen betaling) zijn.

Genoeg ligbedden, op strand en bij zwembad.

Minpunten:

- We waren met 3 kinderen, dus hadden 2 kamers genomen, maar kregen 2 kamers op verschillende verdiepingen. Dit hadden we niet verwacht in een 5-sterren hotel. De volgende dag hebben we na klagen wel 2 kamers naast elkaar gekregen.

- We mochten niet het entertainment bekijken zonder (redelijk dure) consumpties af te nemen.

- De kinderanimatie is wat aan de magere kant.

Tip: De boottocht Alkyoni (bij het strand) is erg mooi, en een stuk goedkoper dan een boottocht via touroperator. Ook autoverhuur in hotel zelf is goedkoper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top hotel

Wendy, 31-5-2017

Genoten van het heerlijke eten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer is ruim en zwembad mooi. Enige nadelen wat mij betreft zijn de ligging (ik heb persoonlijk liever een boulevard of wat winkeltjes op wandelafstand) en het ontzettend harde matras.
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Geweldig luxe vakantie

Maaike, 11-1-2017

Erg mooi hotel, schone en ruime kamers. Altijd genoeg ligbedden aan het zwembad en strand. Service was perfect en gevarieerd eten in het hotel. Beste hotel in Griekenland tot nu toe!
Gereisd met partner in augustus 2016
Babis Garefalakis, Head of Marketing & eCommerce, 20-1-2017

Dear Valued Guest

Thank you very much for your comments. We are really glad to read that you enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such excellent feedback. We look forward to welcoming you again in our hotel in the near future.

Mooi, schoon, prettig hotel

Ilona, 17-10-2016

Vriendelijk personeel

Schoon hotel

Grandioze service

Als je minpunten moet noemen dan de verouderde badkamer, t moeten douchen in bad met n douchegordijn vonden wij minder en het zwembad is erg koud!

Gereisd met partner in september 2016

Dear Valued Guest

Thank you very much for your review. It is really nice to read that you enjoyed your stay with us. Excellent reviews such as yours are indeed a reward for our efforts. Looking forward to welcoming you again in our hotel next time that you will choose Rhodes for your holidays.

Fantastich

Nadjar Salima, 23-8-2016

Geweldig hotel,klantvriendelijk op niks iets aan te merken! Top hotel
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Dear Valued Guest

Thank you very much for your comments. We are really glad to read that you enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such excellent feedback. Looking forward to welcoming you again in our hotel in the near future.

fantastisch

Johan, 29-7-2016

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Minpunten zijn er nauwelijks te vinden.

Supervriendelijk personeel, mooie kamers, groot zwembad, genoeg ligzetels, heel veel afwisseling in het eten, het beste hotel in al onze Griekse vakanties tot nu toe.

Gereisd met partner in juli 2016

Dear Valued Guest

I would like to thank you for the time you took to share the experience of your stay in our hotel and for your kind words. I am really pleased to read that you enjoyed your stay with us and that you consider our hotel “the best hotel of all your Greek holidays so far”. It is rewarding for our efforts to receive such an excellent feedback. We look forward to welcoming you again in our hotel in the near future.

Fantastisch hotel

Fam. Amory, 6-6-2016

Heerlijke vakantie gehad in dit fantastische hotel. Prachtig zwembad met altijd voldoende ligbedden (met handdoekenservice) en 2 gezellige bar/restaurants met goed eten en prachtig uitzicht op zee. Overdag altijd animatie, maar niet opdringerig en kinderclub aanwezig, 's avonds meestal in de vorm van live muziek. Schone kamers met goede harde bedden. 's Avonds kun je heerlijk eten in het buffetrestaurant met enorm veel keuze aan gerechten of je kunt ervoor kiezen om een 3 gangenmenu (met 2 keuzes) te laten serveren aan je toegewezen vaste tafel. Tevens kon je à la carte gaan eten in een heel gezellig buitenrestaurant met mooi uitzicht op zee en werd de basisbuffetprijs hier vanaf getrokken. Hier geweldig leuke avonden gehad met live muziek en bediening die zelfs mee gaat dansen.

Het personeel/bediening en maître d'hotel zijn werkelijk ongelofelijk vriendelijk en doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. De WiFi werkt ook goed op de kamers en bij het zwembad en buitenrestaurant.

We zullen hier zeker snel nog eens terug gaan met ons hele gezin.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Dear Valued Guest

On behalf of all of us here at Rodos Palladium Leisure & Wellness I would like to thank you for taking the time to write a review about your recent stay in our hotel. We are delighted to hear you had a wonderful stay with us and that you enjoyed the friendliness and courtesy of our staff. Your nice words are a true reward for our efforts. Please rest assured that we will pass to everyone your nice comments. We look forward to welcoming you again in our hotel in not too distant future.

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness scoort een 9.3 uit 10 op basis van 91 reviews.